marți, 1 decembrie 2015

Cagula tricotata



Andrei vrea, cand va fi mare, sa fie jandarm. E constant in aceasta dorinta de foarte multa vreme. Ii place uniforma lor si ca se lupta cu cei rai. Mie si lui Adi ne place ce vrea sa faca si mereu ii reamintim ca trebuie sa invete bine, ca trebuie sa fie cuminte fiindca nu oricine poate deveni jandarm.  ;) I-am zis inca de mic ca il vom sprijini orice ar vrea sa faca, dar conditia este ca el sa munceasca, sa fie bun in acel domeniu (oricare ar fi el) si sa isi faca treaba cat mai bine.

Revenind la cagula... Si-o doreste de ceva timp mai ales ca si tati poarta cand merge cu barca pe frig. Pe langa faptul ca il incanta sa se joace de-a jandarmul, va fi foarte buna fiindca nu ii mai ies urechile pe afara. El nu prea suporta snurul la caciuli si il dezleaga asa ca tot timpul e cu urechile in vant.  In plus nici gatul nu mai ramane gol oricat de zbuciumata ar fi joaca. :D
Atata de incantat  a fost ca i-am facut-o cadou ieri ca voia sa doarma cu ea, iar dimineata primul lucru pe care l-a facut a fost sa isi puna cagula.
Se lucreaza foarte simplu, repede si ma gandesc sa ii mai fac una cel putin.

La multi ani Romania!
Anul trecut am facut cateva activitati si sper sa ma adun un pic si astazi ca sa nu treaca aceasta zi neobservata totusi. Am racit si sunt cam varza, dar tot vreau sa fac cate ceva si sper sa imi si iasa. :D

Sa aveti o zi minunata, o saptamana grozava si o luna faina tare!
Va pup (am)!

8 comentarii:

  1. Ce mamica harnica!tare bine ii sta cu cagula.Va pup si va doresc sa ajungeti acolo unde va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul de el... cat de mult si-a dorit-o de a vrut sa doarma cu ea? Mie imi pare foarte utila si cred ca ii va prinde bine la iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii prinde bine inca de pe acum caci deja a purtat-o. Cred ca ii voi mai face una.

      Ștergere
  3. La multi ani! Sa-ti traiasca si sa se faca un jandarm pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faina cagula! Chiar ca arata a jandarm. Esti foarte impunator, Andrei! ;)

    RăspundețiȘtergere