miercuri, 23 decembrie 2015

Bolero ro...ro...ro..roz





Am dat zor sa termin boleroul roz ca poate buni care l-a comandat vrea sa il dea in dar de Craciun. Emotiile sunt marisoare fiindca nu stiu daca ii va veni. Eu sper ca da si ca mamicii ii va placea la fel de mult cat i-a placut vesta.
E lucrat dintr-un acril superb, molicel, creat special pentru copilasi. Ca sa nu stea manecile prea largi le-am incheiat tricotandu-le in punct elastic. I-am adaugat si o fundita rosie ca sa aiba un strop colorat.

Ma pregatesc de Craciun. De fapt mai mult de Ajun si simt ca as vrea sa mai fie macar o saptamana pana atunci. Maine vom face bradutul si biscuitii pentru Mos Craciun si colindatori. Dupa Craciun Andrei va pleca la mamaie la Tulcea ca sa faca impreuna revelionul. Amandoi spera ca va fi zapada. Si eu sper, dar dupa cate se vede e mai mult primavara. Nu imi displace, dar mi-ar placea sa am parte de cativa fulgi  de nea si sa aud zapada scrasnind sub talpi.

Sa aveti o zi frumoasa si spor in toate!
Va pup!

18 comentarii:

  1. Tare dulcel rozaliul asta! Sa imi spui daca i-a fost bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de dulce eeeee! A doua poza e preferata mea. Nu prea ai cum sa dai gres cu rozul la fetite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrebat ce prefera mamica fiindca la aceasta varsta si mamicii trebuie neaparat sa ii placa.

      Ștergere
  3. Uai ce fain e!!! Super ideea de a pune un pic de rosu! Felicitari, ti-a iesit minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Hainutele de fete sunt mai... spectaculoase. :D Noi cele cu baietei nu prea taiem respiratia cuiva cand ii imbracam. :))

      Ștergere
  4. Vai ce frumos si original e!! Felicitari! Arata intr-adevar foarte bine. Sper sa ii mearga bine fetitei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult! Si eu sper... Daca nu, vom modifica.

      Ștergere
  5. Ce fain este si ce culoare frumoasa ai ales! Imi imaginez o crema de vanilie, yamy! Bravo!
    Profit de ocazie sa iti urez un Craciun frumos si fericit alaturi de cei care iti sunt dragi.
    Sanatate si veselie multa sa aveti si acum si in orice alta zi.
    Te imbratisez.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam de mai mult timp firul si nu gaseam proiectul perfect.
      Multumesc draga mea! Asemenea va doresc din tot sufletul si voua! Te imbratisez cu mult drag! Multumesc ca ai ramas cititoare fidela. ;)

      Ștergere
    2. Nu trebuie sa-mi multumesti. Eu ar trebui s-o fac, pentru ca imi aduci mici bucurii postand franturi din viata voastra reala, vie.
      Mi-e drag sa "te citesc", doar nu ma obliga nimeni. O fac din placere.
      Pupici

      Ștergere
  6. Spor la toate, dragamea1 da-i zor sa-ti iasa toate cate le vrei!
    sarbatori minunate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Uf! Parca nu se mai termina u toate ca nu fac ceva f deosebit...
      Sarbatori cu bine alaturi de familia ta frumoasa! Multa sanatate!

      Ștergere
  7. Foarte dulce boleroul tău. Normaaal, dacă e rooooz ☺.
    Sărbători frumoase, tihnite si vesele sa aveți!
    P. S. Ai primit un pliculeț? Sper ca da, sau măcar sa fie pe drum. Am avut surpriza, neplăcută, ca din mai multe plicuri doua sa nu ajungă la destinatar. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! La fel va doresc!
      Nu am primit si acum sunt... curioasa!!!

      Ștergere
  8. Cat de frumos e boleroul!Ce te pricepi:)

    RăspundețiȘtergere