vineri, 16 octombrie 2015

Jurnal...

A trecut deja o saptamana de la ultimul jurnal ??? Nici nu imi vine sa cred ca nu am scris nimic intre timp.
♥Afara ...
este toamna :). Dimineata era ceata, acum e doar plumburiu.
♥În casa ...
este curat, este liniste. Motanelul se joaca cu tot ce intalneste in cale.
♥In bucătărie ...
Ma gandesc sa fac ceva la cuptor, iar pentru mine legume mexicane cu orez. Sunt singura din casa ce mananca asa ceva.
♥Mă gândesc ...
sa fac mai multe lucruri placute cu Andrei. In ultimul timp am foat atat de absorbita de gandul sa fac cat mai mult legat de scoala incat am fost cam aspra.
♥Mesteresc ...
mai bine zis incerc sa mesteresc un cadou si intampin vesnica problema: stiu cam ce, dar nu ma hotarasc la model. Am inceput, am desfacut si acum parca iar as desface. Vreau sa fie tricotat si sunt indecisa. :(((
As vrea sa fac un pic decoupage. Sunt nervoasa ca cei ce mi-au trimis grundul nu l-au impachetat bine si capacul a crapat asa ca acum nu mai sta cum trebuie. Probabil il voi pune in altceva intr-o zi cand am mare chef de grunduit ca sa nu pierd ce ramane pe peretii vasului.
♥Citesc ...
La acest capitol... mi-e rusine. 
♥Ascult ...
♥Saptamana care a trecut
a trecut? Caaaaand? 
♥Ieri...
am facut curat sa am astazi zi libera de mesterit, facut mancare, bagat la spalat si intins rufe...
♥Astazi ...
spre sa reusesc sa ma hotarasc ce tricotez pana la urma.
♥Maine...
nu stiu ce voi face. Daca e frumos urc la etaj sa pregatesc camerele de iernat.
Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
fiecare cu pisi a lui:


Greu mai este cu teme suplimentare:

Teme suplimentare?! Eu ma ascund...

♥Imi plac ...
colierele suprapuse
/www.keijewelry.com
♥Mi-ar placea sa port...
si sa imi stea bine pantalonii evazati, numai ca eu am picioare scurte, solduri late si nu e o idee prea buna, dar... mi-ar placea :)

Imi doresc ...
 sa fac cat mai multa miscare si macar sa mentin greutatea pe care o am daca nu sa slabesc peste iarna.
Daca voi reamenaja vreodata...
totul ar fi simplu si alb
lifeonthebalcony.com 
Mda... S-a mai dus o saptamana... Incepe weekendul si nu voi mai auzi ceasul sunand dimineata. Yayyy!
Ma enerveaza ca e asa innorat pentru ca am senzatia ca e dimineata toata ziua si cand realizez ca nu e, este deja timpul sa ne pregatim de culcare. :)))

Mi-am pierdut andrelele mele circulare preferate. Sunt asa de suparata! Nici nu stiu ce ma enerveaza mai tare... ca le-am pierdut sau ca nu reusesc sa imi aduc aminte ce lucram cu ele si unde. 

Va pup!

7 comentarii:

  1. Ce faina e fotografia "fiecare cu pisi a lui"! <3
    Ti-ar trebui neaparat si un soricel/sobolanel :))) dulce, ca asta (nu stiu daca ar supravietui, insa :D):
    https://www.youtube.com/watch?v=bQ1nR-mf-qI
    (am primit link-ul de la o prietena :p)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dor mi-a fost de un jurnal de al tau, scris asa pe indelete :). Suntem la jumatatea lui octombrie...;). Sigur gasesti andrelele:), e tare greu sa lucrezi cu unele banale dupa ce ai tinut in palme unele faine. Un week-end plin de spor:* si caldura, frumusete aveti voi multa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-e cam dor de postari mai dese si scrise pe indelete.
      Stiu... Nu mai venim. :( Poate veniti voi la noi la primavara-vara.
      Cata dreptate ai! Pe acelea vechi le-am aruncat caci stiu ca nu as mai putea lucra cu ele vreodata.
      Multumim! :*

      Ștergere
  3. Hai ca m-ai făcut curioasă, ai găsit andrelele?
    Săptămână frumoasă să-ți înceapă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuuuuuu :(((((( Nu mai stiu unde sa mai caut. Le-am pierdut si gata :((((
      Am unele aceeasi marca, dar cu fir scuuurt si nu merge pentru saluri. O sa strang bani si imi voi lua din nou.

      Ștergere