miercuri, 30 decembrie 2015

2015...

... a fost anul regasirii mele.
A fost un an foarte interesant cu multe schimbari importante pentru noi. A fost anul care a deschis porti si care ne-a dat curaj, speranta si optimism. A fost un an bun, dar care a trecut cam repede.
A fost un an cam sarac in handmade, dar bogat in zambete.

Ianuarie a adus un nou membru blanos in familie, pe Lady. Andrei si-a petrecut vacanta la mamaie si s-a bucurat exact cum ma bucuram eu in copilarie de zapada si de sanius.








In mai am facut primul meu sal, care chiar mi-a placut si l-am daruit cuiva special. Tot pentru prima data am facut un tort cu blat de casa, care mi-a si iesit. Mai este intotdeauna marcata de ziua puiului nostru.

In luna iunie mi-am luat bicicleta. In aceasta luna am inceput un proiect interesant, care ne-a adus satisfactii.



August a marcat schimbarea printr-o noua freza. Nu mi-am inchipuit ca ceva atat de mic poate crea o stare, iti poate reda increderea in tine, iti poate reda curajul sa fii din nou tu insati.

Nici nu se putea altfel... Septembrie e marcat de inceputul clasei I.

Octombrie a adus si el un mebru nou in familie. De data aceasta e mai putin blanos si negru.



15 comentarii:

  1. asa l-am simtit si eu pe 2015, ca pe un an bun, am avut multe satisfactii si impliniri.

    Imi place anul tau in mozaicuri lunare. Eu am avut luni in care n-am facut nici o poza, de asta nici n-am tinut mozaicul lunii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai avut un an plin :D
      In lunile de vara nu am facut mozaicurile si le-am facut acum.

      Ștergere
  2. Imi place anul vostru 2015!sa fie cel putin la fel de frumos si 2016!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Sa dea Dumnezeu sa fie si sa fie si la voi!

      Ștergere
  3. Ce frumos! La anul voi fi mai organizata cu pozele lunare:) Imi place mult anul tau:) Sa dea Domnul ca la anul sa ai un an si mai bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am organizate fotografiile pe luni in calculator si de fiecare data le salvez la locul lor. Asa mi-a fost usor acum sa fac mozaicurile din lunile de vara, caci nu le-am facut atunci.
      Multumesc! Sa dea Dumnezeu si la voi! :)

      Ștergere
  4. Si ce repede a trecut anul!Dar ce frumos!
    Anul care isi face incet,incet intrarea sa va aduca numai bucurii!
    Pupici si LA MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ufff! Da. As vrea sa treaca mai usurel sa ma bucur pe indelete de tot.
      Multumim!
      La multi ani!

      Ștergere
  5. Un an plin din cate vad eu in mozaicul tau! Anul 2016 sa fie asa cum iti doresti tu: sa te multumeasca si sa te bucure, sa te faca sa zambesti si ai multe realizari.La multi ani!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Si tu sa ai un an cat mai bun! La multi ani!

      Ștergere
  6. Un an nou plin de realizări, sănătate și spor în toate! La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase colajele tale, îs bune de un calendar!

    RăspundețiȘtergere