joi, 30 aprilie 2015

Ce-am facut





Nu este chiar un hobby nou, ci doar unul pe care il aveam si inainte, dar pe care nu l-am luat pana acum mai in serios pentru ca ma simteam intimidata de explicatiile gasite in romana, din care nu am priceput mai nimic fiindca termenii imi erau necunoscuti. Am cautat acei termeni in engleza si cu ajutorul filmuletelor scurte(cat mai scurte... tutorialele lungi ma plictisesc si le evit) am inteles cum sa iau anumite ochiuri pentru a obtine o gaura, pentru a face o scadere spre dreapta sau stanga etc. Dupa aceea cand am recitit explicatiile care pe mine ma bagasera in ceata, pareau perfect logice.
 Noile mele andrele m-au cucerit definitiv si imi plac foarte mult. Firul lor este moale, flexibil si nu se intoarce, se imbarliga de parca ar avea propria vointa atunci cand ti-e lumea mai draga. Andrelele metalice aluneca usor, sunt mult mai usoare decat mi-am imaginat. Ce pot zice? Imi plac si nu m-as mai intoarce niciodata la andrelele de aluminiu pe care le-am avut pana acum.
Lucrez la primul meu sal tricotat, pe care sper sa reusesc sa il duc la bun sfarsit si sa il fac cadou. Este din acryl, un fir primit in dar de la Irina (Tricoteaza.Roaga-te.Iubeste). Intre timp as vrea sa ma apuc si de niste sosete ca sa mai alternez ceea ce lucrez caci altfel ma plictisesc. Voi incerca sa fac doua sosete simultan cu andrele circulare. Pana la toamna poate le si termin. :))
Caciulita i-am lucrat-o lui Andrei cu doua zile inainte de a pleca la mamaie si i-am terminat-o exact in ziua in care s-a dus la ea. Mai demult ii facusem eu una cam la fel, dar i-a ramas micuta. Pe aceasta am lucrat-o putin diferit pentru ca am scazut altfel decat la cealalta si am tricotat-o circular. Este o caciulita cu peripetii pentru ca am tot amanat sa o fotografiez si cand m-am hotarat in sfarsit sa fac acest lucru, Andrei a pierdut-o la scoala intr-o vineri, dar luni a recuperat-o. ;)
V-am spus ca este foarte greu sa il prind la pozat. Stiu ca nu este bine, dar uneori il mituiesc cu o bomboana pentru poze si nici asa nu am reusit sa fac ce imi propusesem fiindca era in trafic. ;)



Am parte si de inspectii regulate ca la final totul sa fie in regula si cea sau cel ce va primi ceea ce eu am facut sa fie multumit si fericit.



Ultima fotografie surprinde bine culoarea firului folosit.

Va puuup!

10 comentarii:

  1. Foarte frumos ....si eu urasc tutorialele lungi si ma chinui si cu engleza . Dar salul arata super bine (si pisica).
    Baiatul cel mare are 14 ani si nu mai merge mituit cu bomboana, toata lumea ma intreaba de ce fac poze doar cu cel mic? Asa ca te inteleg :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu engleza nu ma chinui, dar inveci nu as avea rabdare sa ma uit la tutoriale de jumatate de ora. ;)
      Multumesc!
      Vai! Cred ca trebuie sa mai fac un copil ca raman fara subiect de pozat. :))))
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Ce-mi place șalul tău!!!! Sau al cui o fi. Are o culoare superba si lucrătura e uniforma, exact cum nu prea-mi iese mie. Eu m-am cam împotmolit la puloverul Ioanei, după ce am lucra t ca la narator și am terminat pieptul și spatele într-o săptămână, o mica greșeală m-a făcut să-mi nu mai am spor. Acum trebuie să-mi fac curaj sa încep mânecile.
    M-ai cam facut curioasa cu adrelele tale cele mai, poate pui o poza sau un link de unde le-ai luat. Dacă-i asa bune, poate îmi comand si eu ca ale mele sunt dam o comode. Cu unele noi și de mai buna calitate poate termin și eu mai curând ce am acum în lucru.
    Andreiutu e din ce în ce mai frumușel, iar căciulă i-ai nimerit-o la fix. Bine ca nu s-a pierdut de tot la școală. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu ma pot hotari daca sa il ofer unei anumite persoane sau sa il fac dar de blog. Vad eu la final. :) Lucratura uniforma?! E mai ok ca inainte, dar tot nu-i perfect. :D
      Mult curaj iti doresc caci e pacat de atata munca.
      Ti le recomand cu cel mai mare drag, chiar daca au un pret mare (in comparatie cu ce se gaseste la indemana oriunde). Nu stiu despre ele cat de mult dureaza in timp, dar banuiesc ca nu se deterioreaza repede; asta din ce am vazut la alte fete ce au aceeasi firma. Eu am luat unele de metal de la Diana's Yarn Shop-KnitPro Nova Metal . Sunt si altele, dar pretul de la cele de metal mie mi s-a parut mai ok si in plus asa mi le doream ca imi placeau cum arata. :)) Recomandarea mea este sa iti iei cu cablul cat mai lung deoarece fiind foarte moale si flexibil se poate lucra cu ele si la proiecte mici fara sa te incurce. Eu am gresit si am luat cu cablul cam scurt. Sigur cand voi putea imi voi mai lua o pereche, doua. Imi place ca firul nu se poticneste deloc la imbinarea dintre andrea si cablu. Ce sa iti mai spun... Imi plac si gata! :D Nu le mai folosesc pe cele de aluminiu in veci, desi nu erau de cea mai proasta calitate, dar nu se compara cu acestea.
      Daca iti iei sa imi spui cum iti plac. ;)
      Imi parea tare sar daca se pierdea caci e dintr-un fir foarte fain si imi si place cum ii vine. :)
      Pupici!

      Ștergere
  3. Of, comentariul anterior l-am scris pe tableta, fără ochelari, asa se explica nenumăratele greșeli, dar vad ca m-ai înțeles ☺
    Am reparat greșeala la puloverul Ioanei și cat de curand ma apuc de mâneci, dar as vrea sa le fac pe amândouă odată ca altfel uit cum am crescut sau scăzut și sigur ramane "proiectul" abandonat pe undeva. Momentan însă mai stau în mașină de cusut și mai fac niște sacoșele "frantuzesti" ca tare mi-a mai plăcut sa lucrez la ele.
    Dacă-mi comand andrele o sa te țin la curent cu impresiile.
    Weekend plăcut va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he he! Cand l-am citit exact la asta ma gandeam... Eu am renuntat sa scriu ceva pe tableta. E ingrozitoare! Sau... oi fi eu cam batrana? :))
      Si eu am de gand sa fac doua sosete dintr-odata fiindca mereu una este putin mai stramta, mai micuta decat cealalta.
      De abia astept sa vad ce faci la masina!
      Multumim!

      Ștergere
  4. Vai cat este de frumos salul! Si modelul si culorile, cand am sa invat cat de cat sa tricotez voi incerca sa fac si eu unul asemanator;), imi place foarte mult modelul, in genere salurile tricotate imi plac mai mult decat cele crosetate:). Si caciulita e faina, dar salul mi a luat ochii. Andrei sta in cutie si asculta muzica?:)) este un pisic:* mic si el:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! E mai simplu decat iti poti imagina. Cand te hotarasti, daca vei avea nevoie iti voi trimite linkurile de la filmuletele care pe mine m-au ajutat sa inteleg inmultirea si cum se fac acele gaurele.
      Eu traiam cu impresia ca dantela poate fi doar crosetata, dar cand am vazut niste dantele tricotate am ajuns la concluzia ca la lucrurile mai grosute (saluri, bluze) arata mult mai fain tricotajul.
      Hai maaaa! Nu e cutie! E masina. :)) Asculta niste desene animate in casti ca sa nu ma deranjeze cat lucram la ceva. E un motanel.

      Ștergere
    2. ti-a iesit super!si ce repede l-ai facut!

      Ștergere
    3. Multumesc! Mai am de lucru destul la el...

      Ștergere