luni, 17 august 2015

Jurnalut

 Jurnalul e cea mai rapida metoda sa scriu ceva pe blog, sa va dau cateva vesti. Nici nu mai stiu cat timp a trecut de cand nu am mai scris, nu stiu nici cand si unde s-a dus mai mult de jumatate din vara. 
♥Afara ...
este cald...este greu de respirat, dar mie imi place fiindca e vara si gandul iernii ma infioara...
♥În casa ...
nu stiu ce mai este. in ultimul timp acolo doar dorm... e curatel ca nu sta nimeni. :))
♥In bucătărie ...
tantita de la bucataria de la serviciu a facut zacusca. Noi aici ii zicem mange. 
♥Mă gândesc ...
la ziua de ieri, la parsivenia oamenilor, la tupeul unora. Uimitor!
♥Mesteresc ...
pffffff.... nimic, nimic, nimic.
♥Citesc ...
etichete, mailuri, liste, stocuri...
♥Ascult ...
stirile si niste gugustiuci ce si-au facut cuib intr-un colt al terasei. Sunt in pauza de masa si astept sa mananc.
♥Saptamana care a trecut
a fost grea, urata, obositoare....
♥Ieri...
a fost o zi oribila si foarte surprinzatoare. Ieri am avut parte de o lectie importanta. 
♥Astazi ...
incerc sa merg mai departe, sa imi planific timpul ca sa ma si pot odihni.
♥Maine...
sper sa reusesc sa imi fac unghiile.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
mi-am facut cea mai tare freza, de care sunt foarte, foarte incantata. Sosul m-a tuns. :)

Am si.... slabit putintel.



Eu sunt tare incantata! 
Mi-ar placea sa scriu mai des, sa mesteresc mai mult, dar nu am cand... Poate cand vine frigul. 
Sper ca mai sunteti pe aici. :)
Va puuuup!

17 comentarii:

  1. Iti sta foarte, foarte bine noua tunsoare! Ma bucur sa te mai citesc din cand in cand pentru ca si eu muncesc la fel de mult si mai ca nu stiu cand a trecut si vara mea. Iti doresc spor in toate, timp de toti si mai ales de mesterit! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper cat mai curand sa pun mana pe ceva de mesterit in loc sa dorm in putinul timp liber ramas. Totusi curand nu prea cred caci si acasa "topai" din musafiri in musafiri. :)

      Ștergere
  2. Ma bucur ca sunteti bine!
    Freza?!Tare bine iti mai sta,si mai e si numai buna pe canicula asta,nu ti-e cald desi parul ti-e lung.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Canicula s-a dus si acum mi-e frig la ceafa. :))) Dar tot foarte incantata sunt.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Sigur ca suntem. Nu disparem noi asa usor, nu iti fa griji!

    RăspundețiȘtergere
  4. Te prinde bine noua tunsoare si ce corp frumos avem!
    Ma bucur ca sunteti bine, restul nu mai conteaza. Oamenii sunt asa cum ... sunt. De la unii este bine sa nu ai asteptari prea mari.
    Te pup si va doresc numai bine.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Esti tare draguta!
      Si eu te pup cu drag si ma bucur ca inca esti aici. ;)

      Ștergere
    2. Dar de ce crezi tu ca as vrea sa fiu in alta parte? Chiar daca scriu rar, citesc mereu ceea ce postezi si mi-e drag de voi. Asa ca nu scapi de mine prea usor.
      Va doresc numai bine si pup mamica ocupata. Sa fiti sanatosi.
      Consuela

      Ștergere
  5. Ti-am mai spus: imi place maxim cum te-ai tuns...
    Spor la treaba! Te pup!

    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te tzuc! Si mie tot maxim imi place. :))
      Multumesc!!!!

      Ștergere
  6. Ce fain iti sade tunsoarea!Ma bucur ca aud vesti despre tine,eram obisnuita sa aflu mai des informatii din Delta,dar e bine si asa.Spor la munca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeeesc! As vrea sa scriu mai des, dar la cat de obosita sunt treburile casnice si.... somnul castiga inevitabil in fata blogului si a mesteritului. Indata se mai aseaza lucrurile si revin usor, usor la normal. Multumesc!

      Ștergere
    2. Imi place tunsoarea :)
      Imi place mult si geanta din ultima poza :)
      acuma as scrie cu litere mici ca sa citesti doar daca vrei ce o sa scriu in continuare: si daca ai trata situatia prezenta ca pe "normal" in loc sa astepti ca lucrurile sa revina la normal? (zise Stan Patitul)

      Ștergere
    3. Multumeeeesc!
      Geanta e facuta de mine si este cea de AICI.
      Incerc sa iau totul pe rand asa cum vine.
      Te pup! Multumesc pentru sfat! :)

      Ștergere