joi, 21 mai 2015

Pe bicicleta...




Am fost aseara cu bicicleta vecinei la plimbare in afara satului. Nu am uitat sa merg pe ea, dar in mod sigur am uitat cat de frumos poate fi. La placerea pedalatului punem drumul lin, peisajul superb, mirosul salcamilor infloriti, cantecul pasarilor, fasaitul usor al rotilor si pot spune ca am incheiat ziua perfect. De abia astept sa se intoarca Andrei ca sa facem aceste plimbari impreuna, sa ne asezam pe marginea drumului ca sa ne odihnim si sa ne bucuram de tot ce este in jurul nostru.
A fost perfect!!! M-am relaxat si mi-am incarcat bateriile. De abia astept sa merg din nou cat mai curand.

La multi ani Constantin si Elena! Hristos s-a inaltat!
Va puup!

4 comentarii:

  1. Am vrut si eu acum cativa ani sa merg cu bicicleta cu care mergeam in copilarie. Totul a fost bine si frumos pana cand am incercat sa intorc. Am constatat ca nu-mi ajungea drumul, dar am gasit repede explicatia: sigur astia au ingustat drumul de cand am plecat eu din sat :)
    Dar puiul tau cat sta in deplasare, gata scoala? Plimbari cat mai multe si mai placute!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiu sa intorc... N-am stiut niciodata asa ca ma opresc si intorc bicicleta cu mana. :))) Si mai am o buba, ca nu stiu sa ma urc pe bicicleta decat daca asez pedala dreapta intr-o anumita pozitie, dar nu ma incurca si nici nu ma opreste asta. :))
      Nu este gata scoala, dar este la dentist si fiind clasa pregatitoare ne-am permis un pic sa lipseasca.
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Dupa cum vad in poze, pe acolo nu circula multe masini si e liniste, asa ca e perfect sa faceti plimbari. Acolo unde stau eu sunt serpentine, e un traseu frecventat de biciclisti, dar circula si multe masini si de aia eu nu ma prea incumet sa merg cu bicicleta. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Circula cate una sporadic. Pe la sapte seara chiar nu mai trec deloc in aceasta perioada caci programul bacului se incheie si nu au unde pleca de aici. :)
      Pupici!

      Ștergere