vineri, 2 octombrie 2015

Inca unul

Puteti sa spuneti ce vreti, dar noi am mai luat un,,, motanel. Este iubaret, toarrrrrrce mult si tare, e foarte dragut cum e el negru ca taciunele si fara jumatate de coada. L-am luat de la serviciu caci i se cam pusese gand rau si l-am salvat. Cel mai mare plus il are faptul ca seamana la comportament cu primul nostru motan, pe care sotul meu l-a indragit enorm asa ca decizia de a-l lua a fost una simpla. Ba mai mult el i-a pregatit culcusul in garajul unde lucreaza si tot el i-a pregatit nisipul.


Dintre toti Lady e cea mai suparata si nici nu vrea sa il vada. Cand le-am facut cunostinta l-a cahait si s-a zburlit toata. Nu e problema caci ea sta mai mult pe afara sau in casa, iar el e in garaj la sot. Eu sper totusi ca la un moment dat il va accepta caci ar fi tare draguti impreuna.


Il cheama Tzuki si in loc sa raspunda la pis pis raspunde la cutu cutu.
Sper sa fie bine... Promit ca ne oprim aici si nu voi deveni crazy cat lady, dar totusi daca voi avea ocazia vreodata sa iau un pupiut de buldog englez nu voi ezita. :))
Va pup!

15 comentarii:

  1. Cat e de scuuuump! pisica alba pisica neagra. Si Suba facea f urat cand venea Boris, mereu era bosumflat, dar pana la urma mi s -a parut ca ii e drag cu el in casa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot la asta m/am gandit. la celebru titlu de film.
      Las ca are cine sa/l iubeasca si sa/l smotoceasca pe micut!

      Ștergere
    2. Anca am senzatia ca lui Lady mai degraba ii este frica de el. :D
      Loredana ohooo! Si inca cat! Toti il luam pe rand. :D

      Ștergere
  2. Familia black& white, nu se putea altfel. Apai, cat e ea de lady, dar asa o "aratare" pe domeniul ei !Sa creasca mare si cuminte ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! aratarea e smechera foc si tare draguta. Sper ca daca nu vor fi ca doi fratiori macar Lady sa ajunga sa il ignore si sa se simta relaxata in preajma lui. Oricum ea e printesa mea. ;) Multumesc!

      Ștergere
  3. sa fie sanatos si sa va bucurati cat mai mult de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Fac ce fac si tot la dragostea mea pentru pisicile negre ma intorc. :)

      Ștergere
  4. Foarte bine ca l-ati luat.Am si eu acasa in tara o Tzuki (e catifelata,gri ,cu moaca patratoasa si ochisori maslinii rotunzi).
    Animalele de rasa (mai mult pisicile)au un aer de superioritate ,sunt respingatoare si nu prea sunt dispuse sa faca pace cu "inferiorii".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa iti traiasca Tzuki a ta! Noi ii mai spunem Suzuki fiindca motoarele de barca cu aceasta marca sunt negre, iar pisoiul baraie ca un motoras. :)))
      Daaaaaaa..... :)

      Ștergere
  5. nu stiu unde s-a pierdut comentariul meu de ieri.
    iti ziceam asa: chiar si eu, alergica la pisici, as fi luat pisoiasul negru acasa pt ai oferi o viata mai buna. L-as fi sterilizat sa nu se inmulteasca si oferit ce are nevoie: libertate, acces la mancare si la soareci :)


    Cainele cum reactioneaza cand il vede?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saracutul cate a indurat!
      Am doi caini MARI :) Il latra, dar nu prea l-au vazut ca nu vrea sa iasa din casa sau din garajul sotului. Are litiera si din prima acolo s-a dus. Cand va fi pregatit ii dam drumul afara. Oricum cainii sunt in padoc. Si lady era speriata prima data pana s-a prins ca nu au nici o sansa sa ajunga la ea. Acum ii sfideaza... :))

      Ștergere
  6. Eu zic numai de bine. Este adorabil! Iubesc pisicile, mai ales pe cele negre. Recunosc, nu le vreau in apartament pentru ca suspectez o alergie a lui Stef la parul de mitzuca. Daca stateam la casa, era altceva.
    Ce bine ca l-ai salvat! Te va rasplati prin cumintenie si dragalasenii. Vei vedea. Si ce nume haios are!
    Sanatate va doresc si va pupicesc.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tuki-Suzuki :))
      Chiar daca stam la curte pisicile tot prin casa stau. Cainii sunt prea mari, ca daca era dupa mine ii bagam si pe ei. :)))
      Va pup!

      Ștergere
  7. Deci e loc si pentru catei .Nu degeaba mi-a placut mie pe aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Avem doi frumosi pe care ii tinem in padoc. Sunt prea mari pentru casa :)) Avem un ciobanesc german si un metis - pitbull, rottweiler. Uite AICI.
      Daca am fi avut o curte mare am fi avut muuuulte feluri de animale. Si asa am senzatia ca exageram, dar ne oprim aici. :) Metisul l-am gasit pe strada cand era puiut si nu parea ceva de capul lui, dar l-am luat... Apoi am aflat ce patise si ce parinti are.

      Ștergere