vineri, 6 noiembrie 2015

Jurnal...

Pana astazi nu am stiut ce zi este cam toata saptamana. Dimineata am aruncat un ochi catre data de la telefon si mi-am dat seama ca este zi de  jurnal si vacanta se incheie. :(
♥Afara ...
este ceatafoarte, foarte multa.
♥În casa ...
este liniste fiindca Andrei inca face nani, pisoiul sta neclintit pe pervaz; e cam frigut, dar va face sosul meu acus focul si e curat caci am facut ieri.
♥In bucătărie ...
vreau sa fac ceva dulce si bun cu ciocolata, caci baietii(musafirii nostri) se ocupa de mancare.
♥Mă gândesc ...
sa nu mai deschid facebookul. Sa imi fie cu iertare, dar m-am saturat de tot r*****l de pe langa ceea ce e important.
♥Mesteresc ...
la vesta crosetata pe care am desfacut-o cam 90% cand eram aproape de final. Nu intrebati! :(
Nu am reusit nimic altceva.
♥Citesc ...
Cad in capcana si citesc tot felul de stiri stupide.
♥Ascult ...
Adele - Hello Doamne! Ce mult imi place! Si lui Andrei ii place asa ca nu il deranjeaza ca o pun de mai multe ori pe zi.♥Ieri...
am facut curatenie cam greu. Nu imi revenisem inca de la raceala.
Andrei seara a inceput sa planga fiindca nu era sigur ce tema are la religie. Dimineata i-am sunat profesoara asa cum i-am promis.
♥Astazi ...
sper sa crosetez cat mai mult. Vom face teme. 
♥Maine...
nu stiu ce va fi.
Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
azi nu sunt ale mele...
leadershipfreak.wordpress.com
♥Imi plac ...
materialele textile
etsy.com
zsazsabellagio.blogspot.com
dreamywhites.blogspot.ro
towncountryhome.blogspot.de
♥As purta...
pulovere largi cu... decolteu ;)
www.fulchic.com
Daca voi reamenaja vreodata...
as face lucrurile foarte diferit :)

Imi doresc...
sa imi iau storcator de fructe... Sa reusesc sa avem o dieta echilibrata, dar e drum lung si anevoios...
Am inteles ...
ca important este sa fii fericit mai presus de orice fiindca altfel totul este lipsit de sens. 

Sa aveti un sfarsit de saptamana cat ma frumos!
Va pup!

8 comentarii:

  1. Cu feisbucul sunt de acord cu tine După ce doua zile am dat unfollow cu nemiluita, ca n-am ce sa urmăresc la unii care cred că dacă asculți nush' ce muzica meriți sa și mori, și chestii d-asta aberante, ieri am zis ca mai bine nu mai intru pe fb. Și a fost mișto. Dar nu m-a ținut decât pana azi.☺
    Andreiutu e un conștiincios și un simpatic. Poate ar fi bine sa nu ia asa în tragic când mai uita ce are de făcut, sau când nu poate termina o tema. Știu ca unii nu se pot schimba, asa sunt ei construiți, am și eu doua specimene din astea acasă care nu puteau "gusta" ieșirile duminicale la munte pentru simplul motiv ca lunea aveau niște materii îngrozitoare. Bine, poate nu materiile erau îngrozitoare...
    Săptămâna faina sa aveți, cu soare mult care sa va însoțească când va dați cu bicicleta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am dat unfollow fiindca nu a fost nevoie, dar cantitatea enorma de stiri contradictorii ma oboseste.
      Constiincios este doar in ceasuri tarzii cand isi da seama ca nu a facut nimic :))
      Multumim! Sper sa iesim curand. Eu am avut o raceala ce m-a daramat fix in mijlocul patului doua-trei zile.
      Va pupam!

      Ștergere
    2. Multumesc! Am ramas cu o vaga durere de cap.

      Ștergere
  2. Storcator de fructe am in plan si eu,am unul care saracul e tare crapat si nu mai fac,nici nu stoarce bine,mai mult arunc.Am pofta de suc de fructe+legume...abia astept sa -l iau.Imi place bluza,sa stii ca am vazut prin magazine ceva de genul asta ,nu-s nici scumpe si tie ti-ar sta tare bine;materialele textile sunt foarte frumoase, ce bine ar arata la mine in bucatarie borcanasele cu astfel de capace.Sper ca ti-a trecut raceala si ati rezolvat si tema la religie.Sa aveti o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-l doresc pentru ca mi-ar placea sa stoarca si radacinoase. :)
      Tema la religie inca nu am dat-o gata, dar pana vineri reusim noi cumva.

      Ștergere
  3. Storctor de fructe am eu unul...dezmembrat prin diverse sertare, nici nus tiu daca l-as putea asambla, pe care nu-l folosesc, la mine intra in categoria lucrurilor pe care le-am vrut dar sunt nefolositoare. Daca as fi harnica si as stoarce sfecla si morcov poate s-ar justifica, fructele le mananc asa, iar pentru citrice am un storcator manual de plastic de 4 lei. Mi-am dat seama dupa ce mi-am cumparat masina de paine de ex. ca mie nu mi-e lene sa framant 5 min:)) ca sa fac paine... Am multe prostii nefolositoare in casa:) (nefolositoare pentru mine). Cum sa plangi pentru tema la religie? Pai acolo trebuie doar sa te bucuri :) - eu imi amintesc si acumd e profu de religie, nu cred ca ne-a dat vreodata teme, nici caiet nu cred ca aveam, dar asa cu multe am ramas de la orele lui:). Sanatate! Materialele sunt deliciaose si ce minunatii ar iesi din mainile tale pricepute. Si eu am crosetat ieri o vestuta pentru Ilinca, partea de jos e la a treia incercare:)) si tot aiurea iese...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact pentru morcov si alte de astea il vreau si eu. L-as pacali si pe Andrei sa manance mai multe chestii verzi in loc de alte sucuri. Noi nu prea manacam fructe si legume, iar acest lucru as vrea tare sa il schimb.
      Masina de paine si mie acum imi pare inutila pentru ca am descoperit ca imi place sa framant coca. Inainte nu stiam cum sa fac acest lucru fara sa ma lipesc toata si ma feream de framantat. Si eu am multe prostii de genul asta, dar de vreun an -doi am inceput sa ma despart putin cate putin de ele...
      Ii place religia si cum se desfasoara acea ora ( e liniste, copiii cuminti, stau fiecare in banca lui spre deosebire de alte ore ce obosesc prin haosul din clasa), dar nu era sigur cat si ce are de facut si plangea. andrei e foarte plangacios asa ca...Au un caietel foarte frumos, iar temele sunt ca sa completeze ce nu au facut fiindca le-au venit tarziu.
      Eu inca lucrez la acea vesta. De abia astept sa o termin ca m-am cam plictisit de facut si desfacut. Nu stiu... parca am doua maini stangi.

      Ștergere