miercuri, 11 martie 2015

Yarn Along





Am inceput un sal tricotat. Este ceva foarte nou pentru mine fiindca pana acum am facut doar crosetate. M-am gandit la serile racoroase de vara de acasa... Ca sa fie mai elegant probabil ii voi face o bordura frumos crosetata si apoi il voi face cadou cuiva special. :) Zilnic de abia astept sa termin ce am de facut ca sa pot tricota. La fel si acum; voi scrie aici si apoi ma asez pe fotoliul meu ca sa tricotez.

Andrelele mele circulare mi-au scos peri albi... Au cablul tare, firul nu aluneca usor, se agata la imbinarea dintre cablu si andrea. Am vazut la Anca niste andrele frumoase, asa cum imi doresc eu si am stiut ce vreau de ziua mea. Eu vreau de metal, andrelele KnitPro Nova Metal.
Acum am o problema... Sa imi iau interschimbabile sau fixe? Ce masura? Lucrez larg asa ca vreau subtiri, dar cat de subtiri? Nu am masurator de andrele si nu stiu cat sunt andrelele pe care le am deja. Le-as vrea poate o idee mai subtiri decat cele de acum sau cat ele. Hmmmm... dificil. :) Sper doar sa gasesc raspunsul la propriile-mi intrebari si sa reusesc sa imi indeplinesc dorinta. Daca aveti ceva sfaturi sau pareri de abia astept sa le citesc.

Cu aceasta postare particip la Yarn Along.

32 de comentarii:

  1. Superba culoarea!!! Ma face sa ma gandesc la branduse! O primavara insorita! Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Catrinel, sunt dragute, dar foarte scumpe. In Bucuresti preturile incep de la 4.5 de lei. Sunt si scoruri mari, dar nu le cumpar, tricotez la fel de bine si cu andrele ieftine (sunt multumita de calitatea lor). Iti fac cadou 1set de andrele cu pret decent. Vrei? Din link lipseste casuta. O ziununata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am de la Milward, din aluminiu si nu imi plac. Imi doresc de multa vreme andrele metalice, iar faptul ca firul dintre ele este moale ma incanta cel mai mult. La cele pe care le am este dur si enervant.
      Am modificat linkul. Multumesc!
      Multumesc pentru oferta! :)

      Ștergere
  3. Am si eu setul complet de la Knit Pro Nova, interschimbabile si sunt mai mult decat incantata de ele. Firul e moale, flexibil, fara memorie(pe site scrie ca daca se mai rigidizeaza inseamna ca s-a deshidratat si trebuie inmuiat cateva min, in apa calda) schimb marimile in cadrul aceluiasi proiect, nu agata nimic, totul aluneca f. bine, parca la firul de bambus(am unul de la Alize) e un pic mai greu sa mentii tensiunea dar ma descurc. Le-am comandat din Anglia, de pe Woolstack, am dat o multime de bani, dar vin repede si nu m-as intoarce niciodata la andrelele mele ieftine dinainte.
    Cu drag, Silvia, Iasi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow! Ce norocoasa esti! Nu mi-as permite acum tot setul, dar imi doresc sa iau macar pe rand una cate una. Asta era dilema mea: daca intr-adevar firul e asa cum se spune. Mersi ca mi-ai zis!

      Ștergere
  4. beautiful knitting and a lovely shade of light purple!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce culoare placuta ai ales pentru sal... Imi place mult si modelul!
    Si eu am cochetat cu andrelele metalice si pe care sa le poti schimba , insa , ca de obicei , m-am gandit ca la cat lucrez eu , nu se merita sa investesc...
    Iti doresc spor in toate!

    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu lucrez foarte mult. Acum incep sa capat mai mult drag, dar macar cat lucrez eu de putin, sa lucrez comod. Am abandonat de multe ori ce faceam din cauza andrelelor care imi ingreunau munca si din cauza carora ma dureau mainile.
      Multumesc!

      Ștergere
  6. La tricotat nu ma pricep dar imi place culoarea salului si imi place si prima fotografie cu cosuletul. :)
    Spor la crosetat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cosuletul l-am primit cadou de la o draga prietena virtuala. :)
      Multumesc!

      Ștergere
  7. Beautiful work! I love that purple with the light halo.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce fain iese salul si eu as vrea sa incep unul cand il termin pe acesta e care-l fac acum, dar intr-un punct lenes. Cred ca ce ai acum sunt nr.4. Nici eu nu am stiut ce-mi trebuie, ale mele sunt 4.5, imi trebuia 5.5 la cat strang eu. Cred ca sunt tare faine interschimbabile ca sunt mai ieftine, mie mi se pare incomod sa le schimb (sigur le agat, rup, pierd:). Imi place ca sunt ascutite, nu au varful rotunjit sa nu pot lua ochii (cred ca strang eu prea tare). Imbratisari, abia astept sa vad salul finalizat:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor atunci sa ai sa faci cat mai multe!
      Tocmai ca nu sunt mai ieftne... ciudat. Cablul este 9 lei si andrelele 18,5 lei. Cele fixe sunt 18 lei. Poate daca iei intreg setul este mai ieftin. Tot fixe probabil imi voi lua...
      Ce am acum cred ca sunt mai mici de 4 caci am pentru sosete acest numar si sunt mai grosute, deci...
      Eu lucrez largut.
      Si eu abia astept sa il vad terminat. :)

      Ștergere
  9. eu am si interschimbabile, dar si fixe.Le prefer pe cele fixe. Cat despre andrele ieftine versus scumpe...cele scumpe merita investitia.Eu mi-am luat de mai multe feluri, dar karbonz imi plac cel mai mult.La grosime conteaza firul, scrie pe ghem ce marimi iti trebuie.

    e f fain salul, dar mi se pare ca nu are amploare.Ai inmultit numai pe mijloc sau si pe margine/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca scrie, dar eu lucrez largut asa ca folosesc andrele cu numar mai mic.
      Doar pe mijloc am inmultit. Trebuia si pe margini. asa-i? Sa mai lucrez oare asa sau sa desfac? Oare daca incep sa inmultesc acum pe margini?...

      Ștergere
    2. nu stiu ce sa zic, ai lucrat destul de mult, iar firul e pufos si nu cred ca merge desfacut prea usor. Nici sa inmultesti de acum nu merge, c-o sa aiba o forma ciudata. Cred ca eu as incerca sa desfac si sa-l lucrez din nou corect.Salurile se incep din mijloc sus (de la partea care sta pe ceafa), si se tot inmulteste dublu pe mijloc si cate unul pe fiecare margine, ca sa obtii amploarea.Din cate imi dau seama tu ai inceput din colt, de jos.

      Ștergere
    3. Am desfacut deja si il voi reincepe cand voi avea andrele adecvate, care sa nu imi dea batai de cap.
      De ce credeam eu ca se incepe de jos din colt?! Probabil datorita numarului mic de ochiuri cu care se incep... Multumesc mult pentru lamuriri!

      Ștergere
  10. eu am andrele scumpe, dar si ieftine. Cele ieftine cedau dupa un numar de impletiri.
    Pe principiul: ce am acasa acum e cel mai bun, le mai aranjam eu: pus in apa calda, iar partea unde agatza o luam la pila. Pt tricotat o patura (latime peste 1m) am folosit 2 perechi circulare cu fir de 80cm, si le foloseam fix ca andrele fixe cu 2 capete ascutite: adica treceam la fiecare rand toate firele de pe o andrea pe alta. Mi s-a parut mai comod si rapid.
    Am si o pereche interschimbabila dar firul mai iese singur asa, din invartitul plin de avand al impletiturii.

    Nu iti zic ce scumpe sunt pe aici :D ca te sparii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am dat cu pila pe ele. :)
      Deja incepe sa nu imi mai para rau ca nu imi pot lua interschimbabile :D

      Multa lume zice ca materialele pentru hobby sunt mai ieftine in strainatate, dar nu esti prima totusi care spune ca se ingrozeste de preturi. Sa inteleg ca noi inca stam bine?

      Ștergere
  11. Am vrut si eu culoarea asta (ma duce cu gandul la lavanda) dar n-a fost chip sa gasesc,aici culorile nu sunt deloc la inaltime,iar ce e mai reusit e lana aspra care imi face foarte rau.Si peste toate astea... scumpu,scumpu :)) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am inca un fir de aceeasi nuanta, dar mai subtire. Si eu care ma plangeam ca la noi nu gasesc nuante cat mai faine! Exact cum spuneam mai sus in ceea ce priveste pretul...

      Ștergere
  12. Aha, deci acesta este noul tau proiect. Frumos! Sper ca ai luat doar o pauza de la bufnitele sau alte cusaturi simpatice, ca prea sunt originale si de mare efect... Spor la impletit, cusut, crosetat, croitoricit, si ce mai faci tu pe acolo... Te imbratisez, draga mea draga! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat intr-adevar doar o pauza. Sper sa reusesc sa fac tot ce mi-am propus de acum incolo, dar... nu stiu...
      Multumesc frumos!!! ♥♥♥
      Cand imi vorbesti asa, mereu imi doresc ca o persoana din viata mea sa ma vada prin ochii tai si simt ca altfel ar sta lucrurile in anumite privinte. ;)

      Ștergere
    2. De ce vorbești asaaaa! ? Sunt sigura ca multa lume te vede asa cum te vad și eu. Poate ca nu toți sunt în imediata ta apropiere, dar sigur o groaza de oameni te apreciază și prețuiesc prietenia ta, asa cum fac și eu. Mai, vin la tine și te bat!

      Ștergere
    3. Aaaaa.... Dar stiu asta, numai ca mi-ar placea ca o anumita persoana sa ma priveasca prin ochii tai. Daca m-ar privi asa, daca ar fi dispusa sa ma priveasca asa, s-ar sparge poate gheata dintre noi. :)
      Daca e vorba de venit pana la mine nici nu mai conteaza ca ma bati. :))))

      Ștergere
  13. Aaaa, deci asa sta treaba... o anumita persoana... Mda, greu, cine știe, poate asa în timp s-o sparge gheata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmmmm... Nu stiu... S-ar putea sa ajung la un moment dat sa nu imi mai pese deloc. Stii ca se spune ca orice ai face oamenii te vad cum decid ei sa te vada si aud numai ce decid ei sa auda din ce spui asa ca...

      Ștergere
  14. Catrinel,cosuletul este minunat!

    RăspundețiȘtergere