vineri, 17 iulie 2015

Mi-e dor...

.... de voi, de blog, de fotografiat, de lucru de mana... Mi-e tare dor...
Muncesc mult... mai mult decat credeam si imi planificasem, dar satisfactiile sunt destule chiar daca lucruri foarte placute imi lipsesc. Nu am reusit sa merg inca niciodata sa facem baie pe vreun canal, asa cum o faceam verile trecute si nici nu am realizat ca jumatate de vara s-a dus, Sf Ilie se apropie si inca nu m-am scaldat vara aceasta. Nu am mai mers la plimbare cu barca cred ca din primavara si nici gand de ciorba sau de vreun gratar pe malul apei. Bicicleta sta si ea rabdatoare in curte caci am o gaura in cauciuc si sper curand sa imi iau unele noi. Si de ea mi-e dor.
Primul lucru la care ma gandesc cand vine vorba de satisfactii, nereferindu-ma la cele financiare, care sunt de la sine intelese, este ca am slabit. Inca nu sunt asa cum vreau, dar nu pot spune ca nu sunt incantata de cum sunt acum.
Sper ca voi reusi in timp sa imi fac un ritm mai normal, sa ma organizez mai bine si sa reintroduc in programul meu lucrurile care imi placeau. Daca nu, voi avea rabdare sa astept pana mai spre toamna-iarna si sper ca si voi veti avea de asemenea. Totusi voi incerca macar din cand in cand sa va mai dau vesti. :)
Va pup!
PS Promit ca voi incerca si cateva poze sa fac!

13 comentarii:

  1. spor la munca!
    Cat despre gasit un ritm, pe mine ma ajuta listele - altfel nu as face fata la job, teme, casa, cursuri, gradina etc etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ooooo... eu sunt fana numarul 1 a listelor si fac liste pentru orice. Trebuie sa imi gasesc ritmul si sa nu mai fac munca... voluntara. :D

      Ștergere
  2. Se pare ca nu numai eu nu mai am timp de nimic ;) .... Ma bucur sa citesc totusi aceste randuri si sa aflu ca esti bine ! Imi pare rau de bicicleta... ai incercat sa repari cauciucul la o vulcanizare ( au tot felul de spume de umplut gaurile ) ?
    Un week-end frumos sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bine intr-adevar. :)
      E un cauciuc foarte imbatranit caci a stat in soare multa vreme inainte sa iau eu bicicleta asa ca nici nu are rost sa ma complic cu vulcanizarea.
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Ma bucur sa te aud ...e si normal sa slabesti daca muncesti atat,dar lasa ca e bine ,nu:)Iti doresc spor la munca,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru reusita si spor in tot ce faci! Te pup!

    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca esti bine si chiar daca esti foarte ocupata, ai satisfactii financiare si pe deasupra ai si slabit, ceea ce e si mai bine. Ai grija totusi sa nu te extenuezi. Cu alte cuvinte, ai grija de tine.
    Te pup cu drag.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  6. Spor la toate cate iti propui, draga mea! Las ca o sa avem vreme la iarna sa scriem mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  7. ma bucur ca esti fericita!sper sa revii curand :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Trecui pe aici sa aflu vesti despre prieteni dragi, dar văd că nici tu nu prea ai spor la scris/povestit/pozat în miez de vara. Nu-i bai, recuperam la iarnă ☺
    Pupam mamă. tată, copil și pisic! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am timp. Pe acasa sunt mereu doar in trecere, de pe tableta nu pot posta.... nu stiu de ce.... fotografii nu prea am mai facut si cele care sunt au ramas in aparat. De zile intregi ma tot chinui macar o postare sa scriu, dar nu reusesc.... :(
      Sper la iarna sa mai aiba cine citi ce scriu. :)
      Va pupam si noi!

      Ștergere