sâmbătă, 12 septembrie 2015

Vesti pe scurt... cu liniute

Ha ha ha! Nici prin cap sa nu va treaca teste de sarcina!!! Lista cu ce se mai intampla cu noi e cu liniute. :D
-mi-a venit idee ce sa ii fac prietenei mele cadou de ziua ei de nume. Sper sa am si timp sa duc ideea la bun sfarsit
- a fost o televiziune la noi in camping si a trebuit sa vorbesc. Nu mi-a placut...
-credeam ca mai am o saptamana pana sa inceapa scoala si cand colo ea incepe poimaine. Ce rau imi pare ca vara s-a dus si nici nu am simtit-o! Nu credeam ca voi spune vreodata in viata mea asa ceva, dar astept sa vina iarna.
-astazi am fost absenta la serviciu caci am lucrat aproape o saptamana de la 8:30 pana la 12:00-1:00 noaptea si trebuia sa fac curat acasa. Maine vine Dei de la mamaie si trebuie sa fie frumos si primitor. :D
-mi-am luat masina de spalat rufeeeeee! Iar sosul meu priceput la toate a reparat-o pe cea de spalat vase. Yaaayyyy!
- pisi a inceput sa puna blanita de iarna si e tot mai rotunda, pufoasa si draguta. Umbla peste tot prin vecini, dar la noi mancarea e mai buna asa ca tot aici vine. :))
-Andrei a fost la mare impreuna cu bunicii lui si poate voi reusi mai spre iarna sa pun si fotografii :)))
-mi-am luat crema care imi place mult si tot de la Viva natura un demachiant foarte bun.
-inca ma simt grozav cu freza mea. ;) Am inceput in ultima vreme sa sterg praful de pe farduri, pensule...

-Mi-e un dor nebun de zile tihnite, cu dupa amieze in care sa fac teme cu Andrei si sa mesteresc cate ceva, mi-e dor tare de tot de blog, dar au fost atatea satisfactii vara aceasta si atat de placut este sa vad concret pentru ce ne-am zbatut, incat se merita o vara pierduta.

Pana data viitoare cand gasesc un pic de timp si dispozitie sa scriu sa va fie bine si sa zambiti cat mai mult!
Va pup!

16 comentarii:

  1. Ma bucur sa mai aud vesti de la tine, mai ales ca sunt bune. Și cu liniuțe ☺. Știi la ce m-am gândit eu când am citit "liniuțe"? La Andrei. Credeam ca a făcut ceva teme de vacanță cu liniuțe. Dar știind cât de mult îți plac ție listele trebuia să mă ducă mintea la ce ai vrut sa zici... ☺
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De data asta a avut o vacanta... perfecta fara nici macar o liniuta fiindca nu am avut deloc timp liber. Listele.... daaaaaa. :)
      Pupi!

      Ștergere
  2. Multe "liniute" ti s-au mai intamplat.Chiar daca pentru unii aceste liniute sunt "monotonia zilelor",eui nsa simt cat de importanta e fiecare LINIUTA.:)
    Pupici si sa aveti un an scolar cu multe rezultate frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :P E ca o batalie castigata fiecare liniuta.
      Multumesc! Asemenea baietilor tai si tie cu scolareii tai!

      Ștergere
  3. BAFTA ANDREIUTULUI LA SCOALA !!! Un an scolar bun sa aiba!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca mai dai vesti, chiar ma gandeam la tine.Sa aveti un an scolar bun!si mie mi-e dor de zilele tihnite de acasa, cu timp e blogareala. Sper ca vor reveni curand si pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si mie imi este tare dor, mai ales in zilele acestea cand efectiv trag de mine caci sunt foarte obosita. Sper sa revina si sa ne citim cu drag!

      Ștergere
  5. Catrinel ce bine ca aud vesti de la tine:), mi-e dor de postarile tale:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur sa aud ca sunteti bine. Mult succes lui Andrei la scoala si multa sanatate intregii familii.
    Pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  7. ma bucur sa aud vesti de la voi! cat despre frizura, machiaje si cum te simti, se vede din poza. Arati bine, doamna! Si chiar daca e cu efort, vara asta ti-a prins bine.

    Mult succes la scoala - la noi deja au trecut 2 sapt...incep sa regret scoala romaneasca, asa cum e, copiii au mai mult timp liber.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna!
      Mi-a prins de minune aceasta vara.
      Multumim! Nu prea ai de ce sa iti fie dor. :)

      Ștergere
    2. pai cand ma uit ca e copila 8 ore zilnic, apoi teme, si vacanta de vara doar de 2 ore, uite ca incep sa regret. Eu avui timp de joaca, citit, alergat zilnic in generala. Copila mea nu.

      Ștergere
    3. Sa stii ca Andrei are timp liber mai mult fiindca suntem la tara, caci la oras copiii au programe incarcate. E drept ca nu doar cu scoala ci parintii ii duc la multe si de toate sa ii tina ocupati...La gimnaziu programa e asa de incarcata ca bietii copii abia au timp de odihna, nu mai zic de joaca.... nu ai ce regreta; poate doar vremurile cand eram noi la scoala, dar acum....

      Ștergere