miercuri, 1 iulie 2015

Jurnalut

 Jurnalul reprezinta si de aceasta data cea mai buna solutie pentru o postare care sa cuprinda cat mai multe vesti despre noi. 
♥Afara ...
este cald...este vara, este frumos, e asa cum imi place mie.
Acum e intuneric, racoare si... tantari. Am inceput sa scriu pe la doua si s-a facut noua jumatate...:))
♥În casa ...
e curat.
♥In bucătărie ...
a fost o ciorba de peste grozava. 
♥Mă gândesc ...
la ce am de facut maine. 
♥Mesteresc ...
salul roz... cate un ochi, cate un rand... cate un pic. L-oi termina eu candva.
♥Citesc ...
cu mult prea putin.
 Nu stiu ce sa fac mai intai in putinul timp liber ce mi-a ramas... sa citesc, sa tricotez, sa mesteresc ceva, sa ... dorm... Dormitul castiga de cele mai multe ori.
♥Ascult ...
o emisiune foarte superficiala, dar care ma relaxeaza.
♥Saptamana care a trecut
a fost una in care am incercat sa imi gasesc locul la serviciu. In afara de barman de weekend :)  mi s-a propus ca in restul saptamanii sa ma ocup de... chestii administrative, sa intampin oaspetii... diverse.
Am fost extrem de obosita deoarece am avut tendinta sa stau peste program si sa fac eu unele lucruri in loc sa le dau altora asa cum trebuia de fapt... Inca am acest obicei cam nesanatos. :)) Ma vindec eu pana la urma.
♥Ieri...
a fost o zi mai lejera si am facut curatenie. 
A fost ziua verisoarei mele care imi este extrem de draga, pe care o iubesc si o admir din toata inima.
La multi ani fericiti, impliniti si superbi draga mea Iuli, Nuni!
Imi pare tare rau ca nu ma lasa sa pun poze cu ea si sa va arat cat e de frumoasa si ce baietel perfect are!!!
♥Astazi ...
am reusit sa vin mai devreme acasa.
♥Maine...
sper sa fie o zi buna.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
la serviciu:
♥Imi plac ...
plimbarile lungi pe bicicleta. 
♥Mi-ar placea sa port...
mereu incaltari cu talpi inalte si sper sa gasesc o pereche destul de... stabila si pentru serviciu
si poseta aceasta roz, a carei forma si culoare imi plac teribil
thesweetestthingblog
Imi doresc ...
sa fac fata tuturor provocarilor si sa nu dezamagesc pe altii si mai ales pe mine.
Daca voi reamenaja vreodata...
www.tantemonica.blogspot.be
Sper dragilor ca veti avea desula rabdare ca sa ma asteptati din cand in cand sa scriu pe aici si sa reiau aceasta activitate mai intens candva... cand voi putea.
Va pup!

6 comentarii:

  1. Da, te asteptam, suferim... ce sa facem, se mai duce omul si la serviciu ! Dar pune te rog o poza si cu cea care n-are odihna nici zi nici noapte, maria-sa pisica . Sa muncesti cu spor ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca ma asteptati... Incerc sa pun, dar si eu o vad abia 10 minute poate pe zi. :(
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Multumesc pentru urari! M-am emotionat toata! Ma bucur ca ti-ai facut un pic de timp sa scrii, imi e dor de postarile tale. Succes la noul job, inceputul e intotdeauna un pic mai dificil, de acum mergi spre din ce in ce mai bine. Vacanta placuta lui Andrei si blanoasei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei na! :P
      Multumesc! Ma consum mai mult decat e cazul la noul job, dar incerc sa ma obisnuiesc. :)

      Ștergere
  3. E fain ca ai job , ma gandesc ca e placut si ai si beneficii faine...
    Sandalele alea , desi nu ai zice , SUNT foarte comode. In afara de faptul ca , la fel ca la orice alta pereched de incaltaminte , daca ti se umfla picioarele e mai aiurea , cu sandalele astea poti sta toata ziua.Eu am ceva asemanator si ma simt tare bine in ele...ba am si mers destul de mult , ca timp vorbesc , fara sa ma doara picioarele , cum s-ar intampla la alt tip de toc.
    Va pup si sa aveti spor in toate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E placut, beneficii financiare, am slabit destul de mult... ma simt utila. Deocamdata sunt multe avantaje.
      Stiu fiindca am purtat mereu astfel de sandale. Am luat o pereche de curand si am rezistat aproape o tura intreaga cu ele in picioare. As fi rezistat mai mult, dar m-au batut si dupa 12 ore de bar am decis sa cobor cu picioarele pe pamant. :))
      Multumim!

      Ștergere