vineri, 13 martie 2015

Jurnal

Buna dimineata!
Nu stiu ce am ca nu reusesc sa ma odihnesc cum trebuie. Adorm la opt si ceva, iar dimineata tot somnoroasa sunt, iar pe parcursul zilei am un ritm mult diminuat.  Probabil mi se trage de la astenia de primavara ce imi da mari batai de cap in fiecare an.

Azi, vineri 13, zi de jurnal. :) 
♥Afara ...
binisor, dar ceata. Macar nu bate vantul si e placut asa.
Trebuie sa ies in curand in curte ca sa fac curat si sa pregatesc gradinuta pentru flori.
♥În casa ...
e ordine.
♥In bucătărie ...
ieri am facut mici si cartofi prajiti. Astazi nu prea stiu ce sa gatesc. Andrei e cam mofturos in ultima vreme, iar eu vreau verdeata. Unul din dezavantajele locuitului la tara e lipsa pietei. Mananc spanac si salata mai tarziu decat altii. 
♥Mă gândesc ... 
ca trebuie sa imi fac iar curat in cutiile cu gheme si pe raftul cu materiale textile. Uneori asa imi vin idei.
Trebuie sa imi planific si curatenia de primavara. 
♥Ce mai mesteresc ...
Am desfacut tot ce am lucrat la sal pentru ca era gresit si nu iesea ce trebuie. Voi reincepe lucrul cand imi voi lua andrelele. :)
Nici nu stiu ce vreau sa fac... de ce sa ma apuc...
♥Citesc ...
din abecedarul de pe care am invatat eu. Ma ajuta sa ii gasesc texte potrivite lui Dei.
♥Ascult ...
televizorul. 
♥Saptamana care a trecut
a trecut pe nesimtite.
♥Ieri...
am fost la scoala la Andrei si am vazut ca strada nu mai are noroi, ca in gradini au aparut frunze verzi... Ioi! De cand nu am mai iesit din curte! 
♥Astazi ...
sper sa ma mobilizez si sa imi fac ordine in dulapul cu materiale de hobby.
♥Maine...
voi face ce fac de obicei sambata... curat, mancare si lucru de mana. 
♥Imi plac ...
inelele de argint
outfitideas.com
si unghiile lungi
fashionistaswonderland.tumblr.com
♥Mi-ar placea sa port...
jeansi negri
outfitidentifier.com
Uitandu-ma la aceasta fotografie imi amintesc ca trebuie sa fac spooort.
Imi doresc ...
sa arat cat mai aproape de cum aratam candva
Si sotul, dar si o nepoata mi-au zis ca se poate daca muncesc destul... Oare? 
Nici nu imi dau seama cand am devenit asa de... pufoasa cum sunt acum.
si...
sa imi iau pentru ziua mea andrelele, dar mai devreme. :))
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Lenea si dragostea uneori se potrivesc asa de bine!

Hai va pup! :)
Sa aveti o zi grozava!

24 de comentarii:

  1. Bună ideea de a face ordine prin cutii, chiar îți vin idei. Eu, cu ocazia asta, am descoperit o groaza de materiale, chestii și chestiute de care și uitasem ca le am. Pe unele chiar le-am folosit la sacoteii ciorapiosi :), altele urmează.
    Sunt de belea cei doi leneși ai tai, par a se înțelege de minune, așa-i?
    Hai spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrusoarele mici si dragute au tendinta sa se piteasca si doar la curatenie le gasesti :))
      Uneori se inteleg, alteori pe doamna o sufoca prea multa dragoste. ;)
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Hai cu primavara aia!
    Spor la treaba , atunci , daca te apuci de ordine si disciplina!
    Fotografiile de final sunt tare faine! M-au amuzat! :))
    Va pup si eu si va doresc weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf! eu astept sfarsitul ei cand deja e cald si frumos.
      Multumesc!
      Si noi va pupam!!!

      Ștergere
  3. Foarte fit Catrinel!Se poate again, cu disciplina in alimentatie si gimnastica.Eu te urmaresc si pe Pinterest, si faci "pin" niste poze la 'Mmmm....Body" de-mi vine sa sparg telefonul!!!!:-(
    Vreau si eu super fit, dar ma tin de treaba 3-4 zile , imi fur caciula dupa vreo 2-3 zile, si tot asa...cerc vicios!!!
    Pufosenia aia de pisica e o scumpa, frumoasa poza cu Andrei si pisica!!!!
    Weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eheiii! Acum muuulti ani. Nici macar nu faceam vreun efort pentru asta. De aceea imi este si atat de greu acum. Eram obisnuita sa manac cat, cand si ce voiam si sa nu fac sport si totusi sa fiu slaba. Acum... :((
      Acolo pun in ciuda mea sa ma ambitionez.
      Si eu fac ca tine. :(
      Te pup!

      Ștergere
  4. Ce pisici alintate:). ai destramat salul? Vine ea si primavara:), de acum nu se mai poate ascunde:)Nu mi plac unghiile lungi, ci scurte scurte, dar imi plac muuuultele inele:), macar asa pentru o zi de vacanta, desi nu imi mai place argintul si aurul alb, am nevoie de mai multa caldura, de o nuanta mai solara:). Spor la organizat:), eu uneori le mai scot doar ca sa ma uit prin ele:)), cel putin la cele pe care nu ma indur sa le stric:). Week-end cu soare:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, l-am destramat si ma voi reapuca daca si cand imi voi lua andrele noi.
      Eu din mai incolo sunt la capacitate maxima.
      Si eu am chestii pe care nu ma induram sa le stric, dar gata! Am citit ca daca nu renunti la chestiile vechi nu ai loc pentru lucrurile noi. Voi folosi tot cand imi vin idei.... asa voi avea motiv ca sa mai iau altceva.
      A fost fara soare, dar frumos!
      O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  5. Sunt in trecere..iti las o imagine care ma dus cu gandul catre tine:

    https://www.pinterest.com/pin/442971313325528715/

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu cred ca esti atat de pufoasa pe cat zici :) Eu te vad irezistibila ca o sirena :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He-he-he! Sunt pufosica in jurul taliei si ca o portocala pe picioare. Unde ma vezi? :))
      Te pup!

      Ștergere
  7. e primavara aproape! eu abia astept sa iasa urzicile, sa fac o cura de energizare!
    Cat de pufosenia din talie, exercitiile sunt solutia. Si daca faci 20 -25 min pe zi, tot se vede. Pe simplitaly am gasit exercitii faine faine faine adunate, fix pt asta.
    Pe de alta parte, vad ca poza e din 2007. E de dinainte de a se nastere piticul! Tu ce visezi, sa ramai adolescenta toata viata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mancat deja prima tura de urzici si salata de spanac. :D
      Am gasit acest program, care este primul de care am reusit sa ma tin pentru prima data si deja ma simt altfel. Dupa aceea voi trece la urmatorul. Imi place pentru ca e pas cu pas si nu e sustinatoare a chestiilor de genul sa muncesti pana simti ca nu mai poti si doar asa se pot vedea rezultate. Nici chiar ca o adolescenta, dar nici asa ca acum si in plus viata sedentara imi dauneaza grav sanatatii.

      Ștergere
  8. si mie imi place pozae cu inelele de argint! Uneori regret ca nu pot purta (sunt alergica).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pacat!
      Eu nu pot purta altfel de cercei decat de argint.

      Ștergere
  9. Ce frumosi sunt Andrei si pisicuta si ce bine se inteleg. Ca de obicei jurnalul tau e scris frumos, detaliat si cu multe lucruri frumoase care-mi plac si mie. M-au anuntat de la Posta ca am un pachet. Ce sa fie? Ce sa fie? Abia astept sa-l ridic. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Vaaaaaiiii! Am emotii din ce in ce mai mari. Sper din suflet sa iti placa! Am doar o rugaminte... daca este ceva in neregula sau nu iti place sa imi zici. Mi-ar fi de mare ajutor.

      Ștergere
  10. Asistam la un "alinto-lenevealo-stretching".Stiti ca pisicile chiar fac stretching.
    Despre pufosenie (nu a lui Lady,cealalta) ,nu cred in restrictii,ori infometare,sportul/miscarea ramane solutia si un pic de atentie la cantitati,ore de masa si asocieri (nu se amesteca grupele de alimente).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. E asa draguta Lady cand isi intinde fiecare labuta pe rand. :)
      Mancam multa paine, multe dulciuri si dezordonat, iar miscare nu faceam deloc. In afara aspectului si sanatatea avea de suferit. Acum ma straduiesc sa schimb toate aceste obceiuri daunatoare.

      Ștergere
  11. Nici la paine nu trebuie renuntat ,doar redusa.La fel dulciurile,fainoasele in general.Si exista si un truc privitor la gustari mai bogate caloric(se consuma intre 4 si 5 dimineata).Si inca o smecherie in care cred- mancarea servita din farfurii micute(intr-o farfurie mica nu poate sa incapa decat o cantitate mica de hrana ;in plus ,o portie mica de hrana e mancata mai pe indelete,exact cum trebuie-deoarece senzatia de satietate se instaleaza abia dupa vreo 15 min.).
    Eu pentru a mai rari cu dulciurile cu faina ,mai fac batoane de cereale(fara coacere),in care mai adaug si fructe uscate,ori confiate,seminte, nuci.Sunt o alternativa mai sanatoasa pentru alte dulciuri,foarte bune inclusiv pentru copii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am renuntat de tot la paine, dar gandeste-te ca mancam cate o paine intreaga cu cartofi prajiti. o_o
      Mie imi place sa mananc portii mici, dar in farfurii mari. :)

      Ștergere
  12. despre slabit, eu citesc de ceva timp despre importanta postului negru (religios) si efectele lui asupra corpului, metabolismului, toxinelor (cu multa apa, si sauna, pt a activa transpiratia, functionarea rinichilor si a ficatului pt a elimina). Singurele studii ce am gasit sunt cele rusesti si ceva germane, intr-un documentar francez.
    Pana atunci eu consum mai multe sucuri de legume si fructe si redus mancare solida si ma simt plina de energie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rauvoitorii interpreteaza (intentionat) gresit ceea ce se scrie in biblie, dar toate au un rost si sunt sfaturi practice, pe care si un ateu daca le-ar urma ar trai mai bine. Nu ii pot zice bunicii ca din cand in cand detoxifierea este buna, dar sa ii zic sa tina post e mai simplu si la fel de sanatos. Sa zicem ca nu suntem credinciosi... Ce presupune postul? O curatare a organismului prin schimbarea alimentatiei. Cat de bine este aranjat! Primavara, toamna, exact cand sunt recomandate aceste curatari. Ce mai presupune postul? Curatarea sufletului prin rugaciune, ganduri bune fata de noi, fata de cei din jurul nostru... Oare nu stim cu totii ca gandirea pozitiva ajuta enorm? Argumentul ateilor ca postul e o prostie de babe pica cu gratie. :))
      Sper sa imi iau un storcator si sa ma joc cu fructe si legume. :)

      Ștergere