miercuri, 4 februarie 2015

Mozaic de ianuarie


Am pasit in noul an alaturi de sotul meu, iar Andrei a fost la mamaie in vacanta. A declarat-o cea mai frumoasa vacanta din viata lui. Inceputul de an l-a prins acolo, la sanius si a incercat pentru prima data patinele. Cand s-a intors am jucat zile in sir Monopoly junior.
Pe 19 eu am facut un an de cand nu mai fumez si sunt foate mandra de acest lucru.
Sotul meu a prins o ditamai stiuca. ;)
Elementul central al acestei luni a fost un vis implinit: o pisica frumoasa, pufoasa si blanda. Am primit-o pe Lady, care este minunata. Se linguseste ca o pisica adevarata ce e, doarme mai mereu in pozitii simpatice, se joaca mai ceva ca un pisoi mititel, este foarte curata, merge foarte elegant... este superba. Va spun un secret, shhhh! Sotul meu o indrageste, dar nu vrea sa recunoasca. :)) Iar ea a stiut ca pe el trebuie sa il castige asa ca atunci cand intra el in casa, ea iese de oriunde sta si i se freaca de picioare asteptand sa fie mangaiata.
In ianuarie am reusit sa finalizez doar doua proiecte micute pe care vi le voi arata zilele acestea.
Sper ca ati avut o luna buna si sper ca si februarie sa ne ofere tot ce e mai bun!
Va pup!

12 comentarii:

  1. sssstiuucaaa! Yamy :)

    Felicitari pt luna mozaic. Imi place enorm ideea si ce reusesti sa faci prin poze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si mie imi place ideea si probabil de aceea reusesc sa ma tin de el. :)

      Ștergere
  2. "Iar ea a stiut ca pe el trebuie sa il castige asa ca atunci cand intra el in casa, ea iese de oriunde sta si i se freaca de picioare asteptand sa fie mangaiata."
    Atitudine de pisica, desigur :)); dumnealor, pisicile, stapanesc foarte bine arta seductiei.
    Se vede ca pisi a fost bucuria cea mai mare a lunii, jumatate din mozaic contine fotografii cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din acest motiv imi plac pisicile. Sunt destepte si cum ai spus... stapanesc arta seductiei. Eu sunt mai din topor de fel si mi-ar placea sa fiu precum o pisi. :D
      Daaaa. Este. :)

      Ștergere
  3. Daca ar fi sa-mi aleg ceva din mozaic, as alege pisica! E adorabila!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Era de asteptat ca Lady se va descurca si va cuceri pe cine trebuie(s-a pus bine cu sefu') ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu eram sigura ca asa se va intampla. Intotdeauna pisicile sunt atrase foarte tare de sot si pe el il iubesc cel mai mult de fiecare data.

      Ștergere
  5. Ohooo , ditai stiuca , felicitari pescarului! :)
    Te admir pentru rabdarea la jocurile de genul Monopoly...pe mine ma enerveaza maxim...Luana se joaca cu Alex !
    Ce bine ca Lady s-a adaptat si este jucausa! :)
    Spor la treburi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumeste pescarul ;)
      Ador jocurile astea, dar nu de mai multe ori la rand. :D
      Multumesc!

      Ștergere