sâmbătă, 23 mai 2015

Pedaland in soare






Nu degeaba ma cearta mereu sotul meu din cauza posturii gresite...
Efectele se vad deja. :(
Am fost si ieri cu bicicleta la plimbare. Daca as putea as merge zilnic. E asa de fain ca nu ma mai satur sa fac acest lucru. In urma zilei de ieri nu am febra musculara, desi am pedalat cam vreo trei ore cu opriri extrem de scurte. Iar am fost cu fiica prietenei mele. E mai distractiv asa, dar nu ma deranjeaza nici singura sa merg caci ma relaxez, imi pun gandurile in ordine... In viitor ma va insoti Andrei.
Desi nu planuiam, am schimbat ruta... Ne-am suparat din cauza acestui lucru, dar a fost de bun augur pana la urma... peisaje noi, rasete si din nou poze. (Ii place tare mult aparatul meu.) ;)
La capatul drumului reparat de curand pe care ne plimbam noi este un... nene cu stupi. Cand am trecut doar statea in masina si asculta muzica, dar cand ne-am intors se asezase in mijlocul drumului, ceea ce ne-a dat un pic de emotii si atunci cand am trecut pe langa el fara sa il bagam in seama, a strigat dupa noi. Nu, nu a strigat fiindca avea nevoie de ceva sau vreun ajutor caci Hei! fetele! pe un anumit ton nu cred ca e o metoda buna de a face pe cineva sa se opreasca daca ai o problema serioasa. Asta m-a enervat intotdeauna. Daca vezi ca trec, ca nici macar nu ma uit la tine de ce ai impresia ca sunt dispusa sa iti vorbesc? Doar pentru ca ma plimb pe acolo nu inseamna ca iti caut compania. E o simpla intamplare ca eu ma plimb cu bicicleta, iar tu ai decis sa iti pui stupii langa sosea. Daca voiam sa ii vorbim gaseam noi ce sa il intrebam... M-a suparat... Am decis sa mergem prin alta parte ca sa nu ii dam motive sa creada ca ne invartim in jurul lui si o... cautam cum ar zice unii. Chiar daca m-am bucurat de lucruri frumoase si altfel decat zilele trecute, tot m-am suparat. M-am suparat fiindca eu sunt nevoita sa schimb ceva ce imi place doar pentru un amarat care are chef de glume si in mod normal ar trebui sa isi vada de treaba lui.
Cand am tras linie la final pot spune cu toata inima ca a fost minunat (chiar si cuuu... micile inconveniente) si nu voiam sa apuna soarele ca sa nu fim nevoite a ne intoarce. Dar soarele nu asculta de noi, ziua s-a incheiat, ne-am intors acasa, am pus bicicleta la locul ei in curtea vecinei si acum astept cu nerabdare urmatoare zi in care sa ma plimb iar...

Sa aveti o sambata minunata!
Va pup!

16 comentarii:

  1. Frustrant!!! Of, la noi de ce nu poate sa fie idilic, cand se vor schimba mentalitati? :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost idilic pana la nene :)) Bine ca ne-a scutit de alte cuvinte. :D Nu cred ca prea curand fiindca mai exista multe specimene de acest gen si multe fete care nu au prea multa demnitate. Ei incearca... Numai ca eu nu am vrut sa aflu daca e si insistent. :)

      Ștergere
  2. Mi-ai facut pofta de pedalaaaat...Trebuie sa scoatem si noi bicicletele musai..
    Pe prost-crescuti nu ii baga in seama..tarani...
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai scoate-o cat mai curand. E minunat!
      E greu sa nu ii bagi in seama, dar reusesti pana la urma.
      Si eu draga mea!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru poze si pentru blog! Sunt departe de tara de mai multi ani. Citind blogul tau si inca alte cateva imi mai alin dorul de acasa si de cei dragi. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Va astept cu mare drag mereu pe aici! Cu multa placere! ♥♥♥

      Ștergere
  4. Draga Catrinel, la cat mai multe asemenea plimbari, se vede ca esti un spirit liber si "naravas"...superbe poze, arati minunat, ma bucur sa te vad!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper sa reusesc cat mai multe....
      Sunt mai ales spirit naravas. Mama l-a atentionat pe sotul meu cand m-a luat, dar el nu a ascultat. :))
      Multumesc!

      Ștergere
  5. Cat esti de frumoasa! Eu nu stiu sa merg pe bicicleta.
    Pupici.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eiiii! Multumesc! Esti tu foarte draguta! Ar trebui sa inveti caci este senzational! Te relaxeaza maxim.
      Te pup! Ma bucur ca ai revenit. ;)

      Ștergere
    2. Si eu ma bucur. Imi era dor de tine.

      Ștergere
    3. Pupici! Te astept oricand cu drag! ♥

      Ștergere
  6. nenea stuparul probabil v-a strigat de plictiseala, ca el nu vede picior de om cu orele... (haha, eu eram trimisa cu oile si desi sunt o persoana usor timida, ajungeam sa imi fie drag sa vorbesc si cu toate babele :D )

    In rest, pozele sunt superbeeee!!! cea cu caii este magnifica; mi-ai facut pofta de pedalat si o sa ies si eu serile, dupa ce culc copchilul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu prea ma intereseaza motivele lui. Nu sunt o infumurata, dar... ma cam sperie un barbat in mijlocul unei paduri, care se aseaza in mijlocul drumului strigand Hei! Fetele! cu un ranjet pe fata. Tu mai mult ca sigur nu strgai dupa babe Hei feteleee! :)))))))))

      Multumesc! Pedalat placut!

      Ștergere
    2. haha, nu strigam dupa babe dar ajungeam sa imi fie drag sa le vad :)))))))))))))))))))))))))))))

      Ștergere
    3. Si lor le era drag ca te vedeau cominicativa. Stii ca tinerii nu prea vorbesc cu ele....

      Ștergere