sâmbătă, 30 mai 2015

Jurnal rapid

 Jurnalul vine abia astazi si este pe repede inainte pana mai sorb doua gurite de cafea. 
♥Afara ...
bate vantul. Pana acum a fost o vreme foarte urata si sper sa se schimbe cat mai curand.
♥În casa ...
e liniste si curat.
♥In bucătărie ...
baietii ,din pacate, vor trebui sa se descurce singuri pana luni dupa amiaza fiindca eu voi lipsi de dimineata pana noaptea. 
♥Mă gândesc ...
daca va fi pana la urma bine cu aceasta schimbare din viata noastra.
♥Mesteresc ...
un sal roz care sta in stand by aceste zile
♥Citesc ...
meniuri, liste de inventar, preturi, retete de cocktailuri. V-ati prins? :))
♥Ascult ...
clampanitul tastelor.
♥Saptamana care a trecut
s-a terminat cu munca intensa. 
♥Ieri...
am muncit foarte mult, la fel ca alaltaieri si am fost suparata pe pisi care m-a trezit la patru. Groaznic.
♥Astazi ...
m-a lasat pisica sa dorm pana la 5. Am uitat-o afara si miorlaia la geam. Sper sa fac fata cu brio zilei de astazi.
♥Maine...
voi fi la serviciu. :) Voi lucra ca barman in campingul de aici atunci cand au clienti foarte multi si cand eu voi putea deoarece mai avem si noi din cand in cand oaspeti. E mult de munca, nu am mai fost barman de cand am terminat liceul (demult) si am emotii. Pana acum am fost sa fac curat pe acolo si am muncit pe rupte, iar faptul ca in prima seara nu am dormit de griji, in a doua m-a trezit mata la 4, iar azi la 5 nu ma ajuta deloc.
♥Imi plac ...
oamenii care nu umbla cu barfe, cu plangeri, ca apoi sa spuna ca totul e roz in fata celui de care s-a plans. 
♥Mi-ar placea sa port...
de fapt sa pot purta ca in liceu incaltari cu talpi foarte inalte fara sa ma doara picioarele sau sa ma dezechilibrez. Altfel arat ca un gogosar umplut.
Imi doresc ...
sa am o bicicleta si o voi avea. :D
Sa mearga lucrurile bine si sa fie asa cum cred si mi s-a zis.
Daca voi reamenaja vreodata...
stiu ce vreau.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Ea e malefica, ce m-a chinuit la zile pline de somnolenta si nopti scurtate



Somnoroasa va zic sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain!
Va pup!

14 comentarii:

  1. ma bucur ca ti-ai gasit ceva de lucru si esti multumita. Te vei descurca foarte bine, sunt sigura. Si eu lucrez de la o vreme de dimineata pana seara si nu e usor, dar sunt si satisfactii. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar usor nu a fost, dar mi-a placut si satisfactia e mare. :D

      Ștergere
  2. te vei descurca cu siguranta!"Facutul de griji,despicatul firului in 8 ...trasatura de familie.Bafta,astept vesti cand iti gasesti timp!Sper ca si baietii sa fie ok1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Baietii au fost ok. Creeaza o legatura mai stransa intre ei si mai vad cum e si fara mine.

      Ștergere
  3. Sper ca schimbarile din viata ta sa iti aduca satisfactiile pe care le astepti..Sper si ca "malefica" sa se imblanzeasca si sa te lase sa te odihnesti..
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      S-a imblanzit ea ori eu am fost prea obosita ca sa o mai aud. :))

      Ștergere
  4. :* e super ca o sa fii barman:), poti cunoaste o multime de oameni noi:). Baietii te vor aprecia si mai mult;) si tu pe ei:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa.... sa stii ca a fost super. Mi-a placut. Faptul ca nu trebuie sa fac asta in fiecare, devenind extrem de obositor si chinuitor, face ca lucrurile sa fie mai usoare. Ieri eram franta, dar per total mi-a placut. Am cunoscut oameni foarte faini.
      Am senzatia ca beietilor le-au lipsit mancarea si ordinea :))

      Ștergere
  5. felicitari pt job! Prinde bine un banut, cunosti oameni noi!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am amintit cum erai stresata la inceput, sa nu iasa pisi pe afara si sa fuga si mi s-a parut comic citind acum cum te-a necajit ca miorlaia la ora 5 dimineata pentru ca ...ai uitat-o pe afara :)))
    Ma bucur pentru tine c-ai primit oferta de lucru si ca a fost fain :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar! Da, cat de stresata eram si acu...
      Multumesc!

      Ștergere
  7. Eram cam in urmă cu cititul... Pardalnica de tableta nu ma mai lasă să defilez pe blogurile dragi, nu știu ce are, numai când ajung la calculator mai pot sa ma delectez cu scrierile ce le urmăresc. Azi am recuperat însă, acum sunt și eu la curent cu noutățile, felicitări pentru job! Pe cei ai casei, uneori, e bine să-ii lași sa se descurce singuri, abia atunci apreciază tot ce face "mami" și în plus își sau seama ca se pricep și ei la multe, chiar dacă nu părea.
    Spor la treaba și același timp, odihna plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mai stresata am fost eu decat baietii caci ei s-au descurcat de minune fara mine.

      Ștergere