marți, 24 martie 2015

Puteti sa ma ajutati, va rog?


Va rog mult de tot dati mai departe! E vorba de o prietena draga mie care a aflat ca are leucemie. 

Are nevoie de transfuzie de sange grupa 0 cu rh pozitiv, darse poate dona orice grupa. Recoltarea se face de oriunde cu mentiunea ca donarea se face pentru Ardeleanu Anamaria- internata la IC Fundeni sectia Hematologie. la recoltare sa specificati MTR si MER. 
Pentru mai multe detalii, 0743338185. Ana Ardeleanu
Aceasta fata minunata are nevoie de ajutorul vostru!



Va rog din sufletul meu ajutati-o!!!
Este un om tanar, extrem de pozitiv, cum rar ti-e dat sa vezi si plina de viata. E genul de fata spiridus si musca din viata cu pofta ca si cum ar gusta din cel mai minunat desert.


Va multumesc mult de tot!


18 comentarii:

  1. Catrinel din pacate eu nu mai pot dona, sunt respinsa definitiv, dar cand am incercat ultima oara, acum maxim o luna in urma in Iasi nu se mai accepta donarea pentru cineva. Sanate si putere Domnul sa o ajute sa aiba puterea sa treaca prin toate si sa se faca bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne rugam pentru ea! Din cate stiu eu nu e o grupa asa de rara. E si grupa mea, iar eu donam des inainte de a face chimio. Sotul meu chiar si luna trecuta a donat pentru cineva, nu au trecut alea 50 si ceva de zile, dar daca are nevoie pe termen lung sa ne spui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Loredana! Abia ieri au primit rezultatele care au confirmat aceasta boala. Pe parcurs voi afla mai multe detalii. De maine incepe tratamentul.

      Ștergere
  3. Din pacate eu am B3 ,rh negativ si nu pot ajuta,dar am dat share pe fb.Sanatate si Dumnezeu sa o ajute pe prietena ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate dona orice grupa daca se specifica numele ei. ei fac schimbul apoi. E de ajuns si un share si un gand bun asa ca iti multumesc mult! ♥

      Ștergere
  4. Dumnezeu s-o ajute sa treaca cu bine peste aceasta incercare. Nici eu nu pot dona, dar o sa ma rog pentru ea. Ce lucruri cumplite se intampla in lumea asta, totusi. Daca zici ca-i optimista si vesela, atunci cum oare a ajuns la asa un destin? Ca se zice ca se imbolnavesc numai cei suparati ... Imi pare tare rau pentru ea si pentru toti cei afectati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si gandurile pozitive sunt sigura ca o vor ajuta.
      Om mai zambaret si mai vesel ca ea eu nu am vazut in viata mea. E o fata jucausa... exact cum am spus, parca-i spiridus. Te molipseste instant cu voia ei buna. Ieri a aflat de nenorocirea asta, iar ea isi incheie mesajul in care cere ajutor in stilul ei caracteristic: ma inclin cu voie buna si mii de multumiri anticipate!. Duce o viata echilibrata face sport, iubeste muntele asa ca isi petrece mult timp in aer liber...Nu stiu... A fost un soc imens pentru mine... imens. Vara aceasta pe malul marii la Sulina s-a logodit.

      Ștergere
  5. Eu sunt donator activ aici, dar a trebuit sa ajung la 2000km sa descopar cat de usor pot ajuta pe altii ....
    Putere mare sa treaca peste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Eu nu pot dona si oricum daca iti poti imagina... nu poti dona decat unde ai domiciliul. Doar studentii cu viza de flotant si militarii pot dona in alta parte.

      Ștergere
  6. Am gasit pe cineva care sa doneze, dar abia pe 8 se duce la Institutul de Hematologie. La nr. de tel pe care ni l-ai dat suna ocupat. Poate poti tu sa anunti cumva ca se va face o donare de sange pe 8 aprilie pentru Anamaria, ca inteleg ca se poate imprumuta niste sange in contul celui de pe 8.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din suflet iti multumesc!
      Am anuntat-o. Noi tinem legatura pe Facebook caci la telefon e mai greu...

      Ștergere
  7. Ii doresc prietenei tale multa puterea sa treaca peste cu brio peste toate curele care o asteapta. Sunt medici buni la Fundeni si fac tot ce pot pentru pacientii loc. Centrul lor de transfuzii tine cont permanent pentru cine este trimis sangele. Se poate dona oriunde in tara pentru ea atat timp cat se si poate trimite acel sange in siguranta la Fundeni. depinde de centrele de transfuzii din tara unele dau si apartinatorilor pentru transport, altii numai cu salvarea. Importatnt este sa se specifice la transport pe fiecare punga numele ei iar ea sa anunte la Fundeni ca urmeaza sa primeasca dintr-un anumit loc. Ar fi bine daca ar putea sa stabileasca o legatura directa cu un centru de transfuzii unde pot cunostintele ei sa doneze. Va avea nevoie de transuzii cam pe toata perioada tratamentului si e bine sa poata suna la centrul de transfuzii sa ii poata trimite cand are nevoie. Eu asa procedam cu centrul de la Ploiesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Multumesc pentru informatii! I le voi transmite si ei.

      Ștergere
  8. Maine dimineata am sa merg la centrul din Brașov sa donez. Cred ca am grupa potrivita, sper sa si ajungă la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc mult de tot! Poate dona orice grupa. :) Va multumesc!

      Ștergere
  9. Nici eu nu pot dona, mai ales ca suntem in afara, dar doresc ca sa-i ajute bunul Dumnezeu acestei tinere sa poata sa treaca peste aceste incercari. Multa putere si rugaciune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru gandurile bune! Au fost foarte multi cei care au donat si ne bucuram nespus. :)

      Ștergere