sâmbătă, 4 aprilie 2015

Jurnal

De doua zile ma chinui sa fac acest jurnal si nu reusesc. Ieri dimineata s-a intrerupt curentul electric. Seara au vrut baietii sa se uite la ceva pe calculator... 
♥Afara ...
E soare, dar bate un vant taios ce pisca, deci este frig.
♥În casa ...
e racoare si trebuie sa termin curatenia saptamanala inceputa ieri.
♥Din bucătărie ...
Am facut cornuri cu gem de capsuni de la soacra. Baietilor le-a placut si voi mai face si alta data.
Astazi voi face o ciorbita si friptura de porc. Voi merge sa culeg niste stevie pentru ciorba.
♥Mă gândesc ... 
ca imi trebuie mai mult autocontrol in relatia cu Andrei. Trebuie sa imi reamintesc mai des sa mai las exigenta si teama de ce va fi sa ma acapareze, sa il las sa respire liber fiindca nu conteaza deloc ce crede X sau Y despre copilul NOSTRU. Chiar daca X sau Y sunt apropiatii nostri mai mult sau mai putin. 
♥Ce mai mesteresc ...
deocamdata nimic. Hainutele lui Dei pe care vreau sa le repar/ modific stau impaturite pe fotoliu, ia sta in cosulet, perdeluta cu dantela pentru baie e in faza de proiect la mine in cap, suportul pentru crosete e in faza de proiect in agenda si Pinterest.... Nimic nu este practic, ci teoretic. 
♥Citesc ...
bloguri
♥Ascult ...
cum lingurita se loveste de peretii canii in care Diiucu isi face lapte cu Nesquik. Abia acum s-a trezit caci aseara ne-am permis sa stam mai multicel impreuna cu tata.
♥Saptamana care a trecut
nu prea m-am odihnit fiindca nu am dormit prea bine. A fost cu vreme schimbatoare, cu stari schimbatoare...
♥Ieri...
nu am avut curent electric.
Am primit niste fire de lana comandate si un pachet superb de la Irina careia ii multumesc. De abia astept sa folosesc firele de la tine indata ce vin andrelele.
♥Astazi ...
Neaparat trebuie sa ma ocup de pantalonii lui Andrei si alte hainute pe care le voi modifica.
Am facut curat in dulapul lui cu haine... O multime i-au ramas mici. 
♥Maine...
voi face ceva dulce daca nu voi face astazi.
♥Imi plac ...
Asternuturile albe cu dantela. Tot mai sper ca voi reusi sa si fac asa ceva....
Found on etsy.com
♥Mi-ar placea sa port...
Tare mult imi place stilul ei...
Found on thesweetestthingblog.com
thesweetestthingblog.com
Imi doresc ...cat mai multe lucruri cu trandafirasi...
si daca voi reamenaja vreodata...
voi avea sigur mobila alba peste tot
ljo-s.blogspot.ro
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Sa fii pisica in familia noastra este greu tare....
Treziti-ma la primavara.... aceea adevarata!!!

Va pup(am)!

14 comentarii:

  1. :)) si eu am pus astazi poze cu pisica. Eu credeam ca numai mamele adoptive se streseaza asa de tare in ceea ce r putea gandi altii despre copii lor si ca mereu trebuie sa demonstreze ca sunt macar la fel de buni ca oricare altii:). Si eu imi doresc lenjerie cu dantela:). La noi e gri si fff urat, mohorat, aseara a nins:). Cum transformi hainele lui Andrei? Ilinca cred ca e maruntica si nu a avut niciun puseu de crestere exagerat, inca ii vin tote hainele de 3-4 ani desi implineste 5 saptamana viitoare. Cateva la maneci:), dar nu stiu ce sa fac cu ele, decat sa le dau, desi-mi plac mult;). Si eu voi avea mobil alba, desi acum o am neagra:)), cel putin in bucatarie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fug sa vad ce poze ai pus indata.
      Nuuuu... Cunoscandu-te pe tine (chiar si virtual) iti pot spune ca intre mame nu exista diferente, cel putin nu acum cand sunt micuti. Nu stiu cum va fi mai tarziu. Asta cu teama de ce spun altii despre copil tine de personalitatea fiecaruia, dar majoritatea mamelor o au. Mama nu m-a adoptat, dar m-a crescut singura si a fost mereu o lupta de a demonstra ca eu pot la fel (sau mai mult) si ca ea desi singura poate la fel de mult sa imi ofere educatie.
      La pantaloni ii stramtez cativa primiti de la buna care ii erau marisori, pe cei mici ii mai lungesc... Fetele nu stiu daca cresc asa repede... Andrei este un copil inalt (seamana cu tatal lui) si creste rapid. Cele care sunt scurtute la manecute daca sunt subtiri le poti face tricouase. Ea fiind fetita e simplu sa le pui la unele din jachetele sau din pulovere o danteluta potrivita pe margine, lungindu-le. Gecutele frumusele, dar prea micute le poti face vestute taindu-le manecile...
      E ciudat cat de mult ni se pot schimba gusturile pe parcurs! :)
      Ma bucur ca vei avea ce iti place.
      Te pup!

      Ștergere
    2. si eu am fata dar cum deja are 124cm la varsta aproape 7 ani, aproape de Diiutu tau (nu stiu cu cine seamana asa inalta) asa ca ii lungesc pantaloni, carpesc in genunchi :D, iar tricourile cu maneca lunga le-am taiat manecile si lasat asa. Multumesc pt ideea cu dantelute - nu mi-a trecut prin cap!, o sa adaug la 2-3 tricouri si mai avem pt o perioada.
      Mai e si problema la gat, ca are capul mare ca maica-sa, aici am taiat marginea si cusut alta (inca cos prost, dar nu e problema asta, asa invatz).

      Ștergere
    3. Uite de AICI am invatat eu sa cos mai usor acea margine.

      Ștergere
  2. Pisica deja o ai alba, mai trebuie doar mobila! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ti-a placut!

    pisica voastra e tare frumoasa, parca-i o regina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stau din cand in cand cu ele in mana si ma tot intreb ce sa fac. Fiecare lucru l-am pus la vedere sa ma bucur de el. Multumesc inca o data!

      Ștergere
  4. Sa știi, draga mea, ca de cate ori vad trandafirași precum cei din poza, ma gândesc la tine. Ah, la fel și cu bufnitele ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Atunci sa intalnesti cat mai multi trandafirasi ca mie imi place sa te gandesti tu la mine. ;)
      Te pup!

      Ștergere
  5. Acum vreo 15 ani aveam o colega care avea muuuuulte haine cu trandafiri pe ele si la vremea aia ma gandeam ca e putin sarita,dar acum cand si eu sunt obsedata de ei vad altfel lucrurile:))). Daca fiecare parinte ar face 10 - 15 % cu copilul lui lucrurile s-ar schimba mult pentru copii. Si eu am tendinta de a vrea perfectiunea in ceea ce fac copii, dar pe urma imi aduc aminte ca nici eu nu am fost perfecta, dar parintii au fost si sunt mandrii de orice realizare a mea. Si mie imi place stilul tipei, ce pantofi super are!!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hainele nu stiu daca ma atrag la fel de mult, dar orice alte lucruri daaaaa.... Ni se schimba viata, gusturile in timp. :)
      Daca am fi fost in alta parte ma gandesc ca nu as fi facut atatea caci as fi lasat treburile acestea doar in slujba doamnei invatatoare. Poate ca e mai bine pentru amandoi ca suntem aici....
      Pe blogul ei mereu pune tinute foarte faina. E drept ca are lucruri scumpe. Totusi se pot recrea tinute asemenatoare si mai modeste ca pret. :)

      Ștergere
  6. Vroiam sa zic 10-15 % din ceea ce faci tu pentru Andrei....Sorry, graba strica treaba.

    RăspundețiȘtergere