miercuri, 2 decembrie 2015

Mozaic de noiembrie


Luna noiembrie pentru mine... pentru noi este o luna foarte speciala. In aceasta luna ne-am sarutat prima data. In aceasta luna m-a cerut in casatorie... De fapt m-a cerut imediat dupa ce m-a sarutat, iar eu am crezut ca glumeste. Se pare ca nu a glumit atunci. Se juca cu mana mea si el de fapt masura cat de groase sunt degetele mele si asa stiu ca inelarul meu era cat degetul lui mic. Mi-a povestit el dupa o vreme. ;)
La inceputul aceste luni sarbatorim Sfintii protectori ai familie noastre, iar la finalul ei il sarbatorim pe Andrei. E o luna speciala...
Din punct de vedere al lucrului de mana am cam tras pisica de coada si am fost cam lenesa. Am terminat o vesta si doar o cagula. Imi doresc foarte tare sa recuperez luna aceasta.
Am profitat de ultimele zile cu adevarat caldute si am incalecat bicicletele.
Pisicile se alinta... Am comandat cadourile lui Andrei pentru Craciun si chiar daca nu a fost chiar cumintel anul acesta Mosul e mai bogat decat in alti ani pentru ca am decis sa ii iau numai lui cadoute. Am profitat de black friday si astfel am putut sa ii iau si jucarii... si carti. De abia astept Ajunul!
Sper ca si decembrie sa fie o luna ok.
Sa aveti o luna fabuloasa!
Va pup!

6 comentarii:

  1. Cam tarziu, dar vreau sa-i spun lui Andrei "La multi ani!". Sa fie sanatos, iubit si fericit.
    Sunteti o familie frumoasa, unita si fericita. Multi ani fericiti impreuna si multa sanatate!.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  2. O luna cu adevarat frumoasa si plina de evenimente importante!
    Imi place vesta aceea , foarte mult!
    Pisicutele voastre sunt tare dragalase , iar Andruska e un baietel dulce si nazdravan...
    Si noi tot o "amenintam" pe Luana ca nu vine nici un Mos , intai sa vedem notele la teze...dar nah , parca ne tine sufletul sa nu luam?
    Sa aveti zile minunate , Catrinel!
    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. E o luna frumoasa! :D
      Nu ma indur oricat de obraznic ar fi sa nu ii pun ceva in ghetute sau sub brad.
      Multumim! Eu nu te pot urmari pe blog, dar pe facebook sunt cu ochii pe voi. ;)
      Va pupam!

      Ștergere
  3. Sa fiti fericiti,in noua formula de patru ! La Multi Ani viitorului jandarm si la cat mai multe sotii ,copil cuminte si baba frumoasa nu s-a vazut :)) !

    RăspundețiȘtergere