vineri, 9 octombrie 2015

Jurnalul unei femei simple

Heeeiii! De cam multa vreme nu am mai scris linistita, band cafeaua la biroul de acasa. Frigul a venit si o data cu el diminetile linistite de acasa.  Tocmai am dat o fuga pana la serviciu. :)) 
O fila de jurnal e tocmai buna cand am multe de spus, dar parca nu asa de multe. :)) 
♥Afara ...
este frigut, frigut. S-a terminat vremea care imi facea mie placere.
♥În casa ...
liniste si pace. Andrei a plecat la scoala.
♥In bucătărie ...
Voi face ceva pentru pranz, dar nu prea stiu ce. Imi dau baietii idei in functie de dorintele lor.
♥Mă gândesc ...
la ce am de luat si cum sa ma organizez maine mai bine.
♥Mesteresc ...
o vesta pentru vecina de peste Dunare. Norocul meu este ca nu am un termen fix. Dupa acest weekend mai am de organizat cate ceva la serviciu si apoi ma pot intoarce linistita la mestereli.
♥Citesc ...
Voi citi 50 de umbre ale lui Grey. Nu am reusit pana acum decat fix 3 pagini.
♥Ascult ...
cate o barca trecand in viteza din cand in cand.
♥Saptamana care a trecut
a trecut ca mai toate celelalte din ultimul timp. 
♥Ieri...
am fost la serviciu, mi-am propus sa crosetez, dar nu am reusit, am facut ordine, am pus la spalat, am facut ceva de mancare, teme cu Andrei... o zi obisnuita.
♥Astazi ...
dau jos din pod haine groase. Dupa amiaza plecam la Tulcea sa ii iau lui Dei pantaloni si de incaltat.
♥Maine...
voi merge la cumparaturi. Andrei nu vrea. A zis sa ii iau un adidas si o pereche de pantaloni si sa ma iau dupa ele. :)) Tare nu ii place. Nu am reusit sa il pacalesc nici macar cu mancatul in oras.
Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
Ce pot sa impartasesc cu voi daca nu poze cuuuu... pisici? :))






♥Imi plac ...
cerceii
katelynannyce.buzznet.com 
♥Mi-ar placea sa port...
si sa imi stea la fel de fain ;)
www.frankieheartsfashion.com
Imi doresc ...
 sa mesteresc cat mai mult iarna aceasta. Am niste idei si sper sa le pot pune in practica.
Daca voi reamenaja vreodata...
O idee pentru balconul de la Iasi care este lung si ingust:
Mai multe idei
Nici pe Lady nu o las nepozata, numai ca ea este cam imbufnata de cand l-am adus pe Tuki, insa tot superba si adorabila cu urechiutele ei roz. :D
Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai fain!
Va pup(am)!
V-am zis sa nu aduceti animalul ala!
E mancarea mea, a mea, numai A MEA!

22 de comentarii:

  1. He, he sa vezi cand ala micu' o sa mai creasca ce razbel se anunta ! Spor la mesterit, sezonul e propice ! Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper ca intr-o zi sa se impace foarte bine si sa ii gasesc dormind ingramaditi. :)

      Ștergere
  2. cri,cri,cri toamna gri...parca-mi ploua in suflet,sunt asa de tristuta,asa am o jaleee,motive?!neeee,asa de motive de toamna!!!!Una alba,altul negru...fudula aia a uitat ca candva odata n-a avut o soarta mai buna,rea stengarita da las ca se face moti mare,vede ea!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. pozele cu pisicul negru sunt absolut superbe! si compozitia, si executia. felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeesc! Uneori imi iese si sunt si eu incantata de asta. :P

      Ștergere
  4. In si yang ;)) Si mie mi s-a parut ca Lady e imbufnata, inainte de a citi la tine. Doua pareri la fel, e clar ca ati suparat-o rau. Dar si negrul mititel de adorabil, razbate pana aici cat e de iubaret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E imbufnata tare! :( Mi-ar fi placut sa il accepte mai repede si sa se impace. Este dragutel foc si alintacios.

      Ștergere
  5. Manusa pe care o poarta andrei e un fel de manusa de dresaj pentru pisic, ca sa nu-l zgarie? Ce fain se inteleg ei doi:). Cercel de acela am avut si eu prin facultate cred, sau in liceu. Balconul arata fff bine, poate la urmatoarea casa :). Lady sufera acum, dar apoi o sa inceapa sa-l tolereze, apoi sa-l indrageasca, o sa il caute... Si Shuba era ticalos cand venea Boris, apoi ce-l mai cauta...Abia astept sa postezi mai des;*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu. E o manusa de-a lui mai veche pe care a taiat-o. Isi dorea manusi fara degete.
      Chiar?! Parca imi dai un pic de sparanta. :)
      Si eu abia astept sa imi fac din nou un program si rutina zilnica.
      Pupici!

      Ștergere
  6. Imi plac mult ideile de amenajare a balconului. Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Is uimitoare. Nu ma asteptam ca un balcon lung si ingust sa devina asa ofertant din punct de vedere al designului, dar cu imaginatie si inspiratie... Nici foarte costisitor nu pare.

      Ștergere
  7. Ma bucur ca ți-a revenit cheful de blogarit și pozat. Când am văzut că ai o a doua pisicuța i-am zis lui Corne: vreau și eu o pisica! Răspunsul a fost: baga-ți mințile-n cap! Acum ce sa fac? Îmi caut bucățelele de minte împrăștiate care pe unde, sa le bag la locul lor :(
    Bine, nu eram chiar sigură că vreau și ca pot avea grija de o pisi...
    Andrei e deja un bărbatel care știe ce vrea. Căți bărbați care sa nu aibă alergie la cumpărături există? Eu una nu prea cunosc. Poate dacă prin cumpărături înțelegem electrocasnice, telefoane, mașini, etc.
    Toamna frumoasa și călduroasă va doresc și cu spor la meșterit! Va îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa accepte. Mai am eu o prietena bloggerita cu sot incapatanat si pana la urma se bucura acum din plin de prezenta unui motanel jucaus. Eu ador pisicile. Pisicile se ingrijesc usor. Nu cred ca ti-ar placea una cu par lung fiindca e de munca la... haine, covoare...
      Multumeeeeesc! Si noi cu mare, mare drag!

      Ștergere
  8. Dulci toti,sper ca domnita sa il accepte pe mititel.Cum s-a asezat micuta geloasa langa blide,e suparata foc.Fiti atenti cu ea,fara discriminari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa il accepte. E suparata tare, dar ii mai trece cand vede peria ei cu care o scarpin. :D

      Ștergere
  9. Vai, ce pisoi faaaain! E prieten cu Andrei deja, ce-mi place cum sta cu el! :X
    Lady e ranita in orgoliul propriu, dar ii va trece ei :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un motanel tare dragalas si vad ca pe andrei il iubeste cel mai mult spre marea lui bucurie fiindca de obicei animalutele ne preferau pe noi fiindca nu le "solicitam" prea mult.
      Ce sa ii fac? Nici de motanel nu m-am indurat.

      Ștergere
  10. Acum aveti un motan negru si o pisica alba. Amandoi sunt tare simpatici si imi plac la fel de mult. Lady probabil ca il percepe ca pe un concurent la atentia si afectiunea voastra si la teritoriul ei.. Cu siguranta o sa il accepte si o sa devina nedespartiti. Azi am gasit in supermarchet o radiera scolara cu un soricel si m-am gandit la... blogul shorichitz. :) Ana.

    RăspundețiȘtergere
  11. De ai stii tu ce incantare este pentru mine sa vad pozele cu pisicutele tale....Dar cea mai mare incantare este sa-l vad pe Andruska!
    Sa ai spor in tot ce faci!
    Va pup cu mare drag,Catrinel! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea! Nu am mai comentat la tine... nu prea am avut cand, dar usor, usor ma pun la zi cu postarile tale. :D Si eu te pup cu drag!

      Ștergere