duminică, 17 mai 2015

Cainii, pisi si planuri de vara










Pisi s-a temut si inca se mai teme un pic sa se plimbe prin curtea din fata din cauza celor doi catelusi pe care ii avem. Curtea noastra este foarte mica, nu ne-am dorit nici macar pentru o clipa sa tinem cainii legati, dar liberi nu puteau sta, asa ca sotul le-a facut si lor o curticica. Lui Bruno i-a facut de fapt, caci Dutzu a venit abia anul trecut. Chiar daca am adus o pisi, care e fetita, noi fetele tot suntem in minoritate asa ca la noi in curte e patriarhat. :))
Ea, desi fricoasa, tot se plimba semeata pe sub nasul lor, iar ei saracii de n-ar fi gardul ar ciufuli-o de nu s-ar vedea. Dutzu mananca si paine pe langa mancarea speciala pentru caini, iar cand ii este ciuda de ceva sau ar vrea sa latre, dar nu are voie, ia cate o bucata de paine in gura si o strange in timp ce se agita pe acolo. Se urca, se da jos de pe buturuga, strange mai tare bucata de paine, se duce pana in cusca, iar se urca pe buturuga si tot asa. Ca sa nu se mai urce pe spinarea lui Bruno pentru a fi la inaltime Adi i-a pus o buturuga. Batranelul nostru cred ca i-a fost recunoscator caci tare am senzatia ca il cam dureau salele. :)) Mandruta dupa ce trece tematoare prin fata lor se urca la etaj parca pentru a le face in ciuda si sta linistita caci acolo stie sigur ca nu o vor ajunge.

Am terminat salul. Sunt atat de incantata! Nu am crezut ca voi spune acest lucru vreodata, dar imi place mai mult tricotatul decat crosetatul... Parca ies lucrurile mai fine, mai subtirele... mai fluide... Ce mai! Sunt bucuroasa ca primul sal tricotat mi-a iesit. Deja visez la al doilea. Cel mai dificil este sa ma hotarasc la un model caci dupa aceea devine mai simplu. Fotografii voi pune probabil maine. Acum astept sa se ridice un pic soarela ca sa ajunga in locul unde vreau sa fotografiez. :)

Sunt cateva cititoare, care erau cu mine si pe forumul pe care eu am tot intrat in ultimii doi ani si aproape jumatate. Deoarece acolo nu am explicat in niciun fel plecarea mea, ma simt datoare sa o fac macar aici. De mai multa vreme simteam ca nu prea mai am timp si imi planificasem sa mai renunt la ceva activitati online. Parca nici locul nu prea mi-l mai gaseam acolo, avand in vedere ca activitatea mea creativa e cu mult mai scazuta decat a celorlalte membre si nici nu ma mai simteam ca la inceput, dar nu ma induram sa plec de tot. Cred ca am avut nevoie de un imbold... un mic sut ca sa fac un pas inainte, sa pot pleca si l-am primit. Imi pare rau? Cam da, mai mult de pierderea unor prietene. Mi-e greu? Un pic fiindca e dificil sa te dezveti de un lucru ce il faceai in fiecare dimineata imediat dupa ce te trezeai. Nu stiu inca daca a fost o decizie buna sau nu, dar am luat-o si acum imi vad de treaba mai departe.

Mai este un pic si se termina scoala. Vreau sa imi fac o planificare pe teme pentru activitatile din scoala de acasa pe care le vom face pe parcursul verii si sper sa ma pot tine de ea. Vreau ca Andrei sa simta ca este totusi in vacanta asa ca va trebui sa gasesc lucruri utile, bune de invatat dar facute intr-o maniera distractiva. Nu as vrea sa transform vacanta lui intr-o prelungire a anului scolar... Vom vedea cum vom reusi si cat...

16 comentarii:

  1. superb .....si pisi si cateii. Si eu m-am indragostit de tricotat, este asa de frumos ca poti sa-ti faci singura tiparul si sa te joci cu ochiurile. Si eu am renuntat la forumuri acum un an....acum vreau sa renunt la facbook, dar este asa greu. :) Succes si sincer nu stiu daca am mai comentat pe aici dar te urmaresc cu drag. irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La facebook as renunta doar din cauza ca ma face sa pierd o gramada de timp. Totusi are si unele avantaje... Am regasit prieteni, colegi, cunostinte mai vechi, reusesc mai usor sa tin legatura cu oameni dragi, am reusit sa promovez mai bine cele doua bloguri pe care le am...
      Multumesc! Ai mai comentat si ma bucur ca revii mereu! :)

      Ștergere
    2. Da si eu tot din cauza asta nu ma pot rupe de facebook, acolo am fetele de la care iau fire, carti si prietenii online ...care imi sunt tare dragi. ma bucur ca am avut curaj si am comentat. te pup

      Ștergere
    3. Tiiii! Curaj ti-a trebuit? :) Ce bine ca ai avut pana la urma. Mie imi place sa citesc ceea ce imi scriu cei care intra aici. Comentariile ma fac sa realizez ca nu scriu degeaba, ca nu sunt singura si sunt o oportunitate de a comunica cu oameni faini. :)

      Ștergere
  2. Mie una imi pare rau ca ai plecat,sper totusi sa revii!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi pare rau, dar despre revenit nu stiu in acest moment ce sa zic...

      Ștergere
  3. Dragute tare animalutele din fotografii,avem si noi si caine si pisica si in curand vom avea si pisoiasi:),Violeta noastra o sa fie mamica:)Despre tricotat am si eu aceeasi parere,mi se pare ca lucrurile tricotate sunt mult mai finute,nu se labarteaza si sunt mult mai usoare la purtat,cred ca de aceea de ceva vreme nu am mai pus mana pe croseta.In ceea ce priveste plecarea ta,imi stii parerea,dara daca asta a fost decizia ta,ti-o respect(imi lipsesc povestile tale de la cafeluta si fotografiile dragute).La teme in vacanta ma gandeam si eu daca sa lucram sau nu,a mea s-ar juca non stop cu pritenele ei,dar avand in vedere faptul ca de la toamna mergem doar in clasa pregatitoare ne mai gandim cat de serioasa va fi scoala noastra din timpul vacantei.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce dragut! Cu toate ca mi-s dragi puii de animale am refuzat sa am femele, iar Lady este sterilizata inca de cand era la vechea ei stapana.
      Croseta mi se pare super pentru dantele din fir subtire de bumbac, pentru facut margini la diverse lucruri, pentru floricele (nu stiu sa le fac inca tricotate), pentru imbracaminte de vara din bumbac subtire... in general mi se pare foarte potrivita pentru fire extrem de subtiri pe care nu le pot tricota.
      Si mie imi lipseste enorm, dar acum nu pot...
      Las-o mami ca e ultima ei vacanta adevarata. Dupa aceea va face muuuuulte teme de vacanta. :)
      Si eu te pup!

      Ștergere
  4. Bietul catel :)), ce metoda a gasit sa se racoreasca de frustrari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cainele nostru accepta pisicile noastre, dar daca prinde altele in curte e vai de coada lor. Imi plac cainii tai cu toate ca par cam fiorosi, mai ales cel cu bucata de paine in gura, dar de pisica ta pur si simplu m-am indragostit. Abia astept sa vad salul tricotat, si eu vrea sa ma apuc sa tricotez, sa cos.... prea multe si prea putin timp din pacate. O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cainele mai mare accepta pisica noastra care a murit fiindca au crescut impreuna. Ba mai mult sotul i-a facut casuta pisicii deasupra custii cainelui asa ca aveau casa cu etaj.
      Dutu e un dragalas chiar daca este o combinatie intre pitbull si rottweiler.
      Multumesc! Te pup!

      Ștergere
  6. Cainii pot fi apropiati de pisicute daca au crescut impreuna, ca doar o prietenie adevarata se construieste in timp.Pot fi si foarte rai cu ele,dar daca pisicutele au copilasi ,devin foarte protectori ,aproape posesivi.
    Cred ca pufosenia voastra se teme de catei;am inteles "foamea" ,e una nervoasa, tradusa prin frustrare,poate vor sa umble liberi, vor si ei spatiu, ca si noi.
    P.S. Cred ca ma apuc de tricotat,aveti dreptate in privinta volumului de material,si da,lucrurile sunt mai fluide.Numai ca eu m-am indepartat de tricotat tocmai din cauza ca firul andrelelor ba se rupea ,ba nu avea flexibilitate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaiii! Cum de nu am raspuns eu la timp? Nu stiu ce s-a intamplat...
      Dutu musca din paine sa nu latre fiindca de multe ori i-am zis sa taca avand un latrat foarte puternic. :)) Din cand in cand plecam cu ei pe campuri la plimbare. Sotul ii mai ia cu el cand pleaca in balta.
      Cu niste andrele de calitate va veti indragosti iremediabil din nou de tricotat. Desi scumpe in comparatie cu altele eu sunt foarte multumita de acestea

      Ștergere
  7. Dar sunt rai ambii catei?Ca unul imi pare mai intelept :)
    Cu oamenii cum se comporta? Daca Andrei era mai mare ii alerga cu bicicleta(tinuti in lesa,desigur) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt deloc rai. Sperie doar prin statura si latrat puternic. Noi nu i-am asmutit vreodata si nici nu ne-am jucat cu ei asa. In plus pe parcursul verii noi mereu avem oameni straini de casa noastra ce ne vin in vizita si sunt foarte prietenosi. Totusi daca ar fi vreun pericol si le-am cere sa sara in aparararea noastra... nu cred ca ar mai fi asa draguti :D

      Ștergere