miercuri, 16 decembrie 2015

De la noi... amestecate




Doamna care a avut-o pe Lady i-a trimis motanelului nostru negru un patut ca sa ii mai treaca din supararea pricinuita de blanoasa alba si pretentioasa. S-a gandit mofturoasa ca i-ar sta ei mai bine totusi in patutul acela chiar daca nu e pe masura ei. Sa o vedeti cand incearca sa doarma cu burta in sus cum arata jumatate pe afara. Doamna i-a trimis mai demult si ei un patut foarte dragut si incapator, dar nici sa se uite la el nu a vrut.

Ne pregatim de Craciun. De fapt deocamdata ma pregatesc doar eu fiindca fac curatenie. Bradul nu l-am coborat din pod si nici nu am scos decoratiunile din magazie. Traditia este sa impodobim bradul si casa in Ajunul Craciunului si sa strangem dupa revelionul pe vechi. Nu vreau bradut adevarat pentru ca mi-e mila de el. Imi place bradul nostru artificial bogat in ramuri.

Printre carpe de praf, perii, covoare mai strecor si croseta din cand in cand, deci nu stau. Lucrez un cardigan roz pentru o fetita mica, mica si au venit firele pentru vesta rosie.

Andrei de abia asteapta vacanta sa nu se mai trezeasca de dimineata, isi face planuri in legatura cu mersul la colindat si cati banuti va castiga, inca mai adauga dorinte pe lista lui Mos Craciun ca sa aiba cat mai multe optiuni ca macar una sa se indeplineasca, a fost obraznic la scoala asa ca suntem putini suparati.

Ce v-am zis? Amestecate...
Spor in toate! Va pup(am)!



6 comentarii:

  1. Spor la treaba ca ai multa dupa cum vad.Pisicile au asa o capacitate de a se ghemui in locuri stramte, ca nu stiu cum de se simt confortabil si dorm ore in sir in pozitiile alea chinuite. Mosul poate sa inchida ochii acum ca n-o fi foc. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am, dar parca incepe sa se vada finalul.
      Ma amuza videoclipurile cu pisici care se pitec in tot felul de cutii, castroane, vaze. Cat de elastice sunt! :))
      Bineinteles ca va inchide ochii. Nu as putea sa stric o asemenea sarbatoare.
      Si eu te pup! Spor la treaba!

      Ștergere
  2. Mimozel, daca e stapana, trebuie sa puna stapanire pe tot, tot, tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut tot. Cand se satura de mancat pazeste castronul doar asa... sa nu manance motanelul.

      Ștergere
  3. Motata ,parca de oftica, si-a insusit patutul .E speciala ,Mandruta,deh!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o inteleg fiindca in unele aspecte imi seamana. :)) Nu vrem sa fi rele, dar asa suntem noi. :D

      Ștergere