sâmbătă, 2 mai 2015

Mozaic de aprilie 2015

Ieri am crezut ca voi termina muuult mai repede ce mi-am propus, dar se pare ca am cam uitat cate sunt de facut dupa o iarna foarte lunga. In plus baietii au votat pentru pizza. Eu mereu sunt in... minoritate (ei! mai este si pisica, dar e vicleana si se da tot cu baietii) si m-am supus, asa ca am intrat in casa un picut mai devreme. Nu pup eu costum de baie vara aceasta in acest ritm. :(

 Aprilie si prima jumatate a lui mai reprezinta o perioada de... readaptare dupa iarna friguroasa, fara soare, dupa stat in casa. Incepem sa ne dezmortim, sa iesim, sa ne bucuram de vreme calda, de soare, de stat pe afara, de musafiri, de fete mai luminoase...Incepem sa punem la punct curtea, restul casei.

Aprilie a trecut rapid... A avut Andrei vacanta si a fost plecat. Pana am reusit sa ma obisnuiesc un pic fara el, s-a intors. A fost Pastele. A fost ziua mea... Ne-am plimbat pentru prima data anul acesta cu barca.


Sunt cateva fotografii pe care nu le-ati vazut pe blog pana acum. Am tot vrut sa scriu despre plimbarile noastre si inca ceva lucruri, dar n-am avut cand. Sper sa pot recupera zilele urmatoare.

Sa aveti o zi excelenta! eu ma duc sa termin ce am inceput ieri si poate de data aceasta reusesc sa fac mai mult decat mi-am propus.
Va pup(am)!

4 comentarii:

  1. Pozele tale sunt foarte frumoase, sa le strângi într-un album, n-ar fi interesant? Răsfoiești albumul și-ți amintești exact cum ți-ai petrecut fiecare luna a anului. As face si eu de-as fi mai organizată, dar nu sunt :(
    Spor la treaba, Catrinel! Și dacă nu ai spor, ia o pauza ca n-au intrat zilele în sac. ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Album de harie? Adevarat? Ca asa in calculator le am stranse in album...
      N-am cum sa iau pauza. Joi vin musafirii :D Maine, ca-i duminica. Spor am, dar am amanat lucrurile fiindca am uitat cate sunt de fapt de facut dupa iarna.

      Ștergere
  2. Spor la toate trebuirile casei! mai e o luna plina de activitati, mai ales la gradina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Din pacate gradina nu avem, ci doar o fasie de pamant unde am cateva flori.

      Ștergere