marți, 28 aprilie 2015

Oraselul lui Andrei

Din diverse motive am amanat curatenia de primavara inca un pic, adica pana ieri. De aceea probabil nu voi fi prea activa nici in perioada care va urma, desi de foarte multe ori am avut surpriza sa am starea si sa am ce povesti mai mult in perioadele active.
Am inceput curatenia din varful casei (pod) fiindca am vrut sa profit de absenta lui ca sa pot arunca toate jucariile stricate, toate bucatelele de carton decupate si inutile, toate prostioarele de bebelusi care nu puteau fi donate. Marea majoritate a jucariilor sunt cadouri de la altii fiindca eu prefer sa ii iau carti, reviste. Jucarii primeste de la noi de Craciun. Le-am imputinat vizibil, dar Andrei a fost extrem de fericit cand le-a vazut pe toate ca nu stia cu care sa se joace mai intai. Asa face mereu cand ii cobor din pod cate ceva... Se bucura ca si cum jucaria ar fi noua, numai ce cumparata.
Nu am putut renunta la nici un animal de plus si i le-am pus intr-un sac maaaaaare, mare pe care l-a avut Adi la gradinita acum multi ani. Sunt in pod pana imi voi da seama ce pot face cu ele. Mi-a placut ideea de a face un fel de fotoliu umplut cu plusuri si sper sa o pun in practica. Ahhh! Atatea idei, atatea lucruri as vrea sa fac...
I-am impartit jucariile pe categorii in cutii diferite. De-a lungul timpului am observat ca atunci cand le are pe toate la indemana nu se joaca de fapt cu niciuna pentru ca nu se poate hotari. Am mai incercat metoda de a-l pune sa aleaga un anumit numar cu care sa se joace in ziua respectiva si a functionat foarte bine asa ca vom reveni la asta.

Printre rufe puse la spalat, geamuri curatate (tot vine ploaia zilele acestea) si zgomot de aspirator am gasit un pic de ragaz sa construiesc cu Andrei un orasel ca sa putem mixa cat mai multe jucarii daca tot nu se putea hotari cu care sa se joace mai intai.
Si lui Lady i-a placut ideea oraselului foarte tare. Pana acum se cam chinuia sa fure cate o jucarioara din lada lui Andrei din sufragerie, dar acum toate ii sunt la indemana. Ce mai? Rai curat, numai bun de jucat, rontait, furat si bagat pe sub mobila. E uimitoare cum se poate strecura printre toate fara sa darame ceva daca nu vrea. Din cand in cand se mai plimba printre ele, dar sunt asa de multe ca nici ea nu poate alege.





Ce?! Ce am facut? Eu doar treceam pe aici...

Cat e Andrei la scoala eu pazesc aici, da?

Andrei nu apare in fotografii pentru ca nu a stat la pozat. Deja este din ce in ce mai dificil sa il fotografiez si sa colaboreze. A crescut si nici pupat de fata cu cineva nu mai vrea caci ii este rusine. :D Am baietel mare care va face peste cateva zile 7 ani. Nici nu imi vine a crede!

S-a terminat pauza mea asa ca va pup pe toti si va urez sa aveti o zi grozava!
Pupiiici!

18 comentarii:

  1. Bine ca deocamdata colaboreaza pisica :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori cu ea e si mai dificil... din zeci de poze ma aleg cu una... doua. :))

      Ștergere
  2. Spor la treburi in continuare!Pisica este o scumpete!Aaaa...deci si baiatul tau tot tauras este ca si tine??!!!Si la noi la fel, cel mic are ziua lui pe 10 mai, tauras si el si implineste 5 ani!
    Multi ani inainte lui Andrei, sa fie sanatos si sa va bucurati de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Da, tot tauras. E nascut pe 8 mai. La multi ani puiului tau pentru ziua lui care va veni!
      Multumim din suflet! La fel iti dorim si tie! ♥

      Ștergere
  3. Imi e dor de asa un orasel.:)Baietii mei si Codrinul lui Stelutase jucau zile intregi de-a orasul,mai ales in vacantele de vara,iarna...cand reuseau sa se intalneasca.
    Faine poze,iar Lady e o dulceata!
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei nu se joaca... L-am construit si cam atat... Poate pentru ca este singur.
      Multumesc!

      Ștergere
  4. Ce orasel frumos, e dragut sa ai in baietel in casa ... Si Pisu e asa de frumoasa, o adevarata lady, de la nasuc pana la pernutele de la labute.
    Spor la treburi, sa termini cu bine si eficient curatenia de primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      O Lady hotomana si un pic gunoiera caci ii cam place sa bage nasul pe acolo si sa urce pe masa. :))
      Multumesc!

      Ștergere
  5. Ha ha ha, nu m-am gandit ca si pisica e ca un copil, ii plac jucariile! Sa-ti traiasca amandoi jucausii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jucariile micute care mai fac si un pic de zgomot sunt preferatele ei, iar Andrei are destule. Cred ca jumatate din soldateii lui de plastic sunt pe sub dulapuri bagati de pisica. :))
      Multumesc!

      Ștergere
  6. Andrei nu se joaca pentru ca e singur,ori pentru ca oraselul a intrat sub dominatie straina?
    Pana la urma, oraselul e pe..... labute bune.Pufosel domneste!
    La Multi Ani rusinosului! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Senzatia e ca Pufosel domneste cam peste tot. :))
      Multumim!

      Ștergere
  7. Catrinel nu arunca jucariile.....
    Baiatul meu cel mare a devenit tatic la varsta de 32 de ani, iar nepotelul meu este tare fericit cand vine la bunica ptr ca se joaca cu jucariile lui......tati. Robotii de plastic si fotbalistii preferati sau chiar unele piese Lego le-am pastrat si acum se joaca cu ele nepotul meu. Sa nu-ti mai spun despre fiica mea, ea nu are copii inca dar toate papusile Barbie asteapta cuminti in pod! :))
    Spor la curatenie!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aruncat doar jucariile stricate. Initial voiam sa donam o parte, dar au ramas destul de putine asa ca le pastram. :D Si pe Andrei il incanta foarte tare cand are ceva ce a avut tati, de exemplu o furculita micuta cu care manca sotul meu cand era mic.
      Multumesc!
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  8. Doamne, ce poze frumoase ai făcut!!! Ar fi fost poate și mai frumoase dacă era vizibil și copil frumos, dar eu te înțeleg perfect. Nici copiii mei nu prea agreează sa pun poze cu ei pe blog, și chiar si eu am retineri provocate de un oarecare eveniment neplăcut :(
    Ce idei grozave îți vin legate de organizarea jucăriilor, bravo! Lady mi se pare din ce în ce mai frumoasa. De cate ori i-o arat Ioanei imediat ma taxează "vezi, toată lumea are pisica".
    Sa fiți sănătoși, cu chef de joaca, de curățenie și de scris! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau. Poate candva imi vei spune... Am mai citit de intamplari nu prea placute, dar totusi am optat pentru a pune poze si cu Andrei mai ales pentru mamaie, bunici, verisoara mea care ne urmareste de departe... E mai comod asa.
      Incerc sa il invat pe Andrei sa fie organizat. Tatal lui nu este deloc imprastiat si imi place. :D Eu am invatat sa fiu ordonata.
      Multumim! Pupici!

      Ștergere