joi, 16 aprilie 2015

Aici suuunt! :)



In sfarsit fereastra sta deschisa o zi intreaga.Toata ziua bate soarele asa ca pisica profita de baile de lumina si caldura lungita pe pervaz. Inca nu i-am dat drumul afara. Ne-a fost teama sa nu fuga. Probabil cand se va intoarce Andrei vom face si acest lucru. E plecat la mamaie, la Tulcea. M-am obisnuit cu acest lucru si ma bucur ca ii place atat de tare incat nu ii este dor de noi si nici nu vrea acasa. La  telefon este foarte scurt si bineinteles ca uita sa ma sune inainte de culcare. E un exercitiu bun pentru mai tarziu. :) Mi-a fost greu primele zile...foarte greu. O parte aceasta a fost cauza din care am si lipsit. Oricum perioada aceasta este pentru mine una nu prea grozava...
Am avut un Pasti frumos si linistit, asa cum ne place noua; cu mancare obisnuita, cu odihna, cu oua rosii, cozonac si cam atat. Am fost in prima zi in vizita la niste prieteni, iar a doua zi ne-am plimbat putin cu barca. Am avut noroc de vreme buna.
Curatenia de primavara o incep de saptamana viitoare.
Am reusit si am facut comanda de andrele(de 2,25 si 3). Sunt foarte incantata de ele pentru ca aluneca usor, sunt usoare si au firul foarte flexibil si moale. Am facut numai o greseala, iar andrelele de 2,25 le-am luat cu firul cam scurt, dar la sosete vor fi minunate. Vreau sa incerc sa fac doua dintr-o data pe andrele circulare. In mod sigur cand voi putea voi mai face o comanda si voi lua unele cu firul mai lung.
I-am lucrat lui Andrei inainte de plecare o caciula si acum am inceput un sal cu fire primite de la Irina. Cand primesti fire noi si frumoase, cel mai greu este sa alegi proiectul potrivit. Eu am indoieli si emotii de fiecare data cand incep, dar mi-am promis ca nu voi mai lasa sa treaca ani de zile pana folosesc un fir de teama ca e prea frumos sa il stric. Doar asa se face loc pentru unele noi. :)
O surpriza minunata a fost ca pe langa ce am comandat de la Diana's Yarn Shop am primit si niste fire foarte faine pentru sosete. Imi plac foarte mult acest gen de surprize cand comand ceva si nu neaparat din cauza ca primesc ceva gratuit cat pentru faptul ca se vede astfel grija si atentia acordata clientului.
Vreau sa va multumec ca sunteti alaturi de mine si va rog sa aveti putina rabdare in aceasta perioada! Aici sunt, chiar daca poate nu imi fac simtita prezenta. :)
Va pup pe toti!
O zi superba sa aveti!

14 comentarii:

  1. Heiiii!Mi-ai lipsit!Te pup si ma bucur sa te aud din nou...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate nu trebuie sa spun asta, dar ma bucur :D
      Pupici!

      Ștergere
  2. Eu am tot intrat. Ma gândeam ca ești plecata pe undeva ca tu nu prea poți sa stai departe de blog. Faina treaba vrei sa faci șosete doua simultan, asa ții minte ce și cum ai făcut. Eu am problema mereu cu asta ☺.
    Bun, spor la treaba atunci! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost ciudat ca de obicei macar citesc alte bloguri...
      Sper sa ma si descurc sa fac doua dintr-odata. Nici nu cred ca va mai fi asa plictisitor fiindca de obicei la prima sunt curioasa cum va iesi si ii dau zor, iar la a doua ma plictisesc si ajunge sa zaca prin vreun colt de dulap.
      Shhh! Aproape la toate perechile una din sosete e mai mica. :(
      Multumesc!

      Ștergere
  3. ma bucur ca ti-au placut firele!foarte bine iti iese salul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata culoare ! Imbietor fotoliul scaldat in raze de soare ! Spor in toate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Aceasta-i primavara care imi place... soare, caldura, pasarele ciripitoare...

      Ștergere
  5. Spor la treaba, soarele si firele frumoase sigur te vor ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Desigur,spor la lucru si pufoseniei la tors gheme si facut bai de soare!

    RăspundețiȘtergere