vineri, 24 aprilie 2015

Jurnalul unei femei simple

Fac ce fac si numai vineri la  jurnal ajung. Perioada aprilie-mai cred ca pentru toata lumea e mai agitata, mai ocupata. 
♥Afara ...
este un soare superb si vantul nu bate. De abia astept sa ajunga soarele in dreptul geamului de la sufragerie ca sa deschid fereastra.
♥În casa ...
e ca dupa o zi de sarbatoare in care am facut doar lucrurile esentiale.
♥In bucătărie ...
este o ciorba de pui cu taitei de casa. In ultima vreme Andrei mananca numai taitei de casa, iar mie imi place sa ii fac. Cand eram mica, mica nu mancam deloc asa ceva, dar mi se parea ca femeile care fac taitei sunt gospodine supreme. :)) 
♥Mă gândesc ...
cum sa impart tot ce am de facut si cum sa imi adun fortele pentru asta.
♥Mesteresc ...
un sal tricotat. As vrea in schimb sa fac mult mai multe lucruri, dar parca am mainile legate...
♥Citesc ...
Biblia. Mi-ar fi placut sa am in apropiere si un preot care sa imi lamureasca anumite lucruri, care imi par cam... bizare, nepotrivite, in neconcordanta cu ceea ce stiu, cu ce am invatat, cu felul in care vad sau mai bine spus vedeam eu lucrurile.
♥Ascult ...
cum toarce pisi dupa ce sosul a mangaiat-o un pic.
♥Saptamana care a trecut
Lady a fost un pic bolnava, dar acum si-a revenit.
♥Ieri...
am implinit 7 ani de cand mi-am schimbat numele. Am fost la niste prieteni sa sarbatorim un George. :)
♥Astazi ...
voi face curat in jucariile lui Andrei care sunt in pod. Shhhh! trebuie sa fac acest lucru pana vine de la scoala caci altfel nu voi putea arunca nimic.
♥Maine...
va fi o zi... mai speciala.
♥Imi plac ...
lucrurile delicate
etsy.com
♥Mi-ar placea sa port...
relaxata
glamradar.com
Imi doresc ...
o masina de spalat rufe noua, cu incarcare laterala. 
In zona noastra este foarte multa umezeala ce duce la deteriorarea electrocasnicelor pentru ca ruginesc. In plus a fost o perioada cand luam apa din Dunare cu hidroforul. Cand era foarte tulbure filtrele nu prea faceau fata, asa ca masinuta noastra a tras din greu. Acum cand avem apa curenta altfel stau lucrurile.
si daca voi reamenaja vreodata...
simplu si alb

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
A doua zi de Paste am fost la plimbare...

Sa aveti o zi splendida!
Eu fug sa dau iama in jucariile lui Andrei. ;)
Va pup!

20 de comentarii:

  1. Taitei de casa fac si eu ,am facut si de Paste ,ne plac si noua...supa de gaina de casa si taitei de casa...ce mai ...o delicatete!Si eu merg destul de des intre jucariile Ruslanei,de fiecare data gasesc ceva de aruncat,dar daca ma prinde:) le ia din nou,asa ca ma feresc si eu atunci cand vreau sa scap de cateva jucarii.Sa ne povestesti si noua despre acea zi speciala.La multi si fericiti ani impreuna!Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jucariile nu le arunc (decat pe cele stricate), dar vrea sa pastreze hartiute decupate, capace de la sticle... tot felul de gunoaie. :D
      Multumim!
      Nu stiu daca voi avea ce povesti... E doar ziua mea maine. ;)

      Ștergere
    2. La multi ani! Sa ai sanatate, Pace si Iubire si tot ce iti doresti!

      Ștergere
  2. La multi ani!Sa fiti sanatosi si fericiti impreuna si sa va bucurati de Andrei!!!
    Foarte frumoase toate pozele, love love love bucataria!!!!
    Cred ca se apropie si ziua ta!!!Stiu ca esti tauroaica, ca si mine!!!!La multi ani anticipat!!!
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. luizacristinaharabagiu25 aprilie 2015, 12:08

    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeesc! Bine ai venit pe blog! ;) Te mai astept cu drag!

      Ștergere
  4. La mulți ani! Multă sănătate și cat mai multe împliniri! Mult succes în tot ceea ce-ți propui sa faci! Sper să ai parte de o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Catrinel! Sa ai o zi minunata si o viata la fel:*

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi si fericiti ani, catrinelule drag! Sa fii fericita si sa te bucuri de toti ai tai!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani fericiti!
    O saptamana usoara! Ioana

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu ca a fost ieri , dar chiar si asa iti doresc, La multi ani , cu bucurie si sanatate !!! Cu darg ,Gabita !

    RăspundețiȘtergere
  9. Tarabele, îți zic și eu la multi ani, asa mai cu întârziere. Sa fii iubita și răsfățată!

    RăspundețiȘtergere