sâmbătă, 6 iunie 2015

Jurnalul unei femei simple

 Jurnalul de vineri se muta incetisor sambata. :) 
♥Afara ...
bate vantul destul de tare, dar este soare si banuiesc ca este cald. Inca nu am iesit.
Se aude latrand cainele vecinei.
♥În casa ...
e liniste si curatel. Trebuie sa mai dau cu aspiratorul si sa sterg praful.
♥In bucătărie ...
cred ca ii voi scoate lui Adi ultima bucatica de miel. In ultima vreme a mancat foarte multe salate si pentru el nu am prea gatit. Dei este la mamaie asa ca ciorbita nu fac. 
♥Mă gândesc ...
la ce va fi si sper sa fie bine. 
♥Mesteresc ...
un sal roz, pe care nu am mai pus mana de multe zile.
 Astfel ajung la concluzia ca decizia de a pleca de pe forumul Tomnarella-handmade a fost una inteleapta. Nu aveam cum tine pasul.
♥Citesc ...
ce scriu acum. :))
♥Ascult ...
latratul enervant al catelului si cum se aude limba aspra a pisicii pe blanita ei.
♥Saptamana care a trecut
nici nu am simtit-o caci am fost ocupata si obosita. As vrea totusi un pic sa incetineasca ritmul. Vreau ca vara sa dureze muuuuult. 
♥Ieri...
am fost la Tulcea sa faca Andrei vaccinul. Nu a avut nici o reactie neplacuta. A ramas la mamaie fiindca m-a rugat foarte tare. 
Pe mine m-a obosit drumul mai rau decat o zi de munca. Nu mai spun ca am plecat si turna cu galeata asa ca ne-am cam murat, iar la intoarcere am venit cu microbuzul stand in picioare pe o cladura ce ma omora.
Cand am fost aseara cu bicicleta am vazut o caprioara.
♥Astazi ...
mi-e cam somn si nu stiu de ce. Diseara voi lucra asa ca termin aici si imi fac treburile casnice ca sa ma duc linistita la munca.
♥Maine...
voi fi la serviciu ,probabil, sau daca nu ma voi relaxa tricotand. Andrei vine pe la 18.
♥Imi plac ...
buclele. 
♥Mi-ar placea sa port...
dungi
simplyme
Imi doresc ...
sa ne stabilizam, sa fie totul ok.
Astazi sa reusesc sa pun masina in priza ca sa modific ceva. Nu stiu daca voi reusi sa le fac pe toate pana la 15.
Daca voi reamenaja vreodata...
mi-ar placea cat mai multa lumina
laurenconrad.com
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Dei a invatat sa citeasca pe litere... pe silabe si ma straduiesc sa il determin sa citeasca povesti. 


Sa aveti un sfarsit de saptamana perfect!
Va pup!

17 comentarii:

  1. Ei ce ti-e si cu handmade-ul asta!nici eu nu prea mai pun mana pe andrele,croseta ,dar as vrea sa ma mobilizez putin si sa imi fac timp si pentru asta mai ales ca vine vacantaaaaa:)lumina,alb si eu vreau!Ce mare e Andrei!si ce frumos l-ai prins in fotografie....poate ne spuneti si noua ce carte cu povesti aveti,mi se par interesante si mai ales vad ca sunt scurte:),poate ne-am lua si noi.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Termin aici de raspuns si incerc sa pun mana pe andrele pana mai pe seara cand plec cu bicicleta.
      365 de povesti, pe care am primit-o cadou de la o prietena foarte draga. Fiecare zi a anului are o povestioara sau chiar jumatate. Sunt literele mari, groase, iar povestioarele foarte simplute. Mie mi se pare super pentru copilasii care abia invata sa citeasca.
      Pupici!

      Ștergere
    2. Multumim pentru raspuns,cartea deja este la noi acasa si sunt foarte multumita de ea.

      Ștergere
    3. Ce ma bucur ca te multumeste!!! Din pacate noi nu am mai avut timp pentru acest lucru. Trebuie neaparat sa ma organizez mai bine.

      Ștergere
  2. Hehe ... Andrei învață sa citească si Albert sa vorbească. Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amandoi invata lucruri foarte, foarte importante. :)
      Multumim! Va pupam cu drag! ♥

      Ștergere
  3. Povestile astea mici sunt perfecte pentru el. Asa a invatat si Paula sa citeasca! Incetisor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa invat sa am mai multa rabdare si sa il iau incetisor de tot. Uneori.. uit. :(

      Ștergere
  4. Ce-mi place Adreiut cititor:* Sa-ti iasa toate planurile bune. Lumina am, albul imi lipseste :) desi cred ca pana ne vom muta (intr-o zi) ma voi plictisi sau mi se va parea prea rece si voi opta pentru o culoarea de pamant, gen bej... Imbratisari:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Albul se incalzeste cu pete de culoare frumoase. :)
      Va pup!

      Ștergere
  5. Ce scumpete de flacau frumos!
    Sa aveti o saptamana excelenta!

    Va pup , Ana-Maria , www.dintimisoara.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar frumos flacaul!
      iar pozele tale ma fac sa visezzzzz

      Ștergere
    2. Ana multumim! Si tu sa ai la fel.
      Arakelian multumim! :D Ce-am fi fara vise? Viseaza! ;)

      Ștergere
  6. Eu nu stiu sa merg cu bicicleta. Dar mi-am propus sa învăț. Sper sa reușesc. O săptămana frumoasa si ușoară, iti doresc! Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti tin pumnii! E asa de fain pe bicicleta asa ca merita straduinta de a invata. E mai usor decat pare. Multumesc!

      Ștergere
  7. Of, de cate ori postezi poze și povesti cu bicicleta simt un maaare sentiment de vinovăție. Eu nu am bicicleta normală, mi-ar fi și frica sa merg prin nebunia asta din oraș, daaaar... omu' meu s-a agitat și a cumpărat una din aia medicinala, sau cum s-o numi.. Ei, mi-e și rușine să-ți spun când m-am suit ultima oara pe ea. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ca experientele sunt total diferite. ai incercat sa dai la pedale in timp ce te uiti la tv la o emisiune sau vreun film? M-as plictisi ingrozitor daca doar as pedala in casa, fara sa mai fac nimic altceva. Pe multi i-am auzit ca au bicicletele pe post de... cuier. :)) Cred ca mi-ar placea una pentru iarna cand nu pot merge cu aceasta pe care o am. :D Sper sa nu cad in pacatul de a o uita chiar si pe aceasta in vreun colt.

      Ștergere