marți, 22 septembrie 2015

Sunt....

...cam... obosita.
Yayyyy! Mi-am luat canita noua si frumoaaaasaaaa!
Lipsa unui program fix, ultimele saptamani si inceperea scolii m-au cam naucit. Zilele acestea au fost mai lejere, dar nu dorm bine si chiar daca stau mai mult pe acasa trebuie sa fiu mereu pregatita sa ma intorc la serviciu in cazul in care primesc vreun telefon. Cum mie imi plac lucrurile stabile, programele fixe si uneori chiar rutina (desi multi fug de ea), simt oboseala un pic mai tare...

Am facut comanda de niste fire caci vecina de peste Dunare m-a rugat sa fac o vesta crosetata pentru fiica ei. Cu ocazia aceasta am mai comandat niste fire faine pe care de abia le astept. Intre timp a venit setul de fire pentru blocat si sunt nerabdatoare sa termin ceva de tricotat ca sa le folosesc. M-am chinuit cu un cablu la ultimul sal si am scos-o la capat, dar cred ca va fi mai simplu cu acestea. Incerc sa lucrez din cand in cand, dar nu stiu de ce nu am tragere de inima. Poate cand se mai linistesc apele si imi reiau programul obisnuit...

Diiucu puiucu' a inceput clasa I si a scris prima lui litera de mana. Daca la literele de tipar nu am fost asa de extaziata... acum m-am emotionat parca un picut.



O zi faina sa aveti!
Va pup(am)

14 comentarii:

  1. Scrie tare frumos Andrei! Pupici de la fete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne-a fost dor de povestile tale ,de puiutul tau si de voi.Un an scolar reusit!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce faine iti ies tie pozele!
    inceput de scoala plin de entuziasm si putere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce fain scrie Andrei! Bafta multa la scoala:************* si tie zile pline de soare si spor:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes lui Andrei in primul an de școala, si sa va bucure cu multe note bune. Are un scris frumos! O săptămana frumoasa! Ana.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos scrie Andruska....wow! Bafta la scoala si tie spor la treaba! Trece ea si oboseala ...este toamna asta , bat-o vina!
    :))

    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Pfff! toamna abia a inceput cu capricii... te pup!

      Ștergere
  7. Multa bafta in noul an scolar.Sa fi la fel de entuziasmata de fiecare litera..de fiecare clipa alaturi de Diiucul tau..
    Imi place canita ta muult.
    Iti doresc spor si inspiratie pentru noile fire.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze ca iti raspund Ghemuletule asa de tarziu! Multumim mult de tot!
      A fost dragoste la prima vedere canita mea. ;)
      Pupici!

      Ștergere