joi, 4 iunie 2015

A mea, a mea, a mea ;)





Dap! Am bicicleta si e a mea, a mea, a mea. ;) Pe 1 iunie am luat-o, dar am fost atat de obosita incat desi am asteptat-o cu nerabdare si mi-am dorit-o atat de mult, nici macar nu m-am plimbat cu ea. Dupa ce m-am odihnit bine si mi-am terminat treburile ramase in aer in zilele in care am lucrat, mi-am reluat plimbarile de seara impreuna cu Andrei. E foarte placut chiar daca pamantul setos este crapat si cam zgaltaie. Acum am pe picioare o groza de vanatai, dar nu ma deranjeaza caci sunt foarte incantata de cum ni se incheie fiecare zi. Nu stiu de unde le am ca nu am cazut nici macar o data.

Maine vom merge la Tulcea ca sa faca Andrei vaccinul si sper sa fie ok. Pana acum nu am avut probleme cu niciunul si sper sa fie la fel si de data aceasta. El s-ar putea sa ramana in week end la mamaie caci isi doreste foarte tare, insa eu ma intorc acasa.
Mai este un pic si se termina si scoala. Sper ca vara aceasta sa fie mai frumoasa decat cea de anul trecut...

Sa aveti o zi fantastica! Va pup(am)!

16 comentarii:

  1. Frumos va petreceti timpul,profita cat poti pt.ca timpul trece,puiucul creste si...va fi compania lu'tati la masina,la pescuit,la...hihihi

    RăspundețiȘtergere
  2. sa fii sanatoasa si sa te dai cu ea! sa nu faci ca altii (nu spun cine ;) ) care dupa ce s-au dat cu ea in primul an cand au cumparat-o, au abandonat-o intr-un colt de curte si acum le e si frica sa se uite la ea, sa nu fi ruginit complet :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper din inima sa nu fac acest lucru.

      Ștergere
  3. Va doresc un sfarsit de saptamana de exceptie ! Va pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa o stapanesti sanatoasa!mai merg si eu cu bicicleta la plimbare ,doar ca mai rar,am fost si cu Ruslana doar ca la cate masini circula pe aici,e putin mai greu.Plimbari frumoase si relaxante sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Circula si aici, dar mai rar. Totusi cu Andrei prefer sa merg pe camp caci sunt mai relaxata asa.
      Multumesc!

      Ștergere
  5. Ai bicicletă!!!! Ce fain. Plimbări plăcute!

    RăspundețiȘtergere
  6. S-o stapanesti sanatoasa, Catrinel!

    RăspundețiȘtergere
  7. iupiii! de acum drumurile sunt ale voastre si frumusetile:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Voiam eu mai demult, dar dorinta s-a acutizat si m-am hotarat cu adevarat cand tu ai povestit despre bicicleta. Si ce bine!!! :D

      Ștergere