joi, 5 februarie 2015

Restante din ianuarie



In luna ianuarie nu am lucrat foarte mult deoarece am inceput un proiect mai maricel (puloverul) si a fost o luna mai mult de adaptare la noul an, la schimbarile ce mi le-am propus... Luna s-a incheiat cu sarbatorirea unui prieten de-al nostru, la petrecerea caruia ne-am simtit grozav.
In general petrecerile acasa sunt faine tocmai ca sunt lejere, nu necesita cine stie ce tinute si te simti bine caci sunt intr-un cadru familiar si familial.
Tinuta categoric se incadra in casual, ceva lejer.
Ce e mai bun decat un maiou/maieu cu care sa te joci putin? Era prea larg la rascroiala manecilor, prea scurt ca sa fie purtat ca rochita (celulita bat-o vina!) si parca prea lung pentru jeansi sau leggins (am picioare scurte si solduri mai rotunjoare asa ca as arata ca un gogosar umplut).
L-am primit luat de la mama fiindca mi-a placut mult culoarea, fundita si fluiditatea materialului. Noroc ca mama nu mai este chiar subtirica asa cum a fost ea cand eram la liceu si purtam cam aceeasi masura, ca iar ramanea fara haine. :))
La maieul roz trebuia si o bratarica... ceva asortat. Am crosetat un lantisor luuuung dupa ce inainte insirasem pe fir margelute. Din cand in cand le luam si pe ele la crosetat. Se aseaza cum vor ele si de fiecare data in alta pozitie, ceea ce e distractiv.
Gata! Pot spune ca am incheiat luna ianuarie in ceea ce priveste lucrul de mana. Va arat curand ce am facut cu broderia ce o lucram pentru schimbul de pe Tomnarella.

Va pup soriceste! Daca sunteti cuminti si va este dor o sa va pupam si pisiceste. Bineinteles ca am mai facut fotografii cu blanoasa cea frumoasa. :D

Seara faina!


12 comentarii:

  1. Frumos tare maieul cu fundita!Sa-l porti cu placere!
    Ce ingenioasa si bratarica din fire roz bombon cu margele!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si unde-s pozele cu blanoasa? Ca eu una nu m-am saturat sa o vad.. Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud acest lucru. :D Vor veni si pozele.

      Ștergere
  3. Imi place bratara;si maieuasul e fain dupa ajustari.
    Ce sprufuiala o fi pe 'miez pufos' (la ora asta ) ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. creativa, ca totdeauna. Putin ai intrat in rochita, dar deja i-ai definit stilul. Superb! Imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiiic!
      N-a fost o modificare foarte mare, ci doar cat sa o port si mai cu drag... mai des.

      Ștergere
  5. Imi place maxim cum ai transformat bluza aceea...de efect!
    Bratarica este minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Am modificat doar cat sa imi placa mai mult, s-o port mai des.
      Multumesc!

      Ștergere
  6. Ca de obicei esti foarte creativa! Arata foarte bine bluza dupa transfornare. Ma gandeam daca se poate croseta ata cerata pentru astfel de bratari, stii cumva? Abia astept sa vad poze cu pisica. Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      E posibil, dar cred ca trebuie intarite cumva sa nu se desfacala capat. Am vazut crosetate bratarele din sarma subtire si flexibila. Aratau cel putin interesant.
      Multumesc!

      Ștergere