vineri, 27 martie 2015

Jurnal

Astazi este zi de jurnal. Vreau sa imi cer scuze ca in ultima vreme am fost absenta pe aici! Imi da de furca o masea buclucasa ce s-a umflat ca un cimpoi si nici vremea nu ma ajuta foarte tare. Sper sa aveti rabdare cu mine asa cum stiu ca aveti de obicei.
♥Afara ...
urat. Picura mai mereu si este innorat.
♥În casa ...
e placut.
♥Din bucătărie ...
Ieri am mancat ultima portie de ciorba de pui cu taitei de casa. Am pus patrunjel verde din gradina. :D Si leusteanul a rasarit. Astazi am planificat niste paste cu sos pentru dupa amiaza.
♥Mă gândesc ... 
uneori ca timpul trece rapid si nu simt ca am facut ceva special, ceva important....
♥Ce mai mesteresc ...
Am vrut sa fac o broderie pentru un suport de crosete si dupa ce l-am desenat mi-am amintit ca era specificat faptul ca desenul nu se poate folosi in scop comercial. Voi broda altceva.
Am vrut sa crosetez, dar m-am incurcat de la primele randuri si am abandonat... Imi scot ia din cosulet, mi-o pregatesc si nu ma apuc de ea... Sunt blocata. 
♥Citesc ...
Pinochio 
♥Ascult ...
un desen animat in spaniola. L-a gasit Andrei pe Youtube.
♥Saptamana care a trecut
am aflat ca un om drag mie e bolnav de leucemie...

♥Ieri...
e in ceata.Am pierdut cred ca vremea pe internet dupa ce am facut curatenie... Si am studiat cu Dei despre pasarile calatoare. Curand va aratam ce am facut.
♥Astazi ...
triez lucrurile din dulapul lui Andrei si sper sa reusesc sa ii modific niste hainute. Rapid mai creste copilul asta!!!
♥Maine...
sper sa zbarnaie masina de cusut.
♥Imi plac ...
♥Mi-ar placea sa port...
Sursa: Pinterest
Imi doresc ...
sa fiu din nou ambitioasa si sa fac sport zilnic.
Found on shopstyle.com
si daca voi reamenaja vreodata...



Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Cu Dei am facut niste norisori si i-am agatat de tavan deasupra biroului (voi pune fotografii curand). Pisi nu avea liniste dimineata fiindca voia sa ii smotoceasca si s-a urcat pe birou sa le dea cateva labe. Era cam intuneric fiindca ploua si era dimineata tare.

Va pup(am)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu