vineri, 30 octombrie 2015

Jurnal...

Vineri, deci jurnal... 
♥Afara ...
este soare si este placut. E final de octombrie, dar in gradina mi-au inmugurit trandafirii, patrunjelul este verde, gura leului infloreste, daliile pitice sunt superbe, au rasarit petunii care sunt verzi si carnoase, iar in jardiniere au aparut craite. Hei! E sfarsit de toamna sau inceput de primavara? 
♥În casa ...
este lumina, un pic dezordine, dar curat. am facut etajul si urmeaza sa ma ocup de bucataria de vara, care pe timp rece devine laboratorul sotului.
♥In bucătărie ...
nu stiu ce sa mai gatesc. Nu stiu si gata! Mai am niste ciorba cu perisoare, dar sotul nu mananca ciorba, Andrei nu prea mai vrea.... Am doi mofturosi.
♥Mă gândesc ...
la atatea ca ma doare capul. Ma gandesc ca ar fi mai bine sa nu ma gandesc. :P
♥Mesteresc ...
o vesta crosetata, o pereche de manusi fara degete, o bentita roz pentru plimbarile cu bicicleta ;) si sper astazi sa dau cu grund o sticla, niste cutii de conserve si sa fac ceva decoupage cu ele. As vrea sa fac decoupage si pe material textil si sa cos ceva la masina cu el. Aceeasi lista de saptamana trecuta. :( Nu-i bine... deloc.
♥Citesc ...
in stele...
♥Ascult ...
♥Ieri...
am facut mancare si in mare parte a timpului am stat. Am fost singura cu bicicleta fiindca Andrei nu avea deloc chef. Mai tarziu am inteles de ce... a racit un pic si nu era in apele lui.
♥Astazi ...
curatenie, mancare, lucru de mana... pinterest, facebook, o emisiune draguta.
♥Maine...
vom astepta musafiri.
Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
Nu mi-e frica de alb-negru... Cu ele niciodata nu gresesti.





♥Imi plac ...
incaltarile... mi-as lua o gramada. 





Pffff! Nu au avut masura meaaaa










♥As purta...
veste...

Si uneori asta :))
Vreau sa fiu o Bree Van de Kamp imbracata asa :)))))


Am inteles ...
abia acum ce insemna de fapt ceea ce ziceau multi cand te iubesti si te respecti tu pe tine, si ceilalti o vor face. Cand ai incredere in tine lumea te vede asa cum iti doresti tu. 
Eu sunt eu si daca iti place bine, daca nu... iar e bine. Am uitat pe parcurs ca lui tocmai asta ii placea... increderea in mine, siguranta, si nepasarea... nepasarea fata de ce cred altii, nebunia mea, veselia, copilaria, energia si tineretea mea. M-am transformat apoi pe nesimtite intr-o stresata, intr-o nemultumita, intr-o femeie ce a uitat sa se puna pe ea pe primul loc ca sa poata sa faca fata la tot, intr-o sotie clasica, cand eu numai un om clasic nu-s. :))
Daca voi reamenaja vreodata...
stiu cu siguranta ce vreau ;)

Sper sa duc la bun sfarsit pactul pe care l-am facut eu cu mine! 

Sa aveti un sfarsit de saptamana cat ma frumos!
Va pup!

8 comentarii:

  1. Se vede ca a venit toamna, ți-a (ne-a) venit cheful de a mai sta pe la calculator. Dacă ma gândesc bine, s-ar putea sa ai dreptate, asta nu cred ca e toamna, eu am doua căpșuni care se parguiesc la soare chiar în acest moment, deci...
    Cu mâncarea te înțeleg, uneori îmi vine sa intru în greva, sa pun afiș "Săptămâna asta - Racituri", ca greu ii mai mulțumesc pe toți în același timp.
    Sa nu te superi pe mine, unele din încălțările din poze îmi par a fi mai degrabă instrumente de tortură, dar e doar părerea mea de nepriceputa ☺
    Îți urez sa realizezi tot ce ți-ai propus pentru azi, mai ales ca mor de curiozitate sa vad ce-or sa devina sticlele și cutiile grunduri. Ne arăți și noua, da?
    Pupam pe obrăjori întreg familionul! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chef si timp avem mai multisor...
      Cred ca mi-ar pune ceva probleme doar cizmele... in rest la maraton maduc. :)))
      Multumesc! Nu stiu daca si grunduiesc, dar sigur crosetez. Bineinteles! De abia astept de fiecare data cand termin ceva sa impartasesc pe blog.
      Si noi va pupaaaam!

      Ștergere
  2. Asa ma bucur ca ai revenit la blog mai ales cand vad ca ai postari noi. Chiar daca nu ti-am comentat in ultimul timp te-am citit cu drag si emotie de fiecare data.Eu inca nu m-am mobilizat, sper sa o fac curand. Abia astept sa vad ce mai mesteresti.... mereu ai idei frumoase. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa o faci curand ca mi-e dor de bloguletul tau!
      Abia astept sa ma pun pe treaba, dar tot intervine cate ceva...

      Ștergere
  3. :) imi plac tenisii si sandalele cele fine cu unghiile rosii:). In rest cred ca sunt prea batrana pentru oricare (m-am nascut batrana:)), adidasi eu nu port ca mi se par...urati. Intra in categoria bocanci de munte:)) si aia sunt grotesti, chiar si la munte, prefer sa-mi luxez o glezna decat sa-i port, asa ca adidasii, chair daca sunt roz, cu strasuri sau comozi, sau aerati tot hidosi mi se par. Si mie imi plac vestele, chiar am purtat destul de mult una toamna aceasta. Spor la mesterit si...fii tu, autentica si calca pe bataturile celor care se uita urat, cu papucii astia nici ca ti-e greu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Adidasii imi plac mult si port. Nu pot sa iti descriu cu cata bucurie mi-am cumparat bocancii de munte, desi nici nu merg acolo... :)) Ii port si vara.
      Multumesc! :)))))))))))

      Ștergere
  4. Si la mine au aparut craitele.
    Incaltamintea cu toc nu ma mai tenteaza, cred ca nici nu as mai sti sa merg pe tocuri :))
    Si eu m-am schimbat mult..anumite aspecte sunt pozitive..nasol e cu alea negative, dar incerc sa le corectez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem intr-o continua si permanenta schimbare. :)
      Bine ai venit pe blogulet! :)

      Ștergere