marți, 20 octombrie 2015

Diminetile...

... reusite incep cu o cafea buna si dulce. :) La asta adaugam planificari pentru scoala de acasa, pregatit ceva materiale, internet, mult roz, si succesul este garantat. 


Ce materiale am pregatit si rezultatul final vi le voi prezenta intr-o postare viitoare.
Cel mai important este ca am atins un subiect care ii place foarte mult lui Andrei, ne-am icadrat si in tema "studiata" la scoala si am lucrat relaxat, cu multa placere. Incerc sa suprapun ceea ce lucram acasa cu ceea ce face la scoala si cam in acelasi ritm ca sa nu zapacesc copilul. Las pentru la scoala si pentru temele obligatorii scrisul repetitiv al aceleasi litere, cifre si eu pe langa asta adaug multe informatii legate de tema studiata. 




Intre timp dimineata s-a transformat aproape in pranz, iar eu trebuie sa vad ce mai am de facut caci curatenia si mancarea le-am bifat. ;)
Trebuie sa ma pun mai serios pe handmade caci pe nesimtite trece si iarna si iar se deschide sezonul turistic... 
Cum preferati handmade sau lucru de mana? :)
Pupici!

10 comentarii:

  1. handmade ca tastez mai repede :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ne englezim acum precum cei din vremea Chiritei care se frantuzeau. :))

      Ștergere
  2. Buna dimineata, iti zic si eu pe la pranz :) Faina treaba faci tu cu Andreiutu tau, caramida peste caramida, da? Pentru cea cea mai delicata "constructie" pe care o poate face o mama :)
    Dupa mine, poti sa-i zici oricum, handmade, lucru de mana, daca-i lucru placut ochiului si de folos nu-mi pasa cum ii zice.
    Spor la treburi si la teme si la migalit, pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa invatam si noi,Catrinel doar ca eu pregatesc materialele mai tarziu putin,dupa serviciu si toata munca din gospodarie,dar tot e bine ca reusim in fiecare zi pe langa teme si lectiile pentru ziua urmatoare sa invatam si ceva nou legat de temele studiate la scoala.Spor sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pregatesc materialele cand apuc, dar dimineata imi place fiindca nu ma distrage nimic. Multumim!

      Ștergere
  4. Am revenit :).Vad ca esti o mamica foarte bine pregatita ...studiezi si planificarea,esti de nota 10 si nu pot sa nu remarc ca Andrei e mare deja.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt nevoita sa fac asta. Am avantajul ca am lucrat in domeniu si cam stiu ce si unde sa caut... metodica, planificari, curiculum...

      Ștergere