marți, 10 februarie 2015

The wall

Nu-i nici Pink floyd si nici Zidul Berlinului. Cum s-ar amuza sotul meu: păretili... :))



Se vede in plan secund un, un, un... catel. :)))
Sunt absolut convinsa ca nu ati fi ghicit vreodata ce reprezinta aratarea aceea din zapada.


Da, da, da. Stiti deja ca iarna s-a intors si culmea cu zapada si la noi spre marea bucurie a cupilului. Spre marea lui dezamagire in prima zi cu zapada afara nu a putut iesi fiindca batea vantul. Acum voi nu va imaginati ca eu sunt o mama superprotectiva ce nu lasa copilul afara la o adiere de vant de frica racelilor. La noi cand bate, nu se incurca. Nu cred ca trebuie sa va reamintesc ca locuim pe malul Dunarii, cu o intindere de ape in fata si numai la cativa kilometri de Ucraina, de unde vine vanticelul nostru drag numit crivat. El vine de la mama Rusie de fapt. :D
Pana la urma Andrei a reusit a doua zi sa se bucure de un pic de zapada viscolita si si-a facut o constructie menita a-l apara de razboinici imaginari. Pana seara tarziu s-a jucat si cu toate ca incepea sa se intunece afara nici nu se dadea intrat in casa. Foamea, frigul ce-l pisca de obraji, oboseala si cu mine pana la urma l-am convins. Ciorba fierbinte a fost mai buna ca niciodata si parca si caloriferele mai calde.

In tot acest timp cineva isi odihnea piciorusele obosite de la atata... somn si joaca. :))


Va pupam! Sa aveti o dupa amiaza minunata! Eu ma duc sa brodez... bufnite. :D


12 comentarii:

  1. superbe poze! sa va bucurati de iarna, s-ar putea sa fie ultimul strigat al zapezii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Eu vreau vara. Sufla vantul ingrozitor. Mi-e tare mila de Andrei cand pleaca dimineata la scoala, chiar daca ajunge in maxim 5 minute.

      Ștergere
  2. Asa arata un copil fericit si-o pisica alintata :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Nimic nu imi doresc mai mult decat sa aiba o copilarie fericita, sa se simta fericit.

      Ștergere
  3. Am crezut ca aratarea e o mâţă din zapada :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-as fi gandit la catel,betele sunt "roatele" catelului,sper ca Andrei nu a vrut sa-l puna la protap.
    Micuta e dulcica foc(se relaxeaza dupa atata lucru),dar si Andrei(imi place ca e jucaus si are imaginatie). ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu la protap. Sunt picioarele :))
      E copil crescut la tara asa... ca pe vremuri. :D

      Ștergere
  5. Bufnite? Sunt curioasa.....suna interesant

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie-mi pare o cetate zidul acela...
    Bufnite zici? Ia sa vedem ce delicatete ne mai prezinti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai da! Cetate in toata regula...
      Sper sa iasa cum le vad eu in mintea mea.

      Ștergere