vineri, 18 decembrie 2015

Jurnal

Jurnalul am vrut sa il scriu cand m-am trezit, adica pe la sase si ceva, dar m-am luat cu una, cu alta si a trecut de opt. Ce ma enerveaza cand dorm mai putin in zilele in care alarma nu suna!
♥Afara ...
e frig si bruma. Era aintuneric la sapte fara.
♥În casa ...
este liniste. Mai am putin de tot si termin curatenia generala.
♥In bucătărie ...
o ciorba de pui si pilaf pe gustul sotului, adica are morcov, ceapa si este colorat si aromat.
♥Mă gândesc ...
la unele lucruri care ma framanta. Moartea unui om care ar fi trebuit sa fie important pentru mine a declansat o avalansa de simtaminte si ganduri. Am fost trista, dar nu pentru el... pentru mine. M-a durut pentru mine si m-am simtit furioasa. 
♥Mesteresc ...
boleroul roz. Printre picaturi voi imbunatati aspectul unei rochite... mai mult il voi adapta la sezon. Ma voi ocupa de vesta rosie, iar dupa aceea voi incerca sa fac tutorialul pentru manusi.
♥Citesc ...
programa clasei I.
♥Ascult ...
cum toarce pisoiul.
am fost la serbare si a fost dragut pentru ca a fost scurt. Nu, nu am avut felicitari nici anul acesta.
2014

2015
Mi-a placut ca anul acesta copiii au fost mai veseli parca si mai putin stresati. Poate si faptul ca nu au avut de spus foarte mult si nici foarte festiv nu s-au mai imbracat i-a facut sa fie mai dezinvolti.
Observ cum de la an la an mutrita de copilas a lui Andrei parca se estompeaza...Creste...
♥Astazi ...
vreau sa fac cat mai multe ca sa am timp maine toata ziua pentru lucru de mana.
♥Maine...
mi-ar placea sa fac decoupage. Am doua cutii ce isi doresc sa fie frumoase. :)) Sper din suflet sa reusesc. Poate diseara le dau cu grund.
♥Imi plac ...
 foarte, foarte tare cuplurile de batranei care se plimba de mana prin parc. Mi-ar placea ca la batranete sa fim la fel. Cand ii vad imi creeaza o stare de bine si imi demonstreaza ca dragostea exista si dupa mai multi ani.
♥As purta...
daca as arata asa ;)
dailymail.co.uk
Imi doresc...
stabilitate si echilibru pe toate planurile. Imi doresc foarte tare ca in anul care vine sa fiu mai echilibrata si mai putin precum o tornada mai ales in relatia cu Andrei. 
Am inteles ...
cat de tare ma afecteaza si dor lucrurile despre care ziceam si credeam ca nu au relevanta pentru mine. 
Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
de la serbare adunate :)

din culise:

copil frumos:

Acum astept sa se trezeasca si soricelul meu mic pentru a ma apuca de treaba.
Spor in toate sa aveti!
Va pup!

14 comentarii:

  1. Foarte frumos la serbare, chiar par mai dezinvolti copiii, parca mai bucurosi, nu stiu daca diferenta se vede doar in pozele 2014/2015, sau chiar a fost asa, eu spun din ce vad. Faptul ca s-au putut imbraca in hainele lor normale de zi cu zi poate a avut legatura cu asta, cum spui tu. Sper si eu si iti doresc sa gasesti echilibrul ce iti lipseste acum in viata. Te pup!
    Si da, voi prelua jurnalul, multumesc mult :)
    Mai intai voi intra pe acolo sa vad cum functioneaza.
    Te mai astept si pe la mine! Evelyn :)

    kadsdiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa a fost. Imi plac cand sunt imbracati festiv, dar atunci cand sunt asa cerinta este ca baietii sa aiba mereu acelasi lucru: camasa alba, pantaloni negri.
      Si eu te mai astept!

      Ștergere
  2. Baietel mare! Zboara timpul. Felicitari pentru serbare. Albert nu a facut mare lucru pentru ca sunt mititei inca, au cantat cantecele cu educatoare. Dar asa de tare s-a bucurat ca eram si eu si Tati in acelasi timp langradi. Tot spunea my mummy, my daddy. Deci imi inchipui mandria ta cand il vezi ca spune poezii si cantecele. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Ai rabdare ca nici nu iti va veni a crede cat de curand se va intampla. Si voua la fel!

      Ștergere
  3. eu am observat ca baietelul are deja trasaturi de copil mare!!!!Se pare ca din nou am dat-o-n bara!!!Trebuia sa tac insa eu cu gura asta a mea...Eu iert tot,pe mine ,pe tine,pe altii,pe toti si fac asta nu pentru ca asa-i bine ,noooo ,pt ca asa mi-e bine mie.Nu stiam ca-i si pozitia cea mai corecta,am aflat-o de curand,imi ziceam ca iertand asa de usor sunt o fleata si nu-mi era suficient de bine pt ca ma simteam vinovata ca-s slaba,nu-i deloc asa!!!Copilutii sunt minunati,fata cu marama-i superba!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "eu am observat ca baietelul are deja trasaturi de copil mare!!!!Se pare ca din nou am dat-o-n bara!!!Trebuia sa tac insa eu cu gura asta a mea..." Care-i faza?!
      Da, fetita este superba!

      Ștergere
    2. era referitor la sentimentele tale,in legatura cu"legaturile de sange"...atat!!!!

      Ștergere
  4. Ma bucur pt Deiu si serbarea lui. E tare mandru intre colegi.
    Spor la mesterit. sa-ti iasa toate asa cum le doresti. Stiu ca esti ambitioasa si nu te lasi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este mandru ca-i al nostru. :D
      Multumesc! Ei! as vrea eu sa fiu atat de ambitioasa pe cat crezi.De lasat nu ma las asta-i clar.

      Ștergere
  5. Se vede ca ai baiat mare deja!Si eu vreau sa lucrez in vacanta asta ceva handmade,sper sa si reusesc!Mult spor in toate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumosi copii:) Andrei e mare si se face tot mai frumos:). Dumnezeu sa-l ierte pe omul ce trebuia sa fie important, ce mult a pierdut... Imi place ca tu mereu citesti din programa scolara, te implici. Eu ajung tot mai mult la concluzia ca acesti copii de oras din jurul meu 9inclusiv al meu copil) stiu foarte multe lucruri teoretice (mult mai multe decat noi), dar sunt intr-un fel alienati ai vietii (n-au idee despre viata, nu se descurca, nu stiu multe din lucrurile de aici si acum)...Spor la lucru:), abia astept sa vad bradul cu doua pisici langa el:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Si eu ma amagesc cu gandul ca pierderea a fost a lor... a celor care au lipsit din viata mea. :)
      Sunt nevoita sa o citesc ca sa ma asigur ca Andrei e bine pregatit. Din pacate la oras e o concurenta nebuna si absurda. Din punctul meu de vedere se exageareaza enorm si e extenuant atat pentru copii, cat si pentru parinti.Ma uimeste numarul mare de parinti care vad acest lucru ca pe o normalitate. Chiar ieri vorbeam cu sotul meu ca multe din treburile gospodaresti le-am invatat stand printre cei mari la bucatarie. Acum copiii uneori nici sa manance nu intra acolo.
      Eu am emotii sa nu imi lesine bradul caci motanelul e cam... obraznic. Vom vedea.

      Ștergere