marți, 16 iunie 2015

Jurnal

Va rog sa imi scuzati lipsa de activitate de pe blog, dar dupa cum stiti deja in weekenduri lucrez, iar cand termin acolo trebuie sa imi pun treburile casnice la punct. 
Jurnalul se muta in zilele cand voi avea timp macar un pic pentru blog pentru ca nu vreau sa renunt la el... Cu ajutorul jurnalului mai reusesc sa tin macar un pic legatura cu voi atunci cand sunt foarte ocupata.
♥Afara ...
este innorat. La sase era foarte multa ceata. Acum e placut si adie vantul.
♥În casa ...
e curat caci m-am ocupat de acest lucru ieri. E tare placut sa ies dimineata din dormitor si totul sa fie in regula.
♥In bucătărie ...
sunt vreo doua farfurii de spalat. Nu stiu ce voi gati. Termin aici si imi bag nasul in congelator sa vad ce scot pentru dupa amiaza.
♥Mă gândesc ...
la niste chestii foarte importante care sper sa ne iasa. Analizez problemele si le aranjez pe toate partile. 
♥Mesteresc ...
un sal roz, pe care nici in mana nu l-am luat macar in ultimul timp. Poate dupa ce voi termina ce am de facut astazi, voi face cateva randuri.
♥Citesc ...
Voi citi (sper sa gasesc timp) 50 de umbre ale lui Grey si apoi cel de-al doilea volum. O prietena mi le-a imprumutat. Yayyyy!
Nu am vazut filmul si nici nu vreau sa il vad. Prefer oricand cartile. Imi pare un pic rau ca i-am vazut trailerul si acum personajul feminin ce imi vine mereu in minte e fata din film. As fi preferat sa mi-o imaginez eu. Poate totusi scap de ea. :))
♥Ascult ...
niste vrabiute nervoase rau.
♥Saptamana care a trecut
am fost cam ocupata. 
♥Ieri...
am facut curat in casa si am incercat sa ma odihnesc un pic. Seara am fost cu bicicleta si am simtit in picioare ca nu am mai pedalat cateva zile.
♥Astazi ...
voi pregati etajul caci ne vin niste oaspeti. As vrea sa spal si geamurile, dar ploaia ce sta in asteptare ma cam sperie.
Voi pune la masina muuuulte rufe. :D
Mai sorb o gurita de cafea, fac treburile ce le am in plan, bag putin si masina de cusut in priza sa repar si sa modific niste haine si poate mai tarziu tricotez.
♥Maine...
va fi o zi destul de aglomerata si  importanta.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
In ultima plimbare cu Dei de saptamana trecuta ne-am oprit la locul nostru de luat pauza si am gasit urme de serpisori 

O alta oprire a fost la un dud de pe marginea drumului, pe care il asteptam de ceva vreme sa se coaca. Acolo ne-am murdarit ca niste purcelusi. :P

♥Imi plac ...
tricourile, bluzele, rochiile din vascoza, desi e mai mofturoasa la intretinut deoarece se scamoseaza daca nu e spalata cu grija... ea... vascoza :)). 
♥Mi-ar placea sa port...
cam tot ce poarta tipa aceasta de pe thesweetestthingblog.com.

Imi doresc ...
 sa fie totul ok, sa muncim mult, dar sa stim pentru ce o facem, sa vedem rezultatele pozitive si sa iasa totul bine.
Daca voi reamenaja vreodata...
aproximativ asa ceva vreau sa fac pe un perete al sufrageriei, (peretii albi bineinteles) si probabil voi pune mai multe sertare si usi la o parte din acea biblioteca. 
Dragii mei cam asta-i treaba pe la mine.
Sa nu ma dati disparuta, ci sa stiti ca sunt putintel mai ocupata. Sper sa aveti rabdare si sa veniti in continuare pe blogulet ca pana acum. 
Va pup!

12 comentarii:

  1. Spor la treaba si tot ce-ti doresti sa se realizeze! Si eu as manca niste dude, cred ca-mi schimb traseul plimbarii :)))). Pupici tie si lui Andreiutu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Prima parte s-a realizat... acum sa ne si descurcam :)
      Te pupam!

      Ștergere
  2. Ce-mi plac mie dudele, anul acesta insa nu au fost prea dulci. Biroul este perfect:), daca avea si o prelungire pentru masina de cusut era fara cusur:). Andrei ce simpatic este:). Spor in toate, imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are o tanti niste dude cat degetul mare si sunt duuuulci. Sper sa am timp sa culeg sa fac dulceata.Ce idee mi-ai dat! Daca voi avea sansa sa il fac stiu cum si unde fac acea prelungire. Multumesc! Te pup!

      Ștergere
  3. Bafta multa! Sa-ti iasa toate asa cum ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes in tot ce v-ați propus si vreme senina! Ana.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pofta mi-ai făcut... Ghici cu ce?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Muncim, muncim, muncim.
      Incerc sa aduc si vesti. :D

      Ștergere