miercuri, 4 martie 2015

Suport crosete

Daca nu imi curge nasul si stranut minute in sir, atunci tusesc. Daca nu tusesc, ma doare capul si sunt ametita. Cand ma lasa capul, ma ia frigul... Si cateodata toate la un loc. Sa va spun ca am si o masea ce are nabadai tocmai acum? Cu toate acestea, spre deosebire de alta data, nu ma alint asa de mult cum o faceam si nu am stat decat vreo doua zile in pat. In celelalte zile am reusit sa fac ce mi-am propus chiar daca intr-un ritm redus. Dintre lucrurile pe care mi le-am propus a fost si suportul de crosete cu bufnite pentru Dana. 
Am lucrat la el cu mare drag si m-am straduit sa fie perfect. Toata lumea imi spune ca lucrul de mana are mereu mici imperfectiuni... ca asa devine... unic, dar eu tot imi doresc perfectiunea. Am cusut, am desfacut si iar am luat-o de la capat de mai multe ori. Fierul si masa de calcat mi-au fost cele mai bune prietene.
Ca sa vad daca un lucru este bun pentru a-l vinde sau darui trece pe la sotul meu mai intai in inspectie. El este perfectionist, are un spirit de observatie foarte bun si stiu sigur ca daca imi zice ca e bine, asa este. Imi spune mereu parerea lui sincera fara menajamente, ceea ce ma ajuta foarte mult sa fac lucrurile cat mai bine. Cand vine vorba de aspect general, cusaturi,simetrie, el e omul meu de baza, asa ca azidimineata cand i-am aratat ce am facut mi-a zis ca ar fi bine sa imbunatatesc marginile. ;)
Danteluta si broderia sunt facute manual. 
Sper ca si Danei sa ii placa la fel de mult cat imi place mie. Ce zici? Il trimit? :)










Sa aveti o zi cat mai frumoasa!
Ma duc sa inhat o cana cu ceai si poate se mai desfunda nasul un pic...
Va pup!

26 de comentarii:

  1. Felicitari este superb! Multa sanatate si sa ai o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. E perfect multumesc mult! Iti trimit mail cu adresa, abia astept sa fie al meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. vai, Catrinel, e asa de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-a iesit superb doamnul sau doamna bufnita! Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut povestea asta cu C.T.C.-ul.Dar sincer,e tare dulce suportul;si daca imi achizitionez ceva material din tara cred ca o sa cos si eu niste ciufi din astia,ca frumusei mai sunt.Imi place si dantela ,minunata pentru a decora felurite lucrusoare .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cel mai de incredere c.t.c-ist fiindca nu imi spune ce vreau sau mi-ar placea sa aud, nu imi cruta sentimentele, nu se teme ca ma supar... nu e nevoit sa fie diplomat. Dintr-o ocheada imi spune ce nu e in regula.
      Prima data cand lucram la masina ii faceam lui Andrei pantaloni caci erau simplu de croit si cusut. O data un crac era doar cu maxim 1 cm mai scurt decat celalalt... aproape insesizabil. Eu m-am dus fericita la sot cu pantalonasii in mana tinandu-i de elastic sa ii arat ce tare sunt eu ca stiu sa cos si primul lucru pe care mi l-a spus imediat a fost ca un crac e mai scurt. :)))
      Dantelutele acestea imi plac fiindca nu sunt late si dau un aer mai elegantel. :)

      Ștergere
  6. broderia - perfecta; danteluta - minunata; sufletul pus la realizare - de nepretuit. bravo!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca a iesit atat de frumos cand esti bolnava, doamne, cat de frumos o sa fie cand o sa lucrezi ceva sanatoasa fiind ? Spor iti doresc! Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca voi lucra mult mai frumos, dar sigur voi termina mai repede deoarece nu as mai lua-o de atatea ori de la capat. Multumesc!

      Ștergere
  8. E foarte bine! La cat mai multe cliente multumite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Silvia! Cand spui tu asta si ma gandesc la cusaturile tale perfecte parca prind aripi. :)

      Ștergere
  9. Daaaa trebuie trimis.Este superb!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He-he-he! E la posta. Asteapta sa fie cursa de pasager ca sa se duca departe. :)

      Ștergere
  10. Hi-hi-hi, știi ca bufnitelele tale or sa locuiască împreună cu sacoteii mei cu inimioare? Uite cum ne mai întâlnim și noi, prin intermediul meșterelilor noastre...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar?! Ce tare! Suntem... suflete pereche. :) ♥

      Ștergere