marți, 2 iunie 2015

Mozaic de mai


Bine v-am regasit! :)
Inca ma resimt dupa oboseala acumulata in aceste zile, dar sunt bine.

Nu imi vine sa cred ca deja suntem la mijlocul anului si vara a inceput oficial de ieri. La multi ani tuturor copilasilor vostri! Sa fie sanatosi, sa aiba viata frumoasa si voi sa fiti mandri de ei!

Luna mai la noi este marcata de un eveniment foarte important caci pe opt este ziua lui Andrei. Este o luna foarte incarcata din toate punctele de vedere, atat pozitive, cat si mai putin... pozitive, dar pe aceastea din urma invat sa nu le mai iau in seama caci nu are rost.
Anul acesta am redescoperit ,dupa 16 ani, cat de mult imi place sa ma plimb cu bicicleta si nu am pierdut vreo ocazie de a face acest lucru. De acum asta se va intampla si mai des. ;) Va spun eu mai multe intr-o postare viitoare.
Am reusit sa termin salul turcoaz si sa fac ce imi propusesem de multa vreme; sa ii fac o surpriza nanei mele de botez. A fost foarte incantata de surpriza. Salul ii vine minunat si l-a purtat la slujba de duminica. M-a emotionat tare mult acest lucru.
Diiutzu a avut parte de prima lui plimbare cu barca din acest an... Eu am facut pentru prima data un blat de tort si din fericire mi-a iesit.
Ce mai! A fost o luna faina.

Sper ca si pentru voi luna mai a fost o luna frumoasa!
Va pup!



2 comentarii:

  1. Da, pentru mine luna mai a fost o luna destul de grea, dar frumoasa, cu început de zile calde si luminoase. Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luna mai deschide usile catre vara asa ca ma bucur de ea. :)

      Ștergere