miercuri, 10 iunie 2015

Am lipsit...

...nemotivat. As vrea sa va dau vreun motiv anume din cauza caruia am lipsit de pe aici, dar nu am. Am avut un program lejer cu multe treburi pe langa casa si cu plimbari lungi pe bicicleta in fiecare seara. Mi-am propus sa nu mai fac ca in alte veri sa stau cate o zi intreaga sa fac curat. ci sa le fac pe toate pe bucatele daca imi permite timpul si nu am musafiri. In spatiile in care nu locuim si nu intram frecvent merge de minune.
In plimbari nu am mai luat aparatul foto fiindca am vrut sa ma bucur de tot ce este in jur fara sa am tendinta de a privi prin lentila si in plus nici nu am gasit o solutie sa ii fac un suport pe bicicleta. De fiecare data cand opresc si ma dau jos lovesc aparatul de ghidon si nu cred ca e ok.
Aseara am vazut un iepuras tare speriat care nu mai nimerea tufisul in care sa intre sa se simta in siguranta si ne-am oprit sa mancam dude pe marginea drumului. Si la tanti de la care vom culege dude mari si bune pentru dulceata ne-am oprit. Nu vreti sa stiti cum arata boticul lui Diiutzu. :)) Cu o seara in urma am vazut o caprioara si un fazan foarte aproape de noi.
E placut sa ma plimb cu Andrei caci avem ocazia sa discutam fara intreruperi, fara sa fim distrasi de altceva. Vorbim mult despre cum trebuie sa se poarte un baiat, despre ce e bine, ce este rau; imi povesteste lucruri de la scoala; e foarte mandru ca poate recunoaste diferite specii de pasari, de copaci si ca stie la ce folosesc unele plante... Imi spunea  Asta inseamna mama sa traiesti aproape de natura. De multe ori ma ia prin surprindere profunzimea cu care analizeaza unele lucruri si cu unele concluzii la care ajunge. Suntem foarte relaxati si putem discuta despre orice fara sa fie o ora de morala. 
Dupa ce facem o tura de cativa kilometri impreuna, il aduc pe el acasa, iar eu ma intorc pentru inca una pe care o fac cu ceva mai multa viteza si cu mai mult efort. Nu stiu daca de la bicicleta, dar observ unele imbunatatiri la picioare, la odihna, la digestie si chiar la programul de masa. Din pacate consumul de lichide e la fel de scazut.
La sfarsitul saptamanii voi lucra si probabil va veni mama la noi. Deocamdata profita ca inca are programul destul de lejer. E contabil la o firma ce se ocupa cu agricultura si cand incep campaniile nu prea mai da pe acasa decat noaptea. Desi baietii se descurca foarte bine si singuri ma bucur ca vine ea fiindca stiu sigur ca si cel mare, dar si cel mic vor fi hraniti, iar Adi isi va putea face treburile fara griji.
Tiiii! mai este inca putin si vine vacanta. Lady este deja in vacanta... Ea e mereu in vacanta. Ce credeati ca am uitat pufoasa? E cam murdarici fiindca mereu umbla pe afara si are o placere nebuna sa se bage prin toate cotloanele. Deja a trecut si testul baii fiindca s-a tavalit intr-o zi in ceva foarte urat mirositor. Nu i-a placut deloc apa, dar nu a zgariat, nu a mieunat ci usurel a tot incercat sa fuga din mainile mele.


Gata! V-am spus ce am facut cat am lipsit... :D Aaaa! era sa uit. Nu am mai lucrat cam nimic; doar un rand, doua la salul roz... Nu am avut starea necesara, asa cum nici pentru scris nu am avut-o. Totusi aici sunt... pe aproape si va astept cu drag pe blogulet!
Sa aveti o zi minunata! Va pup(am)!

17 comentarii:

  1. nu mai deranja vedeta cu aparatul foto! nu vezi ca nu e fardata inca? eee, s-o prinzi tu in poza fara rimel si dermatograf la ochi???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai se intindea si se prindea de botic. Ador cand face asta!

      Ștergere
  2. Tiiiii , cat e de fainucaaaaaa!!!!!Pune creierasul la contributie,gaseste o solutie pt.aparatul foto,delecteaza si lumea care te urmareste cu ceva poze , te roooggg!!!!As putea sa ma bucur si eu de ceva frumuseti la sfarsitul saptamanii asteia daaaaa cum eu n-am bicicletaaaa!!!!(hihihi)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmm... Poate iesi la plimbare... pe jos. :))

      Ștergere
    2. Aaaaa.... Si ai uitat ca mana o ai rupta de la bicicleta??? :D

      Ștergere
  3. si eu zic la fel, enjoy the summer!
    Cat despre aparatul foto, poti sa te descurci si fara el - natura poate fi povestita si in vorbe :). Dar intr-o zi o sa te rog sa filmezi ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yaaaayyyy! Summer! Ce bine suna!
      Sa filmez? Ce? Drumul cu bici? Voi incerca daca asta iti doresti. :D

      Ștergere
    2. si natura, zgomotulv antului printre plante, etc.

      Ștergere
    3. Am filmat eu ceva, dar nu stiu cat e de reusit. Daca nu imi place voi mai incerca o data. :D

      Ștergere
  4. Ce faină şi liniştitoare postarea asta! Şi ce dar şi bucurie e un băieţel isteţ, cu care să hoinăreşti şi să povesteşti toate poveştile din lume (pisica e bonus la toate astea:) )!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Cand vine vorba de Andrei pot lasa modestia un pic la o parte si pot spune ca sunt mandra de el ca stie atatea ldespre natura, despre lucruri pe care alti copii poate nici nu le sesizeaza fiindca stau cu nasucul in tablete sau telefoane.

      Ștergere
  5. Sunteți minunați si speciali și răspândiți atata dragoste... Va iubesc, cu pisic cu tot!
    (Dulceață de dude???? Ma topesc după dude!!! Dar cu coditele ce faci? )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de fiecare data... ma emotionezi! Si noi va iubim si speram sa ne reintalnim.
      Le tai cu o forfecuta pastrata special pentru asta, dar tare am senzatia ca unele femei nu isi bat atata capul. Eu cand le mananc crude, cu tot cu codite le inghit. :D Dulceata de dude este preferata mea. E parfumata, dulce, frumoasa, dudele raman intregi... e minunata.

      Ștergere
  6. Uite vezi cu aparatul foto am aceeasi problema,al meu e si greu si mi-e frica sa nu-l sparg...mi-as dori un telefon de fite ,dar ....ma bucur pentru timpul petrecut impreuna cu baietelul si aveti ocazia sa stati la povesti ....acum am impresia ca sunt copiii mai destepti decat atunci cand eram noi copii si eu raman de multe ori mirata de ce poate sa imi spuna R.Va pup si spor la munca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si al meu este destul de grelut... nu cat un DSLR, dar greut.
      Nu neaparat ca sunt mai destepti, dar parintii de acum ii asculta mai mult si le dau voie sa isi exprime parerile personale, sa isi traga singuri concluziile, sa participe mai mult la discutiile celor mari... Plus ca au acces muuuult mai simplu la o gramada de informatie, care noua nu ne era accesibila decat mai tarziu.
      Multumesc! Pupici!

      Ștergere
  7. Si noi abia asteptam vacanta...eu , bunicuta de mine dar-mi-te Andruska! :))))
    Ce bine ca ai bicicleta...o adevarata treaba buna! Si da , miscarea nu poate duce decat la lucruri minunate pentru organism.
    Stii , uite asa cimentati voi doi relatia asta de prietenie...care este cea mai minunata relatie intre copil-parinte. Bravo tier , Catrinel!
    Va imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Andrei a cam venit vacanta ca a lipsit :D
      Incerc si ma straduiesc, dar de multe ori nu prea reusesc fiindca sunt mai mult un parinte traditionalist decat unul modern, asa ca sunt un pic mai exigenta si...
      Si noi pe voi!

      Ștergere