duminică, 8 noiembrie 2015

9

A mai trecut un an... Iata se fac 9 si mai avem un pic sa ajungem la un deceniu. Am trecut prin toate mereu uniti, mereu iubindu-ne, mereu fiindu-ne alaturi si ridicandu-ne unul pe altul cand cadeam.
Il iubesc si mi-e drag de mor! :) E greu sa imi aleg cuvintele fiindca ma cuprinde duiosia si nimic nu pare destul de potrivit.
Le raman indatorata pe veci socrilor mei pentru barbatul care este sotul meu si le multumesc ca l-au crescut asa!
Doar pentru ca esti suparat pe cineva asta nu inseamna ca te opresti sa il iubesti.
La multi ani dragule! Te iubesc!

9 comentarii:

  1. La multi ani! Sa fiti sanatosi si sa va iubiti macar la fel de mult si de acum inainte. Ce ganduri frumoase fata de sotul tau si de parintii lui! Bravo tie si mamei care te-a educat. Noi am implinit 8 ani de casnicie pe 27 octombrie.
    Pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Daca mi-e drag... :)
      Cu socrii mei nu sunt pe aceeasi lungime de unda de mute ori, dar nu ma impiedia acest lucru sa le fiu recunoascatoare pentru felul cum l-au crescut pe sotul meu.
      Felicitari! multi ani inainte!

      Ștergere
  2. La multi ani! Ce frumos ai scris:)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi, multi ani inainte fericiti! Poza e super!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani cu fericire si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  5. sa va fie de bine si sanatate!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere