miercuri, 13 mai 2015

Cald... soare... motaiala...

Poate va era dor de Pisi. :)








In sfarsit au venit zilele in care daca stai la soare este cald si te poti bucura de lumina si senzatia placuta. Usor, usor ne mutam activitatile pe afara lasand racoarea casei in urma. Am tricotat pe bancuta de lemn din curte si e atat de bine, de relaxant. Totusi imi lipseste zgomotul de fond care nu imi lasa mintea sa zboare pe campuri.
Si Pis a fost nerabdatoare sa ii dam drumul afara caci de cand am primit-o, am tinut-o sechestrata de teama ca va fugi de la noi. In prima zi nici nu s-a miscat din iarba, dar din cea de-a doua a inceput sa fuga prin vecini. Se intoarce de fiecare data spre usurarea noastra. Sare in podul casei uneia dintre vecine si banuiesc ca vaneaza soricei. Pe acolo sigur gaseste destui. Sper sa fie fetita desteapta si sa nu fie hotomana asa cum este acasa, cand sare pe mese. Nu de alta, dar vecinele nu au metode prea dragute de a pedepsi pisicile hoate si mi-e cam teama. Mai vine din cand in cand insotita de cate un golan de motan, care se sperie cand aparem noi. In fata casei ii este inca frica sa stea deoarece vede cainii. ei stau in padoc si nu ies de acolo, dar ea nu stie asta si se sperie. E drept ca si ei cam saliveaza la vederea ghemotocului alb de blana.

Incepusem luna in tromba cu o autoprovocare sportiva, dar pe care am abandonat-o in aceasta perioada. O voi relua probabil de maine incolo. Cred ca vara aceasta nu ma voi simti chiar in forma, nu voi purta costum de baie si pantaloni scurti, dar ma gandesc ca pana la anul voi reusi daca incep de acum, nu? :D Poate pana la urma reusesc eu cumva sa imi iau si bicicleta si sa vezi atunci bucurie. :))

Ma duc acum afara caci cafeaua e pe terminate si vreau sa vad ce imi fac musafirii.
Pupici!




8 comentarii:

  1. Ei, da, de cand asteptam eu noutati soricesti... Ma bucur de bucuria printesei, presupun ca e fericita ca a dobandit ceva libertate si da, ar fi bine sa fie desteapta sa nu fure bunatati de prin vecini ca si eu, spun drept, cand mi-a mancat pisica vecinei muschiuletii de porc, am scos flacari pe nas si daca nu disparea rapid nu stiu daca as fi reusit sa ma stapanesc...
    Sper ca si tie ti-e bine, cu musafiri trece timpul altfel. Bine, recunosc, uneori e mai bine sa fii musafir decat sa ai musafiri, acum depinde si ce fel...
    Zile calduroase va doresc, cu leneveala (sau lucru pe banca) la soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai scos tu flacari, dar nu cred ca ai fi avut taria sa o servesti cu jumari otravite cum face vecina mea.
      Acum mi-e bine. :)
      Multumim!

      Ștergere
  2. Frumoase pozele tale cu ghemotocul alb.

    Greu am invatat si eu ca pisica se intoarce acolo unde ii e casa si libertatea o face mai fericita...

    Cat despre costum de baie si pantaloni scurti, eu zic sa nu renunti, o viata ai si pe aia e important sa o traiesti zi dupa zi cat mai plin si mai frumos si nu sa iti negi bucurii atat de mici....sportul poti sa il reiei chiar de azi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primele dati nu i-am dat drumul in ideea sa inteleaga ca aceasta e casa ei, sa se obisnuiasca treptat cu ce e in jur. Ar fi fost dintr-o data prea multe noutati ce ar fi speriat-o. Inainte cand o scoteam avea tendinta sa sara gardul si sa fuga cand auzea sau vedea ceva ce o speria. Acum spre usa casei se indreapta. A invatat ca aici este in siguranta si e casa ei, asa ca nu mai cauta alte solutii de scapare.

      De azi il reiau... Indata ce imi termin cafeaua. :) In ceea ce priveste imbracamintea... nu e o bucurie sa ma vad asa, cand eu eram obisnuita sa fiu slaba, fara burtici si bulane :)) Poate asta va reusi in cele din urma sa ma ambitioneze cumva caci mi-e dor de blugii scurti si relaxarea ce o simteam cand eram cu abdomenul la vedere. :)

      Ștergere
  3. Da, ne era dor sa o vedem pe Lady pisi.
    La mulți ani piciului si sa va bucurați de el! Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine! Eu o fotografiez mereu ca mi-e draga tare.
      Multumim!

      Ștergere
  4. Ce bine ca v-ati facut curaj sa o lasati la hoinarit...E frumoasa si se vede ca se simte alintata si iubita...:)
    Draga mea , daca ar fi cum zici tu ca esti grasa si ca nu iesi in pantalon scurt , ce sa mai zic eu?pe langa mine esti sirena ...si crede-ma , n-am nici un complex sa-mi pun kini si pantaloni scurti...
    Spor la treburi si sa ne bucuram de zilele calde si vara! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primele zile a umblat hai hui mai mult, dar acum sta mai mult prin casa. din cand in cand iese si se intinde la soare.
      Sunt constienta ca exagerez un pic si ca sunt femei cu probleme mai mari de greutate, dar daca nu ma simt eu bine... ce sa fac?
      Multumesc! Daaaaaa.... calde... vara!!!

      Ștergere