duminică, 13 decembrie 2015

Mitene tricotate


Am lucrat pentru prima oara pe andrele circulare doua obiecte dintr-odata si mi-a placut foarte mult. Nu a mai fost nevoie sa numar atat de mult si sa tin minte toate detaliile asa ca sunt perfect simetrice. De fiecare data cand lucram ceva in pereche faceam primul obiect cu entuziasm si pe cel de al doilea il amanam fiindca ma plictisea. Acum lucrandu-le in acelasi timp nu se mai pune problema de asa ceva si termin mai repede.
Mitenele le-am lucrat pentru o fata careia ii place albastrul. Sunt o mica atentie pentru Craciun. Sper sa ii placa si sa le poarte. Am observat ca sunt la moda.

Vreau sa ii fac si lui Andrei niste manusi lucrate tot pe andrele circulare. Ma bate gandul sa fac un tutorial. Timp sa am... O perioada trebuie sa crosetez fiindca am ceva comandat.

Duminica frumoasa sa aveti!

10 comentarii:

  1. Ce faine-s:) Daca ai putea sa faci un tutorial...vreau sa ma laud ca mi-a iesit o soseta dupa un tutorial al Valentinei, asa ca ce bine ar fi sa stiu face si manusi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Mi-am propus de atatea ori sa fac unul si de data aceasta sper sa ma tin de cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar arata super! spor la lucru in continuare!! si da, tutoriale sa fie, ca meritam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac tare mult si as incerca sa le fac si eu dupa tutorial, asa ca spor! Si culoarea este frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa termin cu ce comenzi am si voi face manusile pentru Andrei. Sper sa am noroc si de vreme buna ca sa fac fotografii faine. :D

      Ștergere
  5. Tot harnicuta am ramas, nu te dezmintit nicio clipa. Am vazut zilele trecuteceva asemanator, dar cu degetele saparat, nu doar cu degetul mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei nu? Daca eram harnicuta nu faceam doar atat.
      Se trag mai repede pe mana asa si in plus imi plac pentru ca sunt precum manecile trase peste maini.

      Ștergere