joi, 31 decembrie 2015

Cuvantul anului

La multi ani dragilor!
Multumesc ca mi-ati fost alaturi si in 2015, chiar daca uneori v-am pus rabdarea la incercare prin absenta mea! Voi incerca in 2016 sa strecor blogul mai mult in programul meu.
Multumesc pentru incurajari, pentru cuvintele frumoase si pentru comentariile pe care le citesc cu drag si la care raspund mereu cu placere!
2016 sa va aduca tot ce va doriti si sa fie un an implinit!

Cuvantul anului...
Din cate imi amintesc am mai facut acest exercitiu si in trecut pe blog si am ales dupa ce m-am gandit bine cuvantul potrivit. De data aceasta am lasat... soarta sa decida printr-un joc haios descoperit la Anca. In ultima vreme am simtit mai mult decat alta data importanta si prezenta acestui cuvant in viata mea asa ca m-a bucurat.


Multa dragoste ma asteapta anul viitor. Voi incerca sa imi ascult inima ca sa imi fie plina de fericire.
Imi doresc ca anul viitor sa fiu mai blanda, mai buna, mai zambitoare si sa ne fie bine!

8 comentarii: