vineri, 20 noiembrie 2015

Jurnal

Jurnal de vineri...
♥Afara ...
este cald...prea cald pentru aceasta data. Nu imi displace deloc dar ma cam sperie ideea ca am boboci de trandafir in gradina.
♥În casa ...
este curat si totul la locul lui, ceea ce imi lasa mai mult timp pentru crosetat.
♥In bucătărie ...
sunt cateva vase ce asteapta sa fie bagate in masina. Voi face piure cu patrunjel si carne de porc, iar seara probabil din nou vom manca raci.
♥Mă gândesc ...
la primavara viitoare si la vara ce urmeaza dupa ea. Sper sa fac fata si sper sa fie cel putin la fel de bine.
♥Mesteresc ...
un sal tricotat dintr-un fir pufos superb. are o combinatie interesanta de verde brotacel, lavanda, gri. L-am primit de la Irina. Eu intotdeauna pastrez etichetele si o monstra mostra (Multumesc Cristina! *:"> blushing )din fir ca sa imi mai iau si alta data, insa de data aceasta am ratacit eticheta. Daca imi va mai trebui un scul sper ca ea sa stie ce mi-a trimis sa imi pot cumpara.
♥Citesc ...
:(
♥Ascult ...
uneori de instincte si nu ma insel.
♥Ieri...
am facut curatenie. Am adormit dupa ce a sunat ceasul si copilu' a stat acasa. 
♥Astazi ...
voi bloca vesta pe care o crosetez de ataaaaaata vreme. Nu imi place ce forma are, dar dupa blocare sunt sigura ca se va aseza cum trebuie.
Voi merge sa beau cafea cu prietena mea. :D 
♥Maine...
sper sa fie o zi faina.
Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
noua vedeta a casei
E sacosa mea... a mea... numai a mea!
Ceeeee faci tu acolo, ma rog?
♥Imi plac ...
ghetele cu toc gros fiindca pot merge pe ele mult mai usor decat pe cele cu toc subtire. Sper sa reusesc sa imi iau macar o pereche.
yoamoloszapatos.com
statigr.am
Acestea mi se par... interesante desi stiu multa lume care nu ar pune toc la genul acesta de ghete, dar eu le-as purta ;)
wheretoget.it
♥As purta...
o astfel de combinatie, dar as alege alta culoare pentru pantaloni. Cei albi ma sperie :)) si in plus sunt prea scurta si solduroasa ca sa imi stea bine.

Daca voi reamenaja vreodata...
ce fain ar fi

Imi doresc...
cat mai multe fire de lana, iar combinatia aceasta e sublima

www.purlsoho.com
Am inteles ...
uneori tarziu ceea ce trebuia, dar totusi nu prea tarziu ca sa imi fie de folos pentru alta data.

Va pup!

12 comentarii:

  1. Astazi ai pus multe poze faine (cea cu mobila alba, cea cu bluza bej, cele cu pisi si cu Andrei), dar de ce n-ai pus si tu o poza cu mostra de fir, sa vedem si noi cum e? Sau cu ce ai lucrat pana acum? Sau cu vesta?
    Hai, macar mostrei fa-i o poza, ca mor de curiozitate, pliz pliz pliiiiz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vesta vine acus caci am blocat-o si am terminat-o, iar cu ceea ce am in lucru voi face fotografii zilele acestea cum prind ceva mai multa lumina ok.

      Ștergere
  2. Astazi a fost asa de cald de parca vine primavara:). Si mie imi place lana, mai mult decat orice alt fir, iar lana vopsita manual, cu degradeuri lungi la nebunie:). Ce inventiv e Andrei si ce fain colaboreaza pisicutul, se vede ca si el e copil:). Week-end cu spor si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o minuneeeee cea cu degradeuri lungi. Imi doresc sa imi iau de la Diana's Yarn Shop pe cea curcubeu. E superba!
      Daca ii dai carton si scotch lui Andrei il faci fericit. :D
      Multumim! si voi la fel sa aveti!

      Ștergere
    2. Stiu ca nu-l are de muuulta vreme, l-am gasit pe ebay...dar inca nu l-am comandat:), mai nou imi plac firele mai grosute, tricotajele clasice, mai putin dantelariile...

      Ștergere
    3. Sa vorbesc cu Mos Nicolae sa-i aduca atunci cutii si scotch si un plan pentru un castel:)

      Ștergere
    4. Inca ma topesc dupa saluri si asta as face mereu.
      :)) Mos Nicolae trebuie sa ii aduca stafide caci acum le-a descoperit.

      Ștergere
  3. cred ca asta e firul (4009), te rog sa verifici, ca nu sunt sigura
    http://www.alize.gen.tr/index_en2.php?is=qualities_detail&id=153

    si eu sunt curioasa sa vad cum iese :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, da! Acela e. sper totusi sa imi ajunga ceea ce am.
      Voi face poze. :)

      Ștergere
  4. Am si eu o pereche de ghete asa ca in poza de dupa cele roz. Le-am incaltat numai de cateva ori ca abia merg cu ele. Sunt asa de inalte ca nu pot merge cum trebuie. Frumoase, dar foarte nepractice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu oricum din cate stiu nu esti fana incaltarilor inalte. :D Eu am platforme de 14 cm si merg super pe ele. ;)

      Ștergere
  5. Mare fericire pe zgatia neagra ,dar unde e Lady?

    RăspundețiȘtergere