vineri, 22 mai 2015

Jurnalul unei femei simple

Era cat pe-aci sa nu scriu astazi jurnalul. Simteam ca parca nu am chef de el, dar m-am gandit mai bine si nu m-am indurat sa nu ma apuc de tastat
♥Afara ...
este soare. Adie un pic vantul, dar banuiesc ca este cald. Eu nu am iesit inca afara.
♥În casa ...
voi face curat. Acum este un pic dezordine. Oricum se cunoaste ca stam mai mult pe afara caci zilele in care trebuie sa fac curatenie, sa dau cu aspiratorul s-au mai rarit.
♥In bucătărie ...
nu stiu ce voi face astazi. Am facut zilele trecute ravioli de casa. Sunt in pana totala de idei. 
♥Mă gândesc ...
la cum imi voi planifica restul zilei de astazi.
♥Mesteresc ...
un sal de culoare roz prafuit. 
♥Citesc ...
din cand in cand din Biblie. Nu e deloc cum credeam eu... 
♥Ascult ...
flexul sotului meu. :P
♥Saptamana care a trecut
a fost ca un concediu. :)) Andrei a fost plecat la mamaie ca sa mearga la dentist. 
♥Ieri...
am fost cu fiica unei prietene pana in satul vecin pe bicicleta. A fost incredibil!!!




♥Astazi ...
sper sa mai reusesc inca o data aceasta performanta si sa ajungem pe aceleasi drumuri.

 
♥Maine...
daca voi fi fetita cuminte iar ma voi duce cu bicicleta. Deocamdata o folosesc pe cea a vecinei. 
♥Imi plac ...
plimbarile cu triluri de pasari, miros de iarba cruda, de salcam inflorit si  lumina dulce de apus.


♥Mi-ar placea sa port...
acei adidasi
 
Imi doresc ...
o bicicleta si sa am ambitia de a ma plimba zilnic cu ea ca sa pot purta din nou pantaloni scurti. :D
Daca voi reamenaja vreodata...
chiuveta va fi neaparat sub fereastra intr-o bucatarie alba

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
privesc spre viitor cu teama, dar merg tot inainte

Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain!
Va puuup!

11 comentarii:

  1. Am trei poze preferate aici, dar nu le spun...
    Weekend frumos sa aveti, soriceilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu tunelul de verdeata, cu stuful si cu macul... Nu-i asa? :D M-ai facut curioasa!
      Multumim!

      Ștergere
  2. Wow ce par lung si frumos ai!!!!!Si pozele toate sunt foarte frumoase!
    Esti o scumpa Catrinel!
    Weekend placut alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Multumesc! Multumesc! :D Am avut fotograf bun. :P

      Ștergere
  3. Să nu priveşti cu teamă spre viitor...:) viitorul e o şansă!
    Ai poze tare frumoase azi. Şi poza "de profil", să-i zic aşa, îmi place mult.
    Te salut cu drag, sfârşit de săptămână rodnic, plin de energii şi bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :)
      Si eu te salut! Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  4. Vai ce poze frumoase! Ce minunatie vezi tu in plimbarile cu bicicleta :), cred ca e minunat:* Cum sa fie teama cand vezi atatea frumuseti? Si eu vreau chiuveta la fel si mi plac adidasii:) Ce par lung ai! Poti sa faci ce vrei cu el:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este coplesitor... superb. De aceea imi doresc atat de mult sa am bicicleta mea.
      Parul lung este meritul sotului meu caci nu ma lasa sa il tai. Chiar daca stiu ca de fiecare data imi pare rau tot sunt tentata uneori sa il tund. El ar fi foarte suparat din aceasta cauza si nu fac acest pas. E cam greu de intretinut si cu atat mai mult acum cand incep sa... albesc. Va fi destul de costisitor. :) Nu prea fac mare lucru fiindca nu am rabdare, nu ma pricep si nu sta decat cu o tona de fixativ, gel, spuma. Nu prea imi place cand sta teapan. :)

      Ștergere
  5. si de data asta ma impresionezi cu pozele! Cea cu tunelul verde ma da gata.
    Si mie imi plac adidasii si blugii lui madame :) iar de chiuveta - votat: sub geam o sa o pun cand ma mut la casa.

    Cu parul, si eu am avut par lung (pana il bagam in buzunar la blugi) si greeeu se intretine (il pieptanam si impleteam o coada - 15 min dimineatza) - si asta intr-o perioada cand nu aveam nici job nici alte griji. Acum ma bucur de el scurt (nu l-am avut asa scurt de la 10 ani) - ma spal repede, ma vopsesc repede, ma usuc foarte repede, ma pieptan in 20secunde . Am idei de al tunde periuta (imi cade rau si m-am saturat sa il mai vad peste tot: oale, linguri, covor etc).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!

      Se intretine greu si se vede cumplit cand cade. Va trebui la un moment dat sa il scurtez caci deja am par alb si e greu, costisitor de vopsit. La uscat e groaznic! Daca sunt nevoita sa ma spal pe cap seara (ca aseara) a doua zi inca am parul ud si nasul un pic infundat.

      Ștergere