vineri, 17 aprilie 2015

Jurnalul unei femei simple

Inca o data vreau sa imi cer scuze ca in ultimul timp aproape numai jurnalul a fost prezent pe blog! 
♥Afara ...
cerul este putin intunecat, dar incomparabil cu vremea de pana acum. Este caldut si am deschis fereastra.
♥În casa ...
e bine, este curat, e liniste, e frumos.
♥In bucătărie ...
sunt cateva vase in chiuveta. 
Sotul meu si-a facut ieri friptura de miel. Mie nu imi place mirosul si de aceea si l-a pregatit singur in bucataria de vara. 
♥Mă gândesc ...ma intreb... 
de ce unii oameni se rusineaza si nu recunosc ca le place sa primeasca daruri sau spun replica imi place mai mult sa daruiesc decat sa primesc, fara sa fie la unii adevarat?
Eu recunosc ca imi place sa primesc la fel de mult cat imi place sa daruiesc. Nu valoarea sau marimea darului primit ma bucura, ci ca acea persoana s-a gandit la mine, s-a gandit sa imi faca o bucurie, sa imi aduca un zambet, s-a deranjat pentru mine.  Daca este de la cineva pe care nu il cunosc decat prin intermediul blogului e si mai interesant caci ma simt speciala... :)
Nu imi place sa primesc daruri de la cineva care nu ma place (si nici nu o/il plac), dar se simte obligat sa imi dea ceva cu o anumita ocazie.  As prefera sa nu ma puna in situatia de a ma simti prost si a nu sti cum sa ma port. 
♥Ce mai mesteresc ...
V-am aratat ca am inceput un sal. Ma mananca degetele sa incep si o pereche de sosete fiindca sunt curioasa daca voi reusi sa lucrez doua simultan pe aceeasi pereche de andrele circulare. 
♥Citesc ...
instructiuni pentru tricotaje.
Imi imaginam ca zilele in care andrei va lipsi, voi reusi sa citesc, dar... nu am reusit. 
Sper sa nu uite mama sa imi aduca Biblia fiindca imi doresc sa o citesc.
♥Ascult ...
niste gugustiuci, vrabiute foarte galagioase si se auzea mai departe o randunica. Frumos, nu?
♥Saptamana care a trecut
a fost urata, desi am facut lucruri frumoase. Nu stiu sa explic...
♥Ieri...
am stat mai mult pe la computer.
♥Astazi ...
este sarbatoare, asa ca voi fi pe aici, voi gati si voi tricota. 
Eu tricotez, crosetez, brodez sau fac lucruri ce intra in categoria hobbyurilor si ma relaxeaza. Ma ajuta sa nu mai privesc aceste zile de sarbatoare ca pe o corvoada, ca pe ceva ce trece foarte greu si este plictisitor...
♥Maine...
poate reusesc sa ma ocup de stratul cu flori daca va fi vreme frumoasa.
♥Imi plac ...
incaltarile cu astfel de talpa:

♥Mi-ar placea sa port...
chiar daca m-am ingrasat fustele creion au ramas preferatele mele
lovely-for-fall-stripes-sleeve-sweater
Imi doresc ...
sa imi fac o agenda dintr-un caiet mecanic  A5
homemadekraft.wordpress.com
si daca voi reamenaja vreodata...
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Dei se simte super la mamaie. E foarte trist ca va trebui duminica sa se intoarca acasa, dar se amageste cu gandul ca mai este putin si vor veni bunicii de ziua lui. Se joaca toata ziua, nu are teme, nu trebuie sa stranga dupa el, nu il bate mami la cap si se joaca toata ziua cu noul caine al matusii.

Iar aici este un filmulet care ma descrie perfect, numai ca nu am parul verde :))


De fapt si filmuletul acesta surprinde cate ceva. :))
Concluzia? Sunt o ciudata anxioasa. Nu ma deranjeaza prea tare, dar e stresant... foarte stresant. Cu toate acestea m-am amuzat copios.

Sa aveti o zi frumoasa si un sfarsit de saptamana vesel!
Va pup!

16 comentarii:

  1. Cumva-cumva ma regasesc si eu in filmuletul cu par verde. Credeam ca numai eu ma sperii de lumea de prin casa, in conditiile in care stiu ca toti sunt acasa :)
    Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu spui la nimeni, dar cand sunt obosita ma sperii uneori cand ma vad cu coada ochiului in fereastra de la bucatarie. :)))
      Bine te-am regasit!

      Ștergere
  2. Cred ca multe ne regasim in filmulet, eu am numarat vreo.... mi-e cam rusine sa spun: destule:)))). Weekend cu soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce rusine? Eu le bifez pe toate in ambele filmulete. Nu mi-e rusine, doar ca imi pare rau fiindca este obositor si stresant, pentru ca felul meu de a fi ii afecteaza si pe baietii mei... As vrea sa pot fi mai relaxata, dar eu retraiesc unele tampenii ce s-au petrecut cu ani in urma si ma rusinez sau ma supar aproape la fel de tare ca atunci....
      Te puup!

      Ștergere
  3. Daca as sti cum sa-mi fac o agenda din asta ....tare mult mi-ar placea si mie una ! Am avut ceva tentative cu ani in urma ...m-am ales doar cu doua maini pline de hartie , numai bune de aruncat ! Si-apoi mai am un fix ...mi-as dori-o in limba romana !... Dormitorul ala arata exact asa cum am visat de cand ma stiu ! ...E perfect ! ...Se vede clar fericirea micutului ...imbujorat si cu fata numai un zambet ! Iar cu un labos in preajma , e clar ca distractia e maxima ! Un sfarsit de saptamana cu toate pe placul inimilor voastre !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu fixul acesta, sa fie in limba romana. La fel imi plac si felicitarile. Eu imi voi lua un caiet A5, rezervele de foi si voi desena eu agenda. ;)
      E catelul matusii pe care il alearga toata ziua.
      Multumim!

      Ștergere
  4. Daaa vreau si eu o agenda ca cea de mai sus!!!O am si eu in plan de muuult timp...si din pacate numai in faza de plan a ramas!La mobila alba deja stii cred ca ne potrivim!!!Mai este putin si intram in zodia noastra!!!!!Yupiiiiii!!!!!
    Multi pupici!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa facem! :D
      Daaaa... Majoritatea cunoscutilor mei sunt in zodia noastra ;). Eu si andrei suntem doi tauri incapatanati. Cateodata ies scantei. :))
      La fel de multi pupici si de aici!

      Ștergere
  5. Imi place mult ideea de banca la geam desi ii trebuie si o masuta, una care se lasa si se ridica, care iese din mobila...nu stiu mereu mi s -a parut ca e incomplet:). Eu aseara am stat pana noaptea sa inteleg un model la un sal vazut la tine pe pinterest, nu l-am inteles, am aruncat multa ata incalcita:)), apoi am vazut un fel de model pentru un fular, cred ca este foarte simplu modelul pentru ca mi-a iesit:), am sa fac triplu nr de ochi ca sa fie mai lat tot ca un sal:). Imi place mult cum iese, e ca o spuma (e prima oara cand folosesc mohair). Andrei pare extrem de fericit:), mi-ar placea sa mi vad si eu copilula sa liber :) - azi am fost la Palas erau sute cred de copii, intoliti si nici unul asa relaxat:) (de mici ii stresam). Te imbratisez, spor la treaburile placute:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pervazul cred ca mi-ar fi indeajuns. :)
      Ce model? Tricotat sau crosetat? M-ai facut curioasa sin ceea ce priveste salul care nu ti-a iesit, dar si fularul... :D
      Mama sta intr-o zona din oras unde e cam la tara. Sunt protejati de masini si oamenii de acolo cresc animale (gaini, rate, vacute, cai) exact ca la tara. Copiii aceia de la Palas sigur nu aveau voie sa se tavaleasca precum face Andrei. :))) Sute de copii si un numar dublu de adulti ,probabil, erau pe acolo. Saracutii... Nu prea au intimitate sa se poata juca fix cum vor.
      Multumesc!
      Te pup!

      Ștergere
    2. Salul gri de la tine de pe pinterest, insa am dat click la fularul de alaturi si imi iese ceva:)) asemanator:)). Cred c nu stiu eu yarn over cum trebuie facut corect:)

      Ștergere
    3. Sunt mai multe gri :D
      Uite AICI un filmulet cu Yarn Over, in stil continental caci eu asa lucrez. Fii atenta cum ia firul pe andreaua din dreapta. Eu luam firul invers si imi ieseau gaurele minuscule, dar acum ies bine.

      Ștergere
  6. In primele 40 de secunde ale filmuletului sunt eu :))), deci sunt pe jumatate anxioasa
    Imi place mult sa daruiesc, si-mi place si sa primesc cadouri, dar sa fie dragute :)) Totusi sa primesc imi place mai putin pentru ca daca nu e deloc pe gustul meu cadoul primit si mi se pare urat :| atunci e cam aiurea pentru ca eu stiu ca nu-mi prea iese sa ma prefac, sa par incantata si e o mare probabilitate sa-l mahnesc pe acel om si el sa se necajeasca ca nu mi-a placut cadoul lui. Iar eu nu vreau sa se intample asta.
    Daca imi dau seama ca ce daruiesc eu nu e pe plac, ma necajesc eu asa in sinea mea, dar nu ma simt vinovata, Insa daca eu sunt cea care primesc si nu-mi place, ma simt tare vinovata. Complicata treaba ;))
    Incaltamintea cu talpa ortopedica mai inalta imi place si mie.
    Andrei sta printre catei, nu are teme, nu trebuie sa stranga dupa el, deci e clar, e fericit :))
    Weekend linistit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt in ambele si iau si rolul tipului din al doilea. :))
      Hmmmm! La acest lucru nu prea m-am gandit, dar nu stiu sa mi se fi intamplat sa nu imi placa ceva deloc... macar un pic si tot imi placea. Daca nu era perfect simteam ca il pot modifica asa ca tot ma bucuram. :))
      Mie imi este extrem de greu sa aleg un cadou... Nu ma pricep si ma streseaza peste masura acest lucru. Imi place sa daruiesc mai ales cand stiu ca cineva isi doreste un anumit lucru sau daca imi spune ca ii place foarte mult un lucru vazut la mine... Atunci merg la sigur si ma pot bucura de sentimentul de a oferi. In rest... este doar stres.
      E foarte fericit, iar eu am mai invatat si inteles inca o data ca trebuie sa o las mai moale.
      Multumesc!

      Ștergere
  7. hhihi, ma duc sa imi fac parul verdeeeee :))))) - e adorabila cuuuloareaa.

    Eu m-am linistit in ultimii ani desi responsabilitatile au crescut pe mine. Si daca e sa fie, asta e. Da, fac gafe, cand sunt obosita ma sparii etc. cel mai tare a fost cand mergeam pe jos si am speriat o tipa cand incercam sa suflu nasul discret in spatele ei - vaaai, ce a tresarit.... saraca, mi-am cerut scuze :D dar sperietura tot sperietura i-a ramas.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O prietena si-a facut aceasta nuanta pe par blond cu albastru de metil.

      Daca sunt obosita, ingrijorata sau cu capul in nori mi se intampla sa tresar cand imi vad cu coada ochiului oglindirea in fereastra de la bucatarie :)))))))))))

      Ștergere