vineri, 27 noiembrie 2015

Jurnal...

Jurnal de vineri... Buna dimineata!
♥Afara ...
e ingrozitor! bate vantul, ploua, este frig si am fost tentata sa il bag inapoi pe Andrei in casa. 
Asa mila mi-a fost de el cand a plecat la scoala! Bine ca stam foarte aproape si urmeaza un weekend prelungit.
♥În casa ...
este liniste, un pic dezordine (ma ocup indata de acest lucru) si racorica.
♥In bucătărie ...
e gol. Voi face cred niste pui cu ceva, nu stiu ce pentru baieti si legume mexicane pentru mine. Voi face o ciorbita pentru Diiucu.
♥Mă gândesc ...
de saptamana viitoare sa ma apuc de curatenie generala. Simt nevoia sa ma ocup de fiecare camera in amanunt si tot vin sarbatorile... 
♥Mesteresc ...
un sal tricotat dintr-un fir pufos superb. are o combinatie interesanta de verde brotacel, lavanda, gri. Si tricotez cagula lui Andrei. Vreau sa ma mai apuc si de niste sosete, de niste manusi... Ahh! Cate nu vreau sa fac!
♥Citesc ...
blogurile mele prefarate.
♥Ascult ...
cum toarce pisoiul la mine in brate.
♥Ieri...
a fost tare frumos, chiar daca vremea a fost ingrozitoare. Am fost cu prietena mea sa ne luam buletinele si ne-am oprit la o cafenea draguta.
♥Astazi ...
voi face ordine, mancare si voi tricota. Voi cauta idei de activitati practice legate de 1 decembrie fiindca la scoala nu au facut nimic. Vom face si felicitari de Craciun. 
♥Maine...
nu stiu ce va fi si ce voi face.
Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
Baietii dorm :D Uneori stau minute in sir si ii privesc cum respira, cum sunt linistiti si imi vine sa ii pup, sa ii mangai, dar nu vreau sa le stric somnul si... doar ii privesc. Tare ii mai iubesc!


♥Imi plac ...
posetele mari cu linii foarte simple
etsy.com
♥As purta...
ceva elegant, sobru si cuminte
... si imediat dupa nu m-ar impiedica nimic sa ma imbrac asa
Bine... bine... Ma impiedica celulita asa ca mi-as pune blugi sa nu mi se vada picioarele. ;)
Sun un amestec de contradictii si inca invat sa le manageriez. :))
Imi doresc...
sa mi se indeplineasca dorinta. ;D
Am inteles ...
ca nu este nevoie sa te straduiesti ca cineva sa te placa. Cel/cea care nu vrea, nu va vedea nimic bun in tine orice ai face asa ca... las-o asa. 

Va pup!

4 comentarii:

  1. Ce-mi place cum doarme pisicul:). Este foarte dragut. Vesta ti-a iesit minunat (n-am apucat sa-ti spun la postarea anterioara), esti foarte talentata. Cred ca prefer varianta a doua de haine, n-am reusit niciodata sa vad un sacou care sa-mi placa... plus ca aceasta varianta mi-e si familiara, pai numai picioarele mele stiu cum au suferit verile in bocanci:). Imbratisari roz ca sa se spulbere tot griul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... si este foarte iubitor cu toti membrii familiei. Pana si pe Lady incearca sa o dea pe brazda, dar ea nu si nu.
      Multumesc! Eu nu sunt extaziata de cum a iesit, dar... am eu o doaga lipsa. :))
      Ehei! Si acum port uneori bocanci vara... macar asa de dragul amintirilor. :D Verisoara mea e cu 7 ani mai mare.Se purtau cand era ea in liceu rochite cu bretelute subtiri peste tricouase mulate si niste "bocanci" din panza. Erau asa de faini! Si acum mi-as lua daca as gasi.
      Pupici!

      Ștergere