vineri, 13 noiembrie 2015

Jurnal...

Aduc un nou  jurnal . :) E zi de vineri. Stiu ca am lipsit cam mult de aici, dar nu ma adun caci multe vreau sa fac si parca tot imi dau cu stangul in dreptul. In ceea ce priveste curatenia, mai bine zis ordinea din casa am senzatia ca ma aflu intr-o bucla temporala. :))
♥Afara ...
este superb, cu mult soare si culori magnifice.
♥În casa ...
motanelul se joaca sub masa din bucatarie. Este cam dezordine, dar dupa cafea rezolv aceasta problema.
♥In bucătărie ...
cateva farfurii in chiuveta. Voi face astazi o ciorbita de pui.
♥Mă gândesc ...
la mine. Ieri ma gandeam cat de bine mi-a prins vara trecuta. Mi-a reamintit cine sunt, ce pot, cat pot si parca i-a reamintit si lui... Uitaseram... Devenisem doar... mama, doar cea care are grija de casa... M-am regasit si mi-am regasit si increderea in mine pierduta undeva pe drum. M-a regasit...
Am constatat ca nu mai simt nevoia sa povestesc la fel de mult ca in trecut despre mine. Mi-e indeajuns sa stiu eu cine sunt si nu ma mai straduiesc sa arat altora cu ... forta. Nu stiu daca e din cauza varstei sau din alta cauza, dar imi place. Pacat ca a trebuit sa treaca atata timp... pana sa aflu.
♥Mesteresc ...
Nici nu vreau sa mai zic nimic. 
♥Citesc ...
in ochii lui ca ma iubeste. :)
♥Ascult ...

R. City - Locked Away ft. Adam Levinee, s-a nimerit la rand dupa Adele. 

♥Ieri...
a fost o vreme superba. Chiar daca am fost la scoala si doamna mi-a zis ca Andrei e cam obraznicel si neatent tot am fost cu bicicletele pe campuri. Zile ca acestea prindem greu.




♥Astazi ...
am multa treaba.
Am o stare ciudatica, ce sper sa treaca.  
♥Maine...
sper sa fie frumos ca sa mai iesim.
Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
pisiiiiiiici


♥Imi plac ...
bad girls ;)

♥As purta...
oricand geaca de piele neagra

Imi doresc...
sa fiu exact asa cum vreau fara sa ma cramponez de nimeni si nimic.

Sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai frumos!
Va pup(am)!

11 comentarii:

  1. Oare ne găsim în aceeași buclă temporală? Fiindcă și eu tot așa...
    Măi, voi aveți ceva special, de plimbările astea cu bicicleta zic. Ce amintiri plăcute pentru Andrei.
    Vă îmbrățișez așa la "pachet" ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ne gasim in bucla asta multe mame :))
      Sper sa fie amintiri grozave.
      Si noi pe voi!

      Ștergere
  2. Vai si eu trebuie sa ma organizez cu ordinea..o sa pun mesaje pe post it peste tot sa ne aminteasca sa punem la loc lucrurile folosite :D
    Imi plac plimbarile voastre cu bicicleta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei e cel care nu prea pune lucrurile la loc si ma termina scamele si farmiturile. :D
      Si noua ne plac. :))

      Ștergere
  3. cel mai mult imi plac lecturile tale ... ceva mai frumos de citit nu cred ca este :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu la ideea cu lectura. Sa tot citesti asa!
      Iar de la o vreme, draga mea, sa stii ca nu mai simti nevoia sa te justifici mereu pentru ceea ce esti si ce simti.

      Ștergere
    2. Irina asa este. Sper ca si el sa lectureze acelasi lucru. :)
      Loredana ce placut este sa nu mai simti nevoia aceasta! Pacat ca ne trebuie atata timp sa intelegem...

      Ștergere
  4. ce-mi place...ai bicicletaaaaa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dorit-o muuult de tot. e prima mea bicicleta si mi-am luat-o anul acesta.

      Ștergere
  5. Uneori sunt si eu in aceeasi bulca,lucrez la asta:)Ce "dezbracata"esti,chiar asa cald a fost la voi?Un we frumos va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaa.Stii ca eu sunt o superfriguroasa, dar joi a fost supeeeerb. Multumim! La fel sa aveti!

      Ștergere