vineri, 10 aprilie 2015

Jurnalul unei femei simple

E vineri??? Nu stiu ce Doamne iarta-ma! am patit dar ieri toata ziua spuneam tuturor ca eu voi vopsi ouale joi fara sa imi dau seama ca deja era joi. Acum am vazut pe unele bloguri jurnalul si am constientizat mai bine ce zi e. 
♥Afara ...
E intuneric.
A fost o zi calduroasa si superba. Habar nu am de ce nu am iesit deloc. Cand l-am scos pe Andrei la poarta ca sa ia microbuzul am realizat ce am pierdut stand in casa toata ziua.
♥În casa ...
e prea multa liniste.
E curat.
Voi face curatenie generala de primavara la fel ca in fiecare an dupa Paste, cand va fi mai cald.
♥In bucătărie ...
va mirosi maine a vanilie pentru ca voi face o prajitura. Tot maine voi vopsi oua rosii si cel mai probabil voi face o friptura.
♥Mă gândesc ... 
cat de aiurea este fara Andrei. Sunt momente cand chiar am nevoie de o pauza, dar acum nu imi place deloc.
♥Ce mai mesteresc ...
astazi am terminat caciula lui Diiucu inceputa ieri. Ii voi face fotografii cand se intoarce.
Tot astazi i-am facut dintr-o geaca, ce avea maneci prea scurte, o vesta potrivita pentru primavara, care e faina tare.
Vreau sa fac sosete, multe sosete si un sal tricotat. Sunt atatea modele! E foarte dificil sa ma decid. 
♥Citesc ...
oare zilele acestea?
♥Ascult ...
prea putin cateodata din ceea ce imi spun ceilalti pentru ca imi doresc sa vorbesc. :) Imi doresc tare mult sa fiu o fire taciturna.
♥Saptamana care a trecut
a fost ingrozitoare ca stare, ca vreme.... A plouat intruna, a batut vantul foarte tare si nu am facut nimic.
♥Ieri...
nu mai stiu ce am facut.
♥Astazi ...
Andrei a plecat la mamaie. Este foarte, foarte fericit si a fost nerabdator. I-a fost greu fiindca abia la 6 a venit mama cu microbuzul si l-a luat. De data aceasta nu a mai plans pe drum. Cand l-am sunat vocea ii era ca un clopotel. 
♥Maine...
voi fi prin bucatarie.
♥Imi plac ...
ceainicele, desi nu sunt bautoare de ceai
Found on warrengrovegarden.blogspot.ro
♥Mi-ar placea sa port...
Imi doresc ...
sa imi iau o pereche de incaltari sport draguta

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Am vrut sa ma abtin, dar nu pot ;)


Sa aveti sarbatori frumoase alaturi de cei dragi!
Va pupam!

10 comentarii:

  1. Buna, nu cred ca trebuie sa te abtii sa postezi cate o poza cu pisica. Este frumoasa si in poza aceasta parca incearca sa isi acopere fata mai bine ca sa poata dormi linistita.
    Sarbatori fericite si luminoase alaturi de cei dragi! Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa face mereu, se trage de fatuca si e tare draguta!
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Sarbatori Binecuvantate si Fericite! Nu am uitat de andrele, am gasit zilele trecute andrele metalice de 2.5. Astept pe email adresa ta si le trimit saptamana viitoare. Lady este superba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Imi cer scuze ca raspund atat de tarziu, dar a fost o perioada usor haotica. Nu trebuia sa faci acest lucru! Ce surpriza! Pana la urma mi-am luat de 2,25 si 3, inainte sa imi zici. :) Care e adresa ta de mail?

      Ștergere
    2. Trebuia, de dragul surprizei. Candva aveam unele din aluminiu care ma chinuiau si am primit cadou unele metalice, alta viata cu ele. Mi-am promis atunci sa fac si eu unele cadou, a sosit timpul. Iti multumesc pentru aceasta ocazie.

      Adresa este gramacarmen@gmail.com

      Ștergere
    3. Ce dragut! :)
      Ce sa spun atunci? Cu multa placere! :D

      Ștergere
  3. Pisica e frumoasa, imi place mult sa o vad in poze;), e asa de gratioasa, si de alba... Mie nu-mi plac adidasii nici unii, imi plac tenisii, basketii, desi sunt mult mai incomozi decat adidasii. Imbracamintea doamnei din poza ti-ar veni minunat. Paste cu bucurie, liniste, intelegere! Hristos a inviat! Te imbratisez, sunt sigura ca Andrei va avea zile minunate:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac tenesii.
      Eu sunt mai rotunjoara in solduri decat doamna aceea. ;)
      Multumim! Te pup!

      Ștergere
  4. Frumoasa pufoshenia alba!

    Hristos a inviat! - salrbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere